Naiset! Paljonko on käsivartesi ympärysmitta hauiksen/allin kohdalta?
minulla 37. :( aivan järkyttävä paksu vaikka ylipainoa "vain" 10 kg. Ja pelkkää läskiä...:(
Kommentit (25)
Nyt reilun 4kk treenaamattomuuden jälkeen 28cm. Syksyllä oli enemmän kun kävin aktiivisesti salilla.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:26"]21cm......:(
[/quote]
treenaatko ikinä?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:26"]21cm......:(
[/quote] sama ku mun pilillä :D
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:26"]21cm......:(
[/quote]
treenaatko ikinä?
[/quote]
En. Tai ehkä silloin tällöin, mutta en säännöllisesti.
26,5cm, lähinnä lihasta. Painoindeksi alle 20, salilla käyn 2krt viikossa ja treenaan hauiksia maksimipainoilla.
31, bodypumpissa käyn ja laitan kyykkyihin aina 13, 5 kg per puoli ja hauskappaleeseen vitoset.
32 cm "löysänä", jännittäessä tulee sentti lisää. Rakenteeltani olen paksukäsivartinen, ja jopa alipainoisena mulla oli muuhun kroppaan nähden paksut käsivarret, ja edestäkatsoen käsivarsi kaartuu ulospäin olkapäästä puoleen väliin käsivartta (tuohon hauiksen kohdalle siis). Inhoan tätä. Tekee lihavan näköiseksi normaalipainoisena (ja hoikkanakin). Kadehdin kaikkia narukäsiä enkä kehtaa käyttää hihattomia puseroita koskaan.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:45"]
32 cm "löysänä", jännittäessä tulee sentti lisää. Rakenteeltani olen paksukäsivartinen, ja jopa alipainoisena mulla oli muuhun kroppaan nähden paksut käsivarret, ja edestäkatsoen käsivarsi kaartuu ulospäin olkapäästä puoleen väliin käsivartta (tuohon hauiksen kohdalle siis). Inhoan tätä. Tekee lihavan näköiseksi normaalipainoisena (ja hoikkanakin). Kadehdin kaikkia narukäsiä enkä kehtaa käyttää hihattomia puseroita koskaan.
[/quote]
Hei ,
älä välitä. Minulla oli 14 vuotiaana ja alipainoisena jo 25 cm. Nyt se on n. 40 cm. Koskaan en löydä mitään paitapuseroita, jotka mahtuis käsivarsista. Jakkua on tosi vaikee löytää. Tai sitten pitää ottaa monen monta numeroa liian suuri koko. H&M ja muiden ketjujen vaatteita ei kannata edes yrittää. Edes sitä suurinta mahdollista kokonumeroa. Takitkin usein ongelmallisia. Neuleet joustaa, mutta ei näytä kivoilta kun ovat niin venyneet.
Ottaisin mielelläni sen 32 cm.
Jotain 32 cm. Löytyy lihasta mutta on päällä vähän läskiäkin, niinkuin kaikkialla kehossa.
Sen verran, että useampi muuten istuva paita kiristää juuri hauiksen kohdalta. Mittanauhaa en tähän hätään löytänyt...ja pääasiassa on lihasta.