Veli katkaisi välit 20.v. sitten kun tulin kaapista ulos
Vanhempi veljeni katkaisi välit kokonaan 20v. Sitten kun kerroin homoudestani. Miten pitäisi suhtautua jos joskus ottaa yhteyttä?
Nuorempi veli
Kommentit (10)
Kuka oikeasti katkaisee välit johonkin ihmiseen tämän seksuaalisen suuntautumisen vuoksi? Kuulostaa aivan naurettavalta, voiko niin typerää ihmistä ollakaan? Otan osaa, että sinulla on noin kehittymätön ja lapsellinen veli, mutta minkäs sinä sille voit. Toivotan hyvää jatkoa sinulle.
Minä ja vanhempani katkaisimme välimme veljeen joka kokeili huumeita. Kuulemani mukaan ei edes käytä enää, mutta kerrasta poikki meillääpäin. Kylmää kyytiä 16 vuotiaalle pojalle. Lähtöpassit kotoa ja takaisin ei ole tuloa.
Kuinka joku voi tehdä noin??? Mun sisko on lesbo ja puolisonsa on otettu lämpimästi vastaan koko suvun voimin <3 ihana ihminen onkin!
Juttelisin. Se on kuitenkin sun veli. Teillä oli varmaan konservatiivinen kasvatus? Miten vanhempasi suhtautuivat? Veljelläsi on ollut aikaa pohtia ja sulatella asiaa 20 vuotta. Ehkä on tullut katumapäälle jos ottaa yhteyttä.
Ite antaisin anteeksi sen että katkaisi välit, jos ihan aidosti mun kuulumisista kiinnostuneena ottais yhteyttä. Jos olis joku anna rahaa tyylinen yhteydenotto niin en rahaa antais, mutta ytittäsin että saatas välit takas kuntoon.
- Homomies, joka ei ole isoveljelleen asiaa suoraa myöntänyt
veljesi on sentään kunnollinen mies eikä mikään hintti poika. häpeäisit edes!
Tuttu katkaisi välit veljeensä samasta syystä. Alkoi katua, kun veljensä joutui tajuttomana sairaalaan ja meni katsomaan. Veli kuoli tajuihinsa tulematta. Kenties olisi ollut syytä katua aiemminkin.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:15"]Tuttu katkaisi välit veljeensä samasta syystä. Alkoi katua, kun veljensä joutui tajuttomana sairaalaan ja meni katsomaan. Veli kuoli tajuihinsa tulematta. Kenties olisi ollut syytä katua aiemminkin.
[/quote]
Niin, omia valintoja kadutaan, kun on jo liian myöhäistä. Koskaan ei tiedä, milloin se liian myöhä on.