Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa olla äitini kanssa tekemisissä.

Vierailija
02.02.2015 |

Vaikka periaatteessa ei ole mitään riitaa tai muuta isoa syytä. Ainoa syy on, että tulen pahalle mielelle aina kun joudun olemaan tämän syyllistävän marttyyri-ihmisen kanssa.

Hänellä on ollut vaikeata, sairauksia ja lapsen kuolema, ja minun pitäisi ymmärtää häntä ja olla kärsivällinen. Ja välillä olenkin. Mutta en halua vastata hänen puheluihin, koska hänellä ei ole juuri koskaan mitään asiaa. Kunhan vaan syyllistää minua, kun en ole sellainen ja tällainen ja en kutsu kylään enkä tule kylään. En tulekaan, koska en saa siitä mitään. Pakollisen juhlapyhät mennään perheeni kanssa, mutta kyllä siellä lasken minuutteja, että koska pääsen pois.

Olen ehkä itsekäs, mutta olen myös luonteeltani sellainen, etten jaksa puhua kenenkään kanssa puhelimessa, en edes ystävieni. Haluan nähdä kasvotusten ja viihdyn todella hyvin oman perheeni ja aviomieheni kanssa. He ovat minulle tärkeimmät ihmiset, omat vanhemmat ovat välttämätön paha, joita täytyy nyt vain sietää. En voisi kuvitellakaan lähteä heidän kanssaan mihinkään lomalle tai mökille, koska kärsisin joka hetki. Minua harmittaa tämä myös itseä, mutta en pysty muuttamaan itseäni....

Onko muilla ei-läheiset välit vanhempiin vaikka ei olisi mitään isoa syytä kuten alkoholismi tms ?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun ole pakko pitää yhteyksiä vanhempaasi. Ongelma on se, että kerjäät myötätuntoa. Haluat kuulla, kuinka paljon parempi olet kuin äitisi.

Vierailija
22/25 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisin välini äitiini kokonaan isäni kuoleman jälkeen.

Viimeinen niitti oli petosyritys.

Normaaleissa perheissä kasvaneet eivät ymmärrä sitä, että kaikki äidit eivät ole rakastavia ja hyvää tarkoittavia.

On oikeasti olemassa äitejä jotka

- nauttivat siitä että saavat lapsensa itkemään.

- lyövät lapsiaan.

- uudelleen ja uudelleen huutavat lapselleen ettei lapsi ollut toivottu.

- uudelleen ja uudelleen uhkaavat jättää lapsensa

- katsovat oikeudekseen puuttua aikuisen lapsen uran, puolison, asunnon ja harrastusten valintaan.

- yrittävät juoruilemalla tuhota aikuistuneen lapsensa parisuhteet.

- varastavat lapsensa omaisuutta.

- yrittävät törkeällä petoksella viedä lapsensa perinnöt.

- eivät koskaan pyydä anteeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä kirjoituksia läheisistä!! No, te tulette joku päivä huomaamaan, että he sairastuvat ja kuilevat piis. Niin ei sitten tarvitse vastailla tyhmiin puhelimiin jne

Mikä siinä on, kun nykyään ei jakseta mitään, ei siedetä ketään ja mietitään vain omaa napaa???

Vierailija
24/25 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttäviä kirjoituksia läheisistä!! No, te tulette joku päivä huomaamaan, että he sairastuvat ja kuilevat piis. Niin ei sitten tarvitse vastailla tyhmiin puhelimiin jne

Mikä siinä on, kun nykyään ei jakseta mitään, ei siedetä ketään ja mietitään vain omaa napaa???

Korkean hepan selästä on helppo huudella. Sua varmaan joku halasikin lapsena lyömisen ja nälässä pitämisen sijaan?

Vierailija
25/25 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama täällä. Äitini haukkunut minua pitkään..Näen häntä vain pari krt / vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän