Mä olen aina ollut yksinäinen.t.ammattivalittaja
Ei ollut yhtään kaveria lapsena eikä nyt aikuisenakaan. Ja kyllä olen yrittänyt ystävystyä vaikka kenen kanssa.
Kommentit (31)
Anteeksi, mutta ei kyllä tullut suurena yllätyksenä. Valitatko ihan yhtä paljon oikeassa elämässä? Jos valitat, niin voisit kokeilla, ystävystytkö paremmin, jos lopetat valittamisen ja aloitat keskustelemisen. Jatkuva itsesääli myös karkottaa potentiaalisia kavereita.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:22"]
Anteeksi, mutta ei kyllä tullut suurena yllätyksenä. Valitatko ihan yhtä paljon oikeassa elämässä? Jos valitat, niin voisit kokeilla, ystävystytkö paremmin, jos lopetat valittamisen ja aloitat keskustelemisen. Jatkuva itsesääli myös karkottaa potentiaalisia kavereita.
[/quote]
Mä en VALITA live-elämässä yhtään mistään enkä vello missään itsesäälissä vaan ihan normaalista asioista juttelen, enpä silti ole ystäviä saanut.ap
No laita s-postiosoite niin tutustutaan.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:30"]
[/quote]
Mä en VALITA live-elämässä yhtään mistään enkä vello missään itsesäälissä vaan ihan normaalista asioista juttelen, enpä silti ole ystäviä saanut.ap
[/quote]
Enpä oikein usko, että et livenä valita mistään. Sinun sepustuksistasi kun oikein huokuu marttyyrius, kyllästyneisyys ja negatiivisuus. Kuinka muka olisit pirteä, elämänmyönteinen ja positiivinen oikeassa elämässä, kun sinulla ei KOSKAAN tunnu olevan mitään hyvää tai positiivista sanottavaa täälläkään?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:31"]
[/quote]
Mulla on sellainen sähköpostiosoite jossa on mun etu ja sukunimi niin en niitä viitsi tänne laittaa.ap
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:30"]
[/quote]
[/quote]
Enpä oikein usko, että et livenä valita mistään. Sinun sepustuksistasi kun oikein huokuu marttyyrius, kyllästyneisyys ja negatiivisuus. Kuinka muka olisit pirteä, elämänmyönteinen ja positiivinen oikeassa elämässä, kun sinulla ei KOSKAAN tunnu olevan mitään hyvää tai positiivista sanottavaa täälläkään?
[/quote]
Kyllä mua on oikeassa elämässä ihmiset sanoneet pirtäksi ja positiiviseksi.ap
Niin, yleensä ihmisten sosiaaliset piirit perustuu pitkälti koulu-/opiskelu-, työ-, ja harrastuskavereihin. Lisäksi muita tuttavia tulee kun liikkuu paikoissa ja on aktiivinen. Ihmisten kautta tutustuu uusiin jne. Sulla kun ei ole elämässäsi mitään näistä, niin ei ole ihme jos tuntuu yksinäiseltä.
Jos esität reaalimaailmassa iloista ja pirteää, täällä virtuaalimaailmassa taas olet pessimistisempi kuin Aku Ankka, niin kyllä tuollainen kahden eri roolin vetäminen heijastuu myös persoonaasi. Ei kukaan halua olla tekemisissä ihmisen kanssa, jolla on noin täysin erilaiset kaksi puolta.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:41"]
Niin, yleensä ihmisten sosiaaliset piirit perustuu pitkälti koulu-/opiskelu-, työ-, ja harrastuskavereihin. Lisäksi muita tuttavia tulee kun liikkuu paikoissa ja on aktiivinen. Ihmisten kautta tutustuu uusiin jne. Sulla kun ei ole elämässäsi mitään näistä, niin ei ole ihme jos tuntuu yksinäiseltä.
[/quote]
Olenhan mä harrastanut vaikka mitä. Käynyt erilaisia kursseja,tehnyt vapaaehtoistyötä yms.ap
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:41"]
Jos esität reaalimaailmassa iloista ja pirteää, täällä virtuaalimaailmassa taas olet pessimistisempi kuin Aku Ankka, niin kyllä tuollainen kahden eri roolin vetäminen heijastuu myös persoonaasi. Ei kukaan halua olla tekemisissä ihmisen kanssa, jolla on noin täysin erilaiset kaksi puolta.
[/quote]
Mä vaikutan ihan normaalilta ihmiseltä, en tuollaiselta kuin sinä kuvailit. Mua on sanottu positiiviseksi yms ihmiseksi.ap
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:36"]
[/quote]
Mulla on sellainen sähköpostiosoite jossa on mun etu ja sukunimi niin en niitä viitsi tänne laittaa.ap
[/quote]
Se on niin vaikeaa tehdä sellainen osoite, missä ei näy nimeä? Sä keksit vain tekosyitä tekosyiden perään.
[/quote]
[/quote] Kuule niitä saa tehtailtua ihan minkälaisia vaan. Kylläpä sinä kovasti yrititkin.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:58"]
[/quote]
[/quote] Kuule niitä saa tehtailtua ihan minkälaisia vaan. Kylläpä sinä kovasti yrititkin.
[/quote]
Niinpä, jos uuden sähköpostiosoitteen tekeminen on liian suuri vaiva ystävien saamiseen, niin et sinä kyllä kovin tosissasi ole voinut yrittää. Nyt hopihop ap tekemään uusi osoite.
Taasko tämä paksukainen täällä kitisee? Mene töihin ja lopeta se uikutus.
En osaa tehdä sellaista sähköpostiosoitetta jossa ei ole nimeäni ja sinä joka kehotit menemään töihin niin ei niitä töitä vaan ole.ap
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:18"]
Ei ollut yhtään kaveria lapsena eikä nyt aikuisenakaan. Ja kyllä olen yrittänyt ystävystyä vaikka kenen kanssa.
[/quote]
Kyllä sullekin aivan varmasti kavereita ja ystäviä löytyy :) Sinä (ja kaikki muutkin) olet lämpimästi tervetullut tutustumaan muihin ihmisiin (ota toki yhteyttä vaikka ilmoittautumispäivät olisivat menneet ohi): http://www.kirkkojakaupunki.fi/menovihjeet/terapeuttisia-ryhmia-paavalinkirkolla-ilmoittaudu-2-2-tai-4-2-mennessa
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:18"]
[/quote]
No en ihmettele yhtään. Tuollainen ihmisperse ei mitään kavereita ansaitsekaan.
En ihmettele. Ei tuollaista ankeuttajaa kukaan jaksa.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 15:39"]En osaa tehdä sellaista sähköpostiosoitetta jossa ei ole nimeäni ja sinä joka kehotit menemään töihin niin ei niitä töitä vaan ole.ap
[/quote]
Kuinka vitun avuton voi ihminen olla. Mene vaikka gmailiin ja luo sinne vaikka ammattivalittaja@gmail.com.
Eipä ihme, jos olet oikeassa elämässäsi yhtä negatiivinen kuin täällä palstaillessasi.