Positiivisin kokemuksesi asiakkaana?Missä ja milloin?
Minulla niitä on monia, mutta mieleeni on jäänyt eräs myyjätär JYSKistä viime kuussa, joka kiireestään huolimatta lähti etsimään varastosta tuotetta joka oli hyllystä loppunut. Tuotetta ei ollut varastossakaan. Lopulta hän myi samaan hintaan kalliimman ja laadukkaamman tuotteen. Kysyttyään tietenkin esimieheltään ensin saako antaa alennuksen. Jäi hyvä mieli.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:09"]
Alusvaateliike Helmi, aivan loistavaa palvelua! Inhoan vaatteiden ja erityisesti liivien shoppailua, kun sopivien löytäminen itse on aina yhtä vaikeaa! Asiantunteva myyjä on joka kerta onnistunut tuomaan oikean kokoiset ja hyvin istuvat liivit. . Varaosaliikkeessä sain myös hirmuhyvää palvelua, vaikka oletuksena oli että naisen nauraisivat pihalle :D. Valmiiksi kärkisäädetyt tulpat olivat loppu ja myyjä sitten myi säätämättömät, jotka itse sääti. En tiedä, olisinko miehenä saanut samanlaista palvelua.
[/quote]
Sytytystulppia ei ole säädetty enää 40-vuoteen... Että oli sellaista "palvelua"... T. Varaosamyyjä
[/quote]
Jaa että varaosatiskillä myyjä säätänyt sytytystulpat. HAHAHAHAH. kiitos päivän nauruista. Ne on valmiiksi säädetyt nykyautoihin. Voit ottaa suoraan paketista ja ruuvata kiinni.
[/quote]
Niin, nykyautoihin. Mutta kun tuo "aivan uusi" Fiestani (vuosimallia -83) vaatii tulppien säätämistä (heikko kipinä)
Myös pojan mopoon piti säätää tulpat.
[/quote]
Uudessa tulpassa heikko kipinä, jonka vuoksi sitä pitää säätää? Kyllä taas menee itseltä ohi ja lujaa. Itse olen kylläkin jokaiseen vanhaankin autooni, mopooni ja moottoripyörääni suoraan paketista laittanut tulpan paikalleen. T. Varaosamyyjä
Ja poikasi mopossa ei ole tulppia. vaan tulppa. Pelkästään yksi kpl.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:50"]Miksi, voi miksi aina käy näin! Kun kysytään kauhukokemuksia myyjistä ja asiakaspalvelijoista, on ketju sivujen mitassa alta aikayksikön. Nämä postiiviset kokemukset taas tyssäävät ykkösviesteihin.
Kertooko se jotain asiakkaista vai asiakaspalvelijoista? Jääkö negatiiviset oikeesti noin paljon herkemmin vaan mieleen ja herättävät tunteita? Mikä täällä vaivaa ja ketä?
[/quote]
vanha sanonta kuuluu näin: hyvä palvelu kerrotaan kolmelle, huono seitsemälle.
Vai että ABC:n "kassapoika" pakkasi ostokset puolesta :D arvatkaapa tekevätkö he sen omasta kiltteydestään vai työnantajan velvoittamina?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:57"]
Vai että ABC:n "kassapoika" pakkasi ostokset puolesta :D arvatkaapa tekevätkö he sen omasta kiltteydestään vai työnantajan velvoittamina?
[/quote]
Hyvää palveluahan se joka tapauksessa on, väliäkö hällä.
Turun satamassa siinä vähän ennen Viikkarin terminaalia on avattu uusi ravintola josta saa niin ruokaa kuin juotavaa, kaksi nuorehkoa poikaa pitää sitä. Olen nyt pari kertaa eksynyt sinne syömään, ja ystävällisyys ja palvelu joka tässä paikassa on erityistä, voin todellakin suositella sitä.