Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku myy 2014 vuoden äp haalaria 35 eurolla!

Vierailija
02.02.2015 |

Mitä ihmettä, yhdessä facebookin kirppisryhmässä on myynnissä uusin äp haalari. Siinä ei edes lue, että äp haalari vaan, että on Reiman uusi käyttämätön haalari. Sitä se on sitten upitellut jo kaksi viikkoa ja ihmettelee vissiin kun ei kaupaksi mene. Kehtaisinkohan kirjoittaa siihen tuohan on äp haalari.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:52"]No, tässä tuli kateellisuusilmiö esiin. Laatikko on annettu tulevalle äidille joka on synnyttämässä vauvaa. Laatikko siis vaihtaa omistussuhdetta. Jokainen saa omalla omaisuudessa tehdä mitä tahtoo joten ei mikään laki kiellä juuri tämän kyseisen  laatikon sisällön kierrättämistä.
[/quote]

Mikä ihmeen katellisuus ilmiö. Miksi aina vedetään katellisuus kortti esiin. Miksi ihmeessä olisin kateellinen kun minulla on se täysin sama äp pakkaus. :D

Vierailija
62/62 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:03"]

Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan joka maksaa. Itse en todellakaan maksaisi noin paljoa äitiyspakkauksen haalarista. Ihmiset on ahneita...

[/quote]

Miten se äp haalari nyt sitten oleellisesti eroaa myynnissä olevista Reiman haalareista? Viime syksynä ainakin Sokoksissa oli myynnissä haalari, joka oli melkein identtinen sen harmaan norsuhaalarin kanssa. Hintaa taisi olla 60e. Jos joku myy 35e:lla vastaavan, minä ainakin ostaisin mieluummin sen kuin kaksinkertaisella hinnalla toisen.

Sulla on nyt ap joku isompi ongelma, mitä väliä sillä on miten kukakin omaisuutensa myy? Eiköhän tuo ole vain positiivinen juttu, että tavara kiertää, sen sijaan että menee kaatopaikalle. Tekstiiliteollisuuden jätemassat ovat jo iso ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla