Viime vuoden ostot K-ryhmän liikkeistä
Ihan mielenkiinnosta, miten muilla?
Meillä taloudessa 3 aikuista, 2 lasta, aikaväli 1.1.-31.12.2014
Ostot K-ruokakaupoista ja yhteistyökumppaneilta yhteensä 12 339€
Muista K-eyhmän kaupoista: 5332€
Saatu etuja K-plussalta 579€.
Kommentit (12)
Mulle tuli edellisen asukkaan paperi ja sen mukana viiden euron etuseteli. Mikäs siinä, ilmaista rahaa.
Meillä 2 aikuista, 6 lasta
Ostot vuonna 2014 yhteensä 12493,41€
Etuja yhteensä 901,87€, näistä plussaseteleinä 170€. Kaikki plussasetelit käytettiin leffassa käymiseen, eli käytännössä seteleiden arvo oli 331,50€ (34 x sarjalipun hinta).
Laskin vielä nuo kuukausikohtaiset kulutukset S-bonuksen taulukolla, sen mukaan olisimme saaneet bonuksina 548,83€ vuoden aikana. Sitten pitäisi vielä laskea että kuinka paljon ko. ostokset olisivat maksaneet S-ryhmän kaupoissa että voisi kunnolla vertailla. Mikä merkitys noilla plussa-alennuksilla on ja kuinka paljon se todellinen hintaero näiden kauppojen välillä on kun verrataan meidän omaa ruokakoria. No, cittari on lähempänä, siksi olemme käyneet siellä :)
Kartellikauppiaat kiittävät teitä; taas tänäkin vuonna nasahti sijoituskaksio, uusi Mersu ja pari kaukolomaa.
Nyyh, olette tosi isänmaallisia. Sen kunniaksi soitan Mersussani 'Sininen ja valkoinen'.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:45"]
Mulle tuli edellisen asukkaan paperi ja sen mukana viiden euron etuseteli. Mikäs siinä, ilmaista rahaa.
[/quote]
Et sä sitä voi käyttää jos ei täsmää sun plussa-korttiin.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:53"]Kartellikauppiaat kiittävät teitä; taas tänäkin vuonna nasahti sijoituskaksio, uusi Mersu ja pari kaukolomaa.
Nyyh, olette tosi isänmaallisia. Sen kunniaksi soitan Mersussani 'Sininen ja valkoinen'.
[/quote]
Ap toteaa että jostainhan sitä on sapuskansa ostettava ja meidän lähin kauppa on Citymarket
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:55"]
[/quote]
[/quote]
No hitto, onko noin? Lipussa lukee että talouskohtainen. Oletetaanko siis, että esim. puolisoilla ei voi olla erillisiä, itsenäisiä plussakortteja vaan aina toisella rinnakkaiskortti?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 16:18"]
[/quote]
[/quote]
No hitto, onko noin? Lipussa lukee että talouskohtainen. Oletetaanko siis, että esim. puolisoilla ei voi olla erillisiä, itsenäisiä plussakortteja vaan aina toisella rinnakkaiskortti?
[/quote]
Voi sen ainakin Finnkinon leffateattereissa käyttää lippuna keskiviikkoisin. Eivät kysele mitään plussakortteja siinä maksaessa.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 16:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi sen ainakin Finnkinon leffateattereissa käyttää lippuna keskiviikkoisin. Eivät kysele mitään plussakortteja siinä maksaessa.
[/quote]
Kiitti tiedosta!
Me rikastutettiin keskoa viime vuonna 3 316 eurolla ja hyödyttiin siitä itse 134 euroa.
Aiemmin käytiin prismassa, mutta muutettiin elokuussa lähemmäs cittaria.
Ollaan siis parikymppinen avopari.
Heh, itselle tuli juuri sama paperi.
Ostot Keskolta vuonna 2014 yhteensä 13k€. Aika tarkkaan jakautuu 50-50 K-Supermarketin ja Citymarketin kesken. Nesteeltä polttoaineita parilla tonnilla.