Positiivisin kokemuksesi asiakkaana?Missä ja milloin?
Minulla niitä on monia, mutta mieleeni on jäänyt eräs myyjätär JYSKistä viime kuussa, joka kiireestään huolimatta lähti etsimään varastosta tuotetta joka oli hyllystä loppunut. Tuotetta ei ollut varastossakaan. Lopulta hän myi samaan hintaan kalliimman ja laadukkaamman tuotteen. Kysyttyään tietenkin esimieheltään ensin saako antaa alennuksen. Jäi hyvä mieli.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:09"]
Alusvaateliike Helmi, aivan loistavaa palvelua! Inhoan vaatteiden ja erityisesti liivien shoppailua, kun sopivien löytäminen itse on aina yhtä vaikeaa! Asiantunteva myyjä on joka kerta onnistunut tuomaan oikean kokoiset ja hyvin istuvat liivit. . Varaosaliikkeessä sain myös hirmuhyvää palvelua, vaikka oletuksena oli että naisen nauraisivat pihalle :D. Valmiiksi kärkisäädetyt tulpat olivat loppu ja myyjä sitten myi säätämättömät, jotka itse sääti. En tiedä, olisinko miehenä saanut samanlaista palvelua.
[/quote]
Sytytystulppia ei ole säädetty enää 40-vuoteen... Että oli sellaista "palvelua"... T. Varaosamyyjä
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:26"]Ostin namia ja myyjällä ei ollut sopivaa vaihtorahaa. Sain ilmaseksi :) Filmi
town
[/quote]
Taas on kolikot lopussa, tervetuloa ostoksille XD
Tammiston Gigantissa oli huippuasiallinen ja ystävällinen myyjä. Minä, vanhempi rouvashenkilö, olin ostamassa itselleni elämäni ensimmäistä älypuhelinta (iPhone). Jäi todella hyvä mieli, ruuhkasta huolimatta myyjä ei hosunut tai hoputtanut mitenkään.
Moni taukopaikka Jyväskylä-Inari välillä. Ajoin yksin monen lapsen kaa ja kun tuli tauon paikka,ne oli ylivilkkaita pitkän istumisen jälkeen. Pysähdyin enimmäkseen ABC:lla (niissä on isot invavessat johon mahduttiin koko porukka kerralla), ja aina oli myyjät tuomassa lasten syöttötuolia, kantamassa tarjotinta tms joka oli suuri apu. Minä sitten koitin vastaavasti siivota mahdollisimman tarkasti sotkumme pois.
Hakametsän jäähallin myyntipisteet. Missähän on koulutettu? Hyvä mieli..toisin kuten stokkalla...
Apteekki. Ennen lasten syntymää ei ole tarvinnut kovin usein asioida apteekissa, joten en ollut tajunnut, että siellä ihan oikeasti palvellaan. Kerran lääkäri oli unohtanut kirjoittaa reseptiin "sic", minkä tarkka farmaseutti toki huomasi. Oletin joutuvani roikkumaan puhelimessa koko päivän tavoittamassa lääkäriä, mutta farmaseuttipa soitti lääkärille saman tien ja kun ei tavoittanut, lupasi hoitaa asian myöhemmin. Minulle ilmoitettiin, kun homma oli hoidossa ja sain noutaa lääkkeet (oli pitkäaikaiseen vaivaan eikä kiireellistä).
Siwan kassapoika ryntäsi joskus avaamaan ulko-ovea, kun taiteilin sisään lastenvaunujen kanssa. Niin monessa kaupassa ovet aukeavat automaattisesti, etten ollut kovin kokenut ovista kulkija :).
Tuomarinkylän abc. Yksi sunnuntai-ilta nuori mustaihoinen mies loisti hymyllään, ystävällisellä käytöksellään ja sujuvalla palvelulla. Jäi hyvä mieli koko illaksi
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 12:39"]
Alusvaateliike Helmi, aivan loistavaa palvelua! Inhoan vaatteiden ja erityisesti liivien shoppailua, kun sopivien löytäminen itse on aina yhtä vaikeaa! Asiantunteva myyjä on joka kerta onnistunut tuomaan oikean kokoiset ja hyvin istuvat liivit. . Varaosaliikkeessä sain myös hirmuhyvää palvelua, vaikka oletuksena oli että naisen nauraisivat pihalle :D. Valmiiksi kärkisäädetyt tulpat olivat loppu ja myyjä sitten myi säätämättömät, jotka itse sääti. En tiedä, olisinko miehenä saanut samanlaista palvelua.
[/quote]
Sytytystulppia ei ole säädetty enää 40-vuoteen... Että oli sellaista "palvelua"... T. Varaosamyyjä
[/quote]
Jaa että varaosatiskillä myyjä säätänyt sytytystulpat. HAHAHAHAH. kiitos päivän nauruista. Ne on valmiiksi säädetyt nykyautoihin. Voit ottaa suoraan paketista ja ruuvata kiinni.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 12:10"]
Eräässä cubuksessa kävin ja myyjä tuli kysymään tarvitsenko apua. Kerroin sitten että olen etsimässä boleroa ja selitin hieman minkälaista. Myyjä sanoi ettei heillä ole hyllyssä sellaisia, mutta juuri tulleissa kesävaatteissa hän oli näkevinään sellaisen ja kävi sitten varastosta hakemassa juurikin mulle mieleisen vaatekappaleen :) kyseisessä liikkeessä saa muutenkin aina hyvää palvelua tältä samalta myyjältä.
[/quote]
Mullakin positiivisia kokemuksia Cubukselta (kaari). Menin ostamaan farkkuja, olin ainut asiakas liikkeessä. Nuori myyjä tuli heti avuksi ja kiikutti juuri varastosta toiveideni mukaisia, ilmeisesti edellisvuoden malliston, farkkuja. Sopivat löytyi ja ostin itse asiassa kahdet, ihan vaan koska jäi niin hyvä mieli palvelusta :)
Alkot ympäri maan. Aina kysytään tarvitsenko apua ja jos en niin annetaan olla rauhassa. Ystävällinen palvelu, joka nykyään vähenemään päin. Myös tilaukset hoituneet loistavasti, jos tuotetta ei valikoimissa.
Piharoskiksillani. Kansi aukesi loistavasti pakkasesta huolimatta. Annoin roska-astialle hyvää palautetta loistavasta toiminnasta.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 12:39"]
[/quote]
[/quote]
Jaa että varaosatiskillä myyjä säätänyt sytytystulpat. HAHAHAHAH. kiitos päivän nauruista. Ne on valmiiksi säädetyt nykyautoihin. Voit ottaa suoraan paketista ja ruuvata kiinni.
[/quote]
Niin, nykyautoihin. Mutta kun tuo "aivan uusi" Fiestani (vuosimallia -83) vaatii tulppien säätämistä (heikko kipinä)
Myös pojan mopoon piti säätää tulpat.
Prisma. Kysyin yhdesta rattaisiin kiinnitettävästä pussista, kun näytti eriltä kuin kuvassa. Myyjä totesi sen olevan vanhempaa mallia, ja antoi puoleen hintaan. Oli siis täysin ehjä ja mielestäni kätevämpi kuin uudemmat! Jäi mieleen kun myyjä selvitti niinkin pienen asian tarkasti ja pirteästi. Plus oli aika tiukka rahatilanne, joten ale tulikin tarpeeseen! :)
Helsingin rautatieasemaa vastapäätä olevassa Anttilassa. Ostin tuotteita, kaksi yhden hinnalla. Kassatyttö ei huomannut alennusta, enkä minäkään huomannut loppusummasta (ostin siis muutakin kuin alennustuotteet), että alennus jäi laskematta. Vieressä seisova toinen myyjä kuitenkin varmisti, että "muistithan ottaa alennuksen tuotteista." Kassakoneen kanssa heillä oli sähellystä, ja jouduin odottamaan aika kauan. Odottaminen ei kuitenkaan haitannut yhtään, sillä myyjät osasivat olla jotenkin niin sympaattisia ja iloisia, että tuli jopa hyvä mieli.
Alennustuotteiden ostajalle oli kaupanpäällinen, ja kun myyjä kysyi, ettenkö huomannut sitä, ja lähti myymälästä samantien hakemaan kaupanpäällisen, tuntui todella että olen saanut hyvää palvelua, ja että myyjät olivat todellisia palvelualan ammattilaisia.:)
S-marketin nuori kassapoika pakkasi ostokseni samalla kun näpyttelin kortin tunnaria. Ja takanani pitkät jonot ja yksi kassa vaan käytössä. Jäi todella hyvä mieli!
Näitä on kyllä paljon! Vaikea valita yhtä tiettyä.
Myllyn kauppakeskuksen Life-myymälässä oli sellainen nuori ja ujonnäköinen poika kassatiskillä. Olikin todella puhelias, muttei sellainen päällekkäyvä tyrkyttäjä vaan vähän kuin olisi vanhan ystävän kanssa jutellut :D Jäi tosi hyvä mieli vaikkei mitään erikoista tehnytkään, jotenkin vain pelkällä olemuksellaan sai hyvän mielen aikaiseksi. Joskus pienissä liikeissä tulee sellainen olo etä myyjä kyylää kokoajan ja 'hävettää' lähteä ostamatta mitään, tuolla ei yhtään!
Seinäjoella keskustassa S-market Lehtisellä aivan mahtava ja selvästi työtään sydämellään tekevä omistaja. Palvelu tuo aina hymyn huulille, tervehtii rempseästi ja jutustelee jos ehtii, hyllyttää ja on kassalla ihan kuin rivityöntekijätkin. Miehen kanssa nauretaan joka kerta kun kaupassa soi hälytys että kassalle lisää henkilökuntaa, ja salamana aukeaa henkilökunnan tilojen ovi ja omistaja laukkaa paikalle leveä virne kasvoillaan :D Kassalla pakkaa kassit usein valmiiksi jne.
Fotoyks Espoossa. Meillä oli kiire saada lapselle kuvat ja passi kun ostettiin äkkilähtö lämpöiseen. Lapsi kiukutteli ja koetteli kyllä kaikkia rajoja, mutta myyjä oli tyyni kuin viilipytty ja sai lopulta lapsenkin kiukuttelun loppumaan. Iloisena bonarina kaupan päälle saatiin myös lahjakortti heidän nettikauppaansa.