ehdotin vaimolle 2m+n kimppaa
itseäni kiihottaisi kovasti nähdä naiseni toisen miehen käsittelyssä. syynä on se, että haluaisin hänen nauttivan oikein kunnolla ja huutavan nautinnosta :)
nyt otin härkää sarvista (tai rouvaa pepusta) ja ehdotin asiaa. tietenkäänhän vastaus oli "en mä halua ketään muuta, sinä riität. tai oikeastaan olet joskus jopa vähän liikaa" koitin myydä asiaa mahdollisuudella saada isompaa, mutta ei halua :(
tiedän, että minun pitäisi olla vain tyytyväinen ja ylpeä vastauksesta, mutta kun itseä himottaa, niin minkä voi?
olisiko teillä kokemuksia miten vaimoa kannattaisi pehmittää asiasta. ihan absoluuttinen tuskin asian suhteen on, koska seksi pienen juttelun jälkeen oli poikkeuksellisen halukasta ja hän valui lakanat aivan märiksi. eli jotain himotusta saattaa kuitenkin asiaan olla :D
Kommentit (603)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:17"]
Vai sua kiusaan? Musta tuntuu enemmänkin siltä, että kiusaan vaan itseäni haaveilemalla susta sillä tavalla... Kyrpää tekisi niin paljon mieli, että voisin tosiaan ottaa vaikka vain suihin. Kunhan saisi olla miehisen lihasauvan lähellä... huokaus...//
Hih, sellasen nahkaisen remmijutun haluisin laittaa, mikä sillain kivasti sitoo kaikki killuttumet yhteen sievään nippuun:) Siinä olisi kyllä aivan ihana näky<3 Ajattelin sellaisen hankkia ja pakottaa mun miehen pitämään sitä farkuissaan, kun ollaan asioilla:) Oonko kamala akka? Noh, ehkä mä vähän olen, ilkikurinen ainakin;)//
Anaalitappi olisi kyllä kanssa tosi kiva ujuttaa miehen perseeseen panon ajaksi:) Suostuisitko itse pitämään?//
Kai se mies on tottunut, että voin ottaa mustelmia ja ruhjeita muualle kehoon. Ei ehkä sitten muista varoa sitä pillua. Kun eihän se riemurasia tietenkään kovin kovaa käsittelyä kestä:)//
Aamulla näet sitten heti onko mulla käynyt flaksi vai ei... Kamalaa kyllä, jos en tänään saa kyrpää, päässä humisee jo siihen malliin:)// Horoperseesi
[/quote]
Huomenta Horopersenarttuni ;)
Jaa-a, sullapa taisikin sitten käydä illalla "flaksi", sait sitä kaipaamaasi miehistä lihasauvaa, etkä jäänytkään vain jäitä poltteleen, kun et oo sitä pervoista pervointa tarinaa tänne kirjoitellut...? :-)
Nii-in, ehkäpä tässä nyt tosiaan toinen toistaan ja itseään myös kiusataan... mutta ehkäpä tuleva pääsiäinen kaiken vielä muuttaa voi ;-)
Hmm... en nyt tiedä ootko sinänsä kamala akka, josko pakoittaisit miestäsi tota remmijuttua käyttämään ihan jossain muuallakin kuin vain leikkien aikana, mutta ilkikurinen tosiaan ainakin :) Toihan on sinänsä hieman samanlainen ja -tyylinen kuin josko laittaisit hänelle sellaisen siveysvyön (chastity belt) vai miksikäs sitä nyt kutsuttiinkaan... sellainen jutska, jota ne aisurit käyttävät, eli vaimo naiskentelee muiden miesten kanssa ja ukolla on sellainen... Mistähän tämäkin nyt taas tuli pieneen mieleeni... :)
Juu, anaalitappi on tuttu... mulla on sellainen (ei mikään hirmu iso) ja oon sitä panon aikana pitänytkin... eli suostuisin siis todellakin sellaista pitämään myös sun kanssas... :-)
No siis... muu kehohan on hieman eri juttu kuin nämä sukukalleudet, jotka on aikas herkkiä kehonosia kuitenkin... vaikka jotkut miehet jostain ns. ball busting:stakin tykkäävät... itse en tykkää siitä, että kalua ja palleja liian kova kouraisesti käsitellään...
Mmm... se oiskin sitten jo keskiviikko ja huomenna alkaakin sitten se pääsiäinen... ;-)
m41tre a.k.a Vekkuli
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:17"]
Vai sua kiusaan? Musta tuntuu enemmänkin siltä, että kiusaan vaan itseäni haaveilemalla susta sillä tavalla... Kyrpää tekisi niin paljon mieli, että voisin tosiaan ottaa vaikka vain suihin. Kunhan saisi olla miehisen lihasauvan lähellä... huokaus...//
Hih, sellasen nahkaisen remmijutun haluisin laittaa, mikä sillain kivasti sitoo kaikki killuttumet yhteen sievään nippuun:) Siinä olisi kyllä aivan ihana näky<3 Ajattelin sellaisen hankkia ja pakottaa mun miehen pitämään sitä farkuissaan, kun ollaan asioilla:) Oonko kamala akka? Noh, ehkä mä vähän olen, ilkikurinen ainakin;)//
Anaalitappi olisi kyllä kanssa tosi kiva ujuttaa miehen perseeseen panon ajaksi:) Suostuisitko itse pitämään?//
Kai se mies on tottunut, että voin ottaa mustelmia ja ruhjeita muualle kehoon. Ei ehkä sitten muista varoa sitä pillua. Kun eihän se riemurasia tietenkään kovin kovaa käsittelyä kestä:)//
Aamulla näet sitten heti onko mulla käynyt flaksi vai ei... Kamalaa kyllä, jos en tänään saa kyrpää, päässä humisee jo siihen malliin:)// Horoperseesi
[/quote]
Huomenta Horopersenarttuni ;)
Jaa-a, sullapa taisikin sitten käydä illalla "flaksi", sait sitä kaipaamaasi miehistä lihasauvaa, etkä jäänytkään vain jäitä poltteleen, kun et oo sitä pervoista pervointa tarinaa tänne kirjoitellut...? :-)
Nii-in, ehkäpä tässä nyt tosiaan toinen toistaan ja itseään myös kiusataan... mutta ehkäpä tuleva pääsiäinen kaiken vielä muuttaa voi ;-)
Hmm... en nyt tiedä ootko sinänsä kamala akka, josko pakoittaisit miestäsi tota remmijuttua käyttämään ihan jossain muuallakin kuin vain leikkien aikana, mutta ilkikurinen tosiaan ainakin :) Toihan on sinänsä hieman samanlainen ja -tyylinen kuin josko laittaisit hänelle sellaisen siveysvyön (chastity belt) vai miksikäs sitä nyt kutsuttiinkaan... sellainen jutska, jota ne aisurit käyttävät, eli vaimo naiskentelee muiden miesten kanssa ja ukolla on sellainen... Mistähän tämäkin nyt taas tuli pieneen mieleeni... :)
Juu, anaalitappi on tuttu... mulla on sellainen (ei mikään hirmu iso) ja oon sitä panon aikana pitänytkin... eli suostuisin siis todellakin sellaista pitämään myös sun kanssas... :-)
No siis... muu kehohan on hieman eri juttu kuin nämä sukukalleudet, jotka on aikas herkkiä kehonosia kuitenkin... vaikka jotkut miehet jostain ns. ball busting:stakin tykkäävät... itse en tykkää siitä, että kalua ja palleja liian kova kouraisesti käsitellään...
Mmm... se oiskin sitten jo keskiviikko ja huomenna alkaakin sitten se pääsiäinen... ;-)
m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]
Huomenta Vekkulini:) Pääsiäinen lähestyy ja mua alkaa jännittämään. Eniten kyllä siksi, että toivon kovasti sitä lupaa. Sitähän ei osaa ennustaa kuinka päin se vaaka kallistuu ja olen yrittänyt varautua myös siihen kieltävään vastaukseen. Vaikka se sitten kova pettymys onkin.//
Arvasit väärin, en saanut eilen mitään. Polttelin taas jäitä yksikseni. Mies teki keittiöremontin loppuun ja mrni nukkumaan. Ilmoitti vielä, että haluaa tänään suikkarin kiitokseksi. Ja onhan hän sen toki ansainnut, mutta tarkoittaa sitä, että jään tänäänkin ilman...//
Kirjoittelin tarinan puhelimen muistioon, mutta siitä tuli sen verran pitkä, että en viitsi mobiililla sitä tänne laittaa. Yritän saada rauhan olla tietokoneella jossakin välissä tässä päivällä niin saisit lukaista. Ei siitä kyllä nyt mikään pervo tullut:) Toivottavasti tykkäät silti.//
Pillukaan ei ole enää kipeä, mikä kyllä saa hymyn huulille. Ehkä jo huomenna voin alkaa pamputtelemaan taas;) Kun ei se ukko mun halujani nyt paljon tyydyttele. Onkin jo kauhea tarve saada emätinorkku, kun on pitänyt vaan klitorista tyytyä hyväilemään.//
Horoperseesi:)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:34"]
Huomenta Vekkulini:) Pääsiäinen lähestyy ja mua alkaa jännittämään. Eniten kyllä siksi, että toivon kovasti sitä lupaa. Sitähän ei osaa ennustaa kuinka päin se vaaka kallistuu ja olen yrittänyt varautua myös siihen kieltävään vastaukseen. Vaikka se sitten kova pettymys onkin.//
Arvasit väärin, en saanut eilen mitään. Polttelin taas jäitä yksikseni. Mies teki keittiöremontin loppuun ja mrni nukkumaan. Ilmoitti vielä, että haluaa tänään suikkarin kiitokseksi. Ja onhan hän sen toki ansainnut, mutta tarkoittaa sitä, että jään tänäänkin ilman...//
Kirjoittelin tarinan puhelimen muistioon, mutta siitä tuli sen verran pitkä, että en viitsi mobiililla sitä tänne laittaa. Yritän saada rauhan olla tietokoneella jossakin välissä tässä päivällä niin saisit lukaista. Ei siitä kyllä nyt mikään pervo tullut:) Toivottavasti tykkäät silti.//
Pillukaan ei ole enää kipeä, mikä kyllä saa hymyn huulille. Ehkä jo huomenna voin alkaa pamputtelemaan taas;) Kun ei se ukko mun halujani nyt paljon tyydyttele. Onkin jo kauhea tarve saada emätinorkku, kun on pitänyt vaan klitorista tyytyä hyväilemään.// Horoperseesi:)
[/quote]
No voi nyt sun turkasen tujaus sentään... :( Vai jätti se sun miehesi sut eilenkin ilman ja tänäänkin sun pitäis sellainen kiitossuikkari antaa... jääden itse taas ilman... todella harmillista Horoperseeni mun, mutta sellaistahan se vaan valitettavasti taitaa tuo perheellisen seksielämä aina välistä ainakin olla... Ei saisi olla, mutta...
Noh, toivotaan, että miehesi olisi nyt sitten ainakin pääsiäisenä täysissä voimissaan, jotta saatte siitä tulevasta sessiostanne sen kaiken irti... ;)
Vai on siellä jo pienoista jännitystä havaittavissa pääsiäistä odotellessa...? ;) Ja eniten jännität sitä saatko sitä lupaa vaiko et...Eipä sitä taida voida millään muotoa voida ennustaa, että kuinka siinä käypi...
Mites miehesi muuten, onko hän tästä tulevasta mittään sen kummempia tässä lähiaikoina jutellut?
Hmm... vai olisi sulla siellä jo kuitenkin sitä tarinaa valmiina...? ;) Oi kumpa saisit sen hetken rauhan sillä tietsikalla, jotta saisit sen tänne laitettuakin...
Siis enemmän kuin kiva kuulla, että se riemurasia, toosa, pillu, vittu (rakkaalla lapsella kun on tosiaankin monta nimeä...) alkaa oleen parempaan päin :-)
Mitäs muuten olet mieltä niistä jutuista, joista tuossa aamusella kirjoittelin...? Siis siveysvyö (aisuri) ja ball busting...
Voi kumpa sä tosiaankin saisit sen tarinan tänne laitettua jotta mulla ois sit vaikka lounaan ohessa jotain eri kivaa lueskeltavaa =)
m41tre a.k.a Vekkuli
Uusi lelu
On tiistai ilta. Ainut ilta tällä viikolla, kun voin tavata sinut. Mieheni sanelee ehdot suhteeseemme enkä pääsekään mihinkään ilman, että mieheni hoitaa lapsiamme. Ajelen luoksesi perhosia vatsassani. Vierelläni etupenkillä on suuri valkoista nahkaa oleva käsilaukkuni. Vilkuilen laukkua aina välillä ajaessani ja puristan rattia tiukemmin.
Soitan ovikelloasi reippaasti ja tuletkin ripeästi avaamaan. Näen heti, että olet väsyneen näköinen. En ehdi edes takkia ja kenkiä riisumaan ennen kuin halaat minua oikein lujaa ja painat suudelman huulilleni. Kysyn sinulta onko sinulla ollut raskas päivä, kun näytät niin nuutuneelta. Kerrot, että töissä oli joku rasittava homma, jonka kanssa jouduit puuhaamaan koko päivän. Sanot kuitenkin, että päiväsi muuttui heti paremmalta, kun näit autoni ajavan pihaasi.
Riisun takkini ja kenkäni ja kysyn haluaisitko selkähieronnan rentouttamaan. Vastaat, että ei tarvitse, ei selkäsi ole niin väsynyt. Höpsistä, sanon sinulle takaisin ja otan kädestäsi kiinni johdattaakseni sinut makuuhuineeseen.
Makuuhuoneessa riisun sinut alasti ja vähennän itsekin vaatteitani. Käyt sängylle vatsallesi makaamaan. Otan isosta käsilaukustani lämmittävää hierontaöljyä ja levitän sitä selällesi. Nousen hajareisin pyllysi päälle istumaan ja alan tottunein ja varmoin ottein hieroa selkääsi. Tunnen kuinka lihaksesi rentoutuvat käsittelyssäni. Siirryn reisiesi päälle istumaan ja riisun rintaliivini. Et taida huomata sitä, olet puolittain unessa.
Otan lisää öljyä käsiini ja hieron niillä rintojani. Vain ihan pienen hetken ja ohimennen nännejäni hipaisten. Lasken käteni takamuksellesi ja havahdut kunnolla todellisuuteen.
Nostat vähän itseäsi ja katsot minua hymyillen. Sanot kiitos, se rentoutti. Vastaan sinulle vain, että pää takaisin tyynyyn ja hymyilen viekkaasti. Laskeudut takaisin makaamaan ja alan hieroa pakaroitasi. Painan kunnolla ja puristelen pebaasi. Tunnen tuttuja perhosia pillussani.
Perseesi on kaunis. Karvainen ja miehekäs. Puristelen ja vaivaan sitä aika holtittomasti ja kovaa, unohdan hieronnan ja käsittelen pyllyäsi kiihottuneena. Raotan pakaroitasi ja sivelen persvakoasi öljytyillä käsilläni. Siirryn alemmaksi ja tavoitan kutsuvan ruususi. Lisään vähän lämmittävää öljyä käsiini ja alan hieromaan aukkoasi. Huokaiset hiukan ja huomaan sinun nostavan lantiotasi ihan aavistuksen verran ja työntävän sormeani vastaan.
Tiedän, että pidät käsittelystäni ja jatkan kaikessa rauhassa työntymistä anukseesi. Vain yhdellä sormella, persettäsi hitaasti lämmitellen. Etsin eturauhastasi ja tavoitankin sen helposti. Hieron sitä ihan kevyesti sormellani ja kuulen sinun voihkaisevan. Pyydän sinua nousemaan kontillesi sängyllä.
Nouset vatsaltasi ja käännyt ympäri antamaan minulle kiihkeän suudelman. Näet öljyiset rintani etkä voi vastustaa kiusausta puristella niitä ja imeä nännejäni. Sinun piti pyllistää, sanon leikkisästi ja samassa käännytkin taas nelin kontin pyllyäsi tarjoten.
Ihana aukkosi näkyy kaikessa kauneudessaan ihan silmieni edessä. Perhosien lento pillussani kiihtyy vilkkaaksi ja alan todella valumaan. Hieron persettäsi ja alan työntymään sisääsi kahdella sormella. Hengityksesi syvenee ja selkäsi painuu alas. Perseesi leviää edessäni minulle paremmin ja pystyn sormettamaan sinua kahdella sormella vaivatta.
Kurotan toisella kädelläni kyrpääsi ja huomaan sen olevan jo puolittain erektiossa. Runkkaan sinua samaan tahtiin kuin työntelen sormia anukseesi. Huokailet hiljaa ja tunnen kuinka kalusi alkaa saavuttamaan täyden erektion kädessäni. Jatkan vielä hetken aikaa runkkaamistasi kunnes tunne kalusi alkavan valuttamaan.
Päästän irti kyrvästäsi ja vetäydyn perseestäsi. Katsot minua kysyvä ilme kasvoillasi. Jatketaan kohta Vekkulini, sanon sinulle kujeilevasti. Otan ison valkoisen käsilaukkuni lattialta ja kaivan sieltä esiin sträpin. Minulla on uusi lelu, totean. Käännyt katsomaan sträppiäni ja hetken päästä ilmeesi kirkastuu, kun huomaat jotain erilaista. Se on kaksipäinen sträppi. Perinteisen etudildon lisäksi siinä on kantajalle tarkoitettu pienempi takadildo vibralla. Molemmat dildot kimaltelevat kutsuvasti tyttömäisen pinkkeinä.
Riisun aivan märät ja limaiset alushousuni ja heitän ne jonnekin nurkkaan. Puen sträpin päälleni ja kiristän hihnat itselleni sopivaksi. Asettelen pienen vibran sisääni ja käynnistän sen kaukosäätimestä. Vittuni on jo valmiiksi turpea ja vibra meinaa olla minulle liikaa. Pelkään laukeavani liian nopeasti, joten säädän värinän pienemmälle.
Asetun taaksesi sänkylle ja hieron vähän liukkaria pinkkiin aisaani kunnon runkkausliikkein. Laitan liukua myös persereiällesi ja sisääsi. Aloitan hitaan työntymisen peppuusi ja aukeatkin kalulleni kevyesti. Olet aivan rento ja huokailet samassa tahdissa minun kanssani. Saan aseeni kokonaan pebaasi ja alan hitaasti vetäytyä ulos vain painaakseni sen uudestaan sisällesi. Nain sinua hitaasti hetken. Vibra liikkuu sisälläni samaan tahtiin ja huokailen jo hyvin kuuluvasti.
Nopeutan naimisen tahtia ja perseesi litisee irstaasti. Myös vibrani pitää kuuluvaan litinää vitussani ja huomaan olevani lähellä orgasmia. Pysäytän liikkeeni hetkeksi ja yritän pidätellä itseäni. Haluan tanssia kanssasi pitkään ja nauttian uudesta lelusta.
Jatkan hidasta liikettäni ja samalla kurotan kalusi käteeni. Se on täydessä seisokissa ja värähtää ihanasti kosketuksestani. Runkkaan sinua samalla, kun nain persettäsi hitaasti. Huokailemme molemmat ja tunnen sinunkin olevan jo lähellä. Kiihdytän naimisen tahtia ja samalla pieni pinkki paholainen soutaa villisti turvonneessa pillussani. Tunnen lantioni alkavan täristä tahtomattani ja jalkani meinaavat pettää. Orgasmi lyö lävitseni kuin hyökyaalto ja se saa minut tiukentamaan otettani kalustasi ja työntymään aivan kahvaa myöden perseeseesi. Sinäkin laukeat voimakkaasti karjaisten ja jalkasi alkavat täristä. Kyrpäsi nykii kädessäni ja pumppaa suuret määrät spermaa lakanoille.
Vetäydyn sinusta ja sammutan pinkin pikkuvibrani ja rojahdan sängylle viereesi. Sinäkin käännyt selällesi ja otat minut kainaloosi. Makaamme sylikkäin aivan voipuneina spermaisilla lakanoilla ja sträppi vielä irstaasti lanteillani.
En tiedä kauanko olemme maanneet, mutta havahdun tekstiviestiin, joka piippaa laukussani. Mieheni pyytää tulemaan kotiin, koska hänkin haluaa vielä naida. Nousen sängyltäsi ja riisun sträpin. en ehdi suihkuun vaan alan pukeutumaan suoraan lähtöä varten. Suutelemme vielä kiihkeästi ja silität pörröisiä hiuksiani hellästi. Olemme yhtä mieltä siitä, että uusi lelu oli erittäinkin toimiva.
Horoperseinen Narttu
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:03"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:34"]
Pillukaan ei ole enää kipeä, mikä kyllä saa hymyn huulille. Ehkä jo huomenna voin alkaa pamputtelemaan taas;) Kun ei se ukko mun halujani nyt paljon tyydyttele. Onkin jo kauhea tarve saada emätinorkku, kun on pitänyt vaan klitorista tyytyä hyväilemään.// Horoperseesi:)
[/quote]
No voi nyt sun turkasen tujaus sentään... :( Vai jätti se sun miehesi sut eilenkin ilman ja tänäänkin sun pitäis sellainen kiitossuikkari antaa... jääden itse taas ilman... todella harmillista Horoperseeni mun, mutta sellaistahan se vaan valitettavasti taitaa tuo perheellisen seksielämä aina välistä ainakin olla... Ei saisi olla, mutta...
Noh, toivotaan, että miehesi olisi nyt sitten ainakin pääsiäisenä täysissä voimissaan, jotta saatte siitä tulevasta sessiostanne sen kaiken irti... ;)
Vai on siellä jo pienoista jännitystä havaittavissa pääsiäistä odotellessa...? ;) Ja eniten jännität sitä saatko sitä lupaa vaiko et...Eipä sitä taida voida millään muotoa voida ennustaa, että kuinka siinä käypi...
Mites miehesi muuten, onko hän tästä tulevasta mittään sen kummempia tässä lähiaikoina jutellut?
Hmm... vai olisi sulla siellä jo kuitenkin sitä tarinaa valmiina...? ;) Oi kumpa saisit sen hetken rauhan sillä tietsikalla, jotta saisit sen tänne laitettuakin...
Siis enemmän kuin kiva kuulla, että se riemurasia, toosa, pillu, vittu (rakkaalla lapsella kun on tosiaankin monta nimeä...) alkaa oleen parempaan päin :-)
Mitäs muuten olet mieltä niistä jutuista, joista tuossa aamusella kirjoittelin...? Siis siveysvyö (aisuri) ja ball busting...
Voi kumpa sä tosiaankin saisit sen tarinan tänne laitettua jotta mulla ois sit vaikka lounaan ohessa jotain eri kivaa lueskeltavaa =)
m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]
No joo, tätähän tämä on. Varsinkin, kun on aina monta rautaa tulessa niin syö tuota miehen taistelukuntoa...//
Kyllä mies aina silloin jaksaa innostua, kun nämä meitin kaverit laittaa mulle välillä jonkun kiusoittelevan viestin, flirttailee, tekee tunnelmaa. Jotenkin pakko vähän "luoda" jännitettä, kun mitään sellaista ei ole ennen ollut. Mies on kyllä sanonut ohimennen, että älä sitten mene ihastumaan kumpaankaan. Nauroin sille, että jos en ole yli kymmenessä vuodessa ihastunut niin en varmaan kyllä ihastu edelleenkään:D Aina mun miehellä seisoo, kun tästä tulevasta on puhuttu, mutta jännite saa ilmeisesti kasvaa loppuun asti.//
En oikein tiedä, mitä tuo ball busting (?) tarkoittaa. Ja siveysvyökään ei oikein ole mun juttu. En halua kontrolloida miehen erektiota tai mitenkään satuttaa. Enemmänkin haluan "koristaa" sen koko komeuden kauniiksi:) Satiininauhasta olen joskus tehnyt joulun kunniaksi kauniin rusetin miehen paketin ympärille. Siihen pallit ja giguli somasti samaan pakettiin:) Oli nätti.//
Toivottavasti tuo tarina ei ollut liian pitkä. Iltasella paremman puutteessa alkoi vain tuota juttua pulpota. Idea lähti seksiliikkeen verkkosivuilla selaillessa:) Tuollainen olisi kiva vekotin;)//
Horoperseesi
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:46"]
No joo, tätähän tämä on. Varsinkin, kun on aina monta rautaa tulessa niin syö tuota miehen taistelukuntoa...//
Kyllä mies aina silloin jaksaa innostua, kun nämä meitin kaverit laittaa mulle välillä jonkun kiusoittelevan viestin, flirttailee, tekee tunnelmaa. Jotenkin pakko vähän "luoda" jännitettä, kun mitään sellaista ei ole ennen ollut. Mies on kyllä sanonut ohimennen, että älä sitten mene ihastumaan kumpaankaan. Nauroin sille, että jos en ole yli kymmenessä vuodessa ihastunut niin en varmaan kyllä ihastu edelleenkään:D Aina mun miehellä seisoo, kun tästä tulevasta on puhuttu, mutta jännite saa ilmeisesti kasvaa loppuun asti.//
En oikein tiedä, mitä tuo ball busting (?) tarkoittaa. Ja siveysvyökään ei oikein ole mun juttu. En halua kontrolloida miehen erektiota tai mitenkään satuttaa. Enemmänkin haluan "koristaa" sen koko komeuden kauniiksi:) Satiininauhasta olen joskus tehnyt joulun kunniaksi kauniin rusetin miehen paketin ympärille. Siihen pallit ja giguli somasti samaan pakettiin:) Oli nätti.//
Toivottavasti tuo tarina ei ollut liian pitkä. Iltasella paremman puutteessa alkoi vain tuota juttua pulpota. Idea lähti seksiliikkeen verkkosivuilla selaillessa:) Tuollainen olisi kiva vekotin;)// Horoperseesi
[/quote]
No siis uh-huh... minkä tarinan sitten saitkaan aikaiSEKSI... siis todella hyvä, kiimainen ja pullotusta housuihin aiheuttava ;-) Ei siis todellakaan ollut liian pitkä...
Vai sait sä inspiksen tuohon tarinaan seksiliikkeen sivustolta, kun kävit taas jotain kivoja leluja katselemassa? Taidampa melkein muuten tietääkin, että minkäslainen toi kuvailemasi kaksipäinen sträppi olisi... ei siis sellainen FeelDoe (vai mikäs se olikaan) joka myös on kaksipäinen eli sträpin käyttäjällä on sen toinen pää pillussaan vaan muutoin ihan normaali sträppi, mutta siinä on myös pienempi dildo (vibralla) käyttäjälleen :) Voisi todellakin olla aikas vekkuli lelu.... :-)
Mutta joo... näinhän se varmastikin on, eikä se keittiöremppa tietysti asioita ainakaan "helpota"? Mutta josko tuo pääsiäinen tosiaan toisi sitten mieheesi(kin) hieman enemmän sitä virtaa ja taistelukuntoa...? :)
Vai on teillä nyt meneillään sellainen tietynlainen jännitteen luominen tulevaa varten... ;) Varmaan onkin ihan paikallaan kaikkien osapuolten "lämmittämiSeksi" valmiiksi... Mitä tuohon miehesi mainitsemaan ihastumiseesi tulee niin vaikka hän on sua valmis tuolleen jakamaankin niin sehän on vain sillä fyysisellä tasolla... vai mites sen nyt sitten korrektisti sanoisi, ymmärtänet varmaankin?
Siis toi ball busting on juurikin sitä miltä se kuullostaakin... pallien turhan kovaa käsittelyä, jopa tallomista... ei siis todellakaan oo mun juttu, mutta jotkut miehet siitäkin pitävät...
Tuota kontrolloimistahan tuolla siveysvyöllä juurikin tehdään... kuten mainitsinkin niin se on sellaisten ns. aisurien juttuja, eli miesten joiden naiset naivat muiden miesten kanssa, mutta ovat silti rakkastamansa miehen kanssa... miehen jotka tähän alistuvat... En nyt siis todellakaan tarkoittanutkaan, että teillä olisi tällainen tilanne, koska näin ei todellakaan ole vaan miehesi haluaa vain muutoin omaa horoaa jakaa... Menikö nyt turhan vaikeaksi tää selitys? :)
On siinä varmaankin ollut aikas vekkulin näköinen joulupaketti tosiaankin... satiininauharusetteineen :-)
Hmm... mahtaisinkohan mä saada tuohon tarinaasi jotain kivaa (pervohkoa) jatkoa...
m41tre a.k.a Vekkuli
Uusi lelu...
Pääsi on painautuneena rinnalleni ja silittelen hellästi hiuksiasi. Molempien olo on raukeahko äskeisen leikin jälkeen, kun olit minua uudella lelullasi nainut. Tunnen vieläkin sen aiheuttaman sopivan venytyksen pepussani. Tämä saakin minut hymyilemään itsekseni.
Havahdumme laukussasi olevan puhelin ilmoitukseen saapuneesta tekstiviestistä. Vilkaiset saapuneen viestin ja toteat, että ukko se sieltä viestitteli, kun on juuri saanut lapset ruokittua ja ois vähän niin kuin jälkiruuan aika. Näet hieman kysyvän ilmeen kasvoillani ja jatkat toteamalla, että ukko haluaa siis emäntäänsä naida.
Niimpä tietysti totean hymyillen ja kurottaudun puoleesi sua suutelemaan. Sittenhän sun pitää horoperseeni kotia lähteä sanon.
Nousetkin sängyltä ja riisut tämän uutukaisen lelun lanteiltasi, laittaen sen suoraan laukkuusi. Oli se vaan eri vekkulilelu, toteat hymyillen ja jatkat, että taisimpa minäkin siitä pitää. Eipä sitä käy kieltäminen, kyllä vaan pidin, totean hymyillen.
Noukit märät alkkarisi jostain nurkasta ja puet vain mekon päällesi joka sulla oli ylläsi tullessasi. Kysyn hieman ihmetellen, että etkö meinaa alkkareita laittaa lainkaan. Toteat miltei naurahtaen, että ihan turhaahan se ois, kun ukko haluaa heti kotia päästyäni naida.
Suoristelet vielä hieman mekkoasi ja suuntaat askeleesi eteistä kohti. Nousen myöskin sängyltä ja astelen perässäsi, ilman rihman kiertämää, puoli veltto kalu heiluen.
Alkaessasi laittamaan kenkiä jalkaasi, tulen miltein sinuun kiinni ja kaluni on aivan siinä kasvojesi tasalla. Mitäs sitä vekkulilla nyt vielä mielessä on, kysyt hymyillen.
Miten niin, eihän mulla mitään mielessä oo, totean. Ei varmaan niin, sanot ja siinä samassa hamuatkin kaluni kuumaan suuhusi sitä muutaman kerran imaisten. Haron käsilläni hiuksiasi ja otatkin mua lanteiltani kiinni, aloittaen oikein kunnon suihinoton.
En voi muuta kuin huokaillen nauttia kuumasta suustasi, ja pian tunnetkin miten kaluni on taas täydessä seisokissa. Pullautat sen ulos suustasi ja kysyt, että mitähän tällaisella patukalla sitä voisikaan nyt sitten vielä tehdä.
En vastaa mitään vaan otan sinua kainaloista kiinni ja nostan sinut ylös, pyöräyttäen sinut sitten ympäri, sopivasti siihen eteeni.
Nostan mekkosi helmaa, painan sormeni hellästi vakoosi, joka on taas kosteana ja totean, että olihan se nyt sitten hyvä, ettet niitä pikkareita turhaan jalkaasi laittanut.
Katsot minua eteisen peilin kautta suoraan silmiin ja hymyilet, ottaen sitten edessäsi olevasta laatikostosta hieman tukea ja pyllistät irstaasti suuntaani.
Ainahan sitä nyt vielä yhden pikaisen kerkiää, sanot hymyillen ja siinä samassa hamuatkin kädelläsi kovana seisovan kaluni ja ohjaat sen suoraan märälle vaollesi, ja pyllistäessäsi hieman paremmin puoleeni, kaluni uppoaakin sinne heti miltei koko mitaltaan.
Otan sinua lantiostasi kiinni ja alan hitaasti naimaan, mutta pian lisäänkin naimisen tempoa, kurottaen kättäni klitoriksellesi, alkaen sitä sopivalla voimalla hieromaan.
Eikä aikaakaan, kun tunnen miten spermani lähtee pillusi sisuksiin ruiskuamaan, ja samaan aikaan klitoriksesi paisuu vähintäänkin herneen kokoiseksi, kun tunnen miten sinun mahlasi sekoittuvat spermaani ja kädelleni valuu.
Vetäydyn hitaasti pois pillustasi ja käännän sinut taas ympäri, jotta voin antaa sinulle himokkaan ja intohimoisen läksiäissuudelman.
Horoperse se nyt sitten lähtee kiltisti taas ukkonsa tykö, seuraavalle kierrokselle, totean. Ja nythän sulla onkin sitten hänelle myös tuliaisia siellä pillussasi valmiina, jatkan ja läpsäytän sua pepulle...
m41tre a.k.a Vekkuli
P.s. Toivon mukaan ei oo liian "pervo"...
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:46"]
Toivottavasti tuo tarina ei ollut liian pitkä. Iltasella paremman puutteessa alkoi vain tuota juttua pulpota. Idea lähti seksiliikkeen verkkosivuilla selaillessa:) Tuollainen olisi kiva vekotin;)// Horoperseesi
[/quote]
No siis uh-huh... minkä tarinan sitten saitkaan aikaiSEKSI... siis todella hyvä, kiimainen ja pullotusta housuihin aiheuttava ;-) Ei siis todellakaan ollut liian pitkä...
Vai sait sä inspiksen tuohon tarinaan seksiliikkeen sivustolta, kun kävit taas jotain kivoja leluja katselemassa? Taidampa melkein muuten tietääkin, että minkäslainen toi kuvailemasi kaksipäinen sträppi olisi... ei siis sellainen FeelDoe (vai mikäs se olikaan) joka myös on kaksipäinen eli sträpin käyttäjällä on sen toinen pää pillussaan vaan muutoin ihan normaali sträppi, mutta siinä on myös pienempi dildo (vibralla) käyttäjälleen :) Voisi todellakin olla aikas vekkuli lelu.... :-)
Mutta joo... näinhän se varmastikin on, eikä se keittiöremppa tietysti asioita ainakaan "helpota"? Mutta josko tuo pääsiäinen tosiaan toisi sitten mieheesi(kin) hieman enemmän sitä virtaa ja taistelukuntoa...? :)
Vai on teillä nyt meneillään sellainen tietynlainen jännitteen luominen tulevaa varten... ;) Varmaan onkin ihan paikallaan kaikkien osapuolten "lämmittämiSeksi" valmiiksi... Mitä tuohon miehesi mainitsemaan ihastumiseesi tulee niin vaikka hän on sua valmis tuolleen jakamaankin niin sehän on vain sillä fyysisellä tasolla... vai mites sen nyt sitten korrektisti sanoisi, ymmärtänet varmaankin?
Siis toi ball busting on juurikin sitä miltä se kuullostaakin... pallien turhan kovaa käsittelyä, jopa tallomista... ei siis todellakaan oo mun juttu, mutta jotkut miehet siitäkin pitävät...
Tuota kontrolloimistahan tuolla siveysvyöllä juurikin tehdään... kuten mainitsinkin niin se on sellaisten ns. aisurien juttuja, eli miesten joiden naiset naivat muiden miesten kanssa, mutta ovat silti rakkastamansa miehen kanssa... miehen jotka tähän alistuvat... En nyt siis todellakaan tarkoittanutkaan, että teillä olisi tällainen tilanne, koska näin ei todellakaan ole vaan miehesi haluaa vain muutoin omaa horoaa jakaa... Menikö nyt turhan vaikeaksi tää selitys? :)
On siinä varmaankin ollut aikas vekkulin näköinen joulupaketti tosiaankin... satiininauharusetteineen :-)
Hmm... mahtaisinkohan mä saada tuohon tarinaasi jotain kivaa (pervohkoa) jatkoa...
m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]
Heippa ihanuus:) Tuo oli ihan loistava jatko sille mun tarinalle! Ja olihan se aika pervo;) Mutta ei liian. Ja luulen, että mun ukko kyllä ihan tahattomastikin kiihottuisi tuollaisesta pelistä vaikka ei varsinaista aisurin vikaa olekaan. Enemmänkin tykkää vaan jakaa vaimoaan, mutta ilman mitään nöyryytys leikkiä tai alemmuuden tuntoa:)//
Mutta siis, tuo kivesten tallominen kuulostaa mun korvaan oikeasti vähän vielä hullummalta kuin eukon paistaminen ja syöminen;) Vaikka ihan samaan kategoriaan ne useinpien mielestä taitaa mennä:)//
Meillä kahdella taitaa kuitenkin olla vielä aikas kesyt fantasiat? Sträppiä perseeseen, fistausta ja perseen syömistä, vähän lateksia ja mitä näitä nyt on. Kuulostaa jo ihan normaalilta puuhalta:) Kunnon painimatsi olisi joskus vielä kiva kokea, siihen vaan tarvitsisi sellaisen painitaitoisen miehen:) Kiimaisinta seksiä olen joskus harrastanut yhden nyrkkeilijän kanssa. Yhdyntä tapahtui loppujen lopuksi kauhean matsin jälkeen mies jalkalukossa ja minä kuristusotteessa:) Huh, oli menoa:D//
Toivon totisesti, että miehen taistelukunto paranisi. Kamalaa se on, kun tuntuu, että kiimaisia ja halukkaita miehiä olisi vaikka kuinka paljon ja itselläkin hirveä himo eikä oma mies jaksa... pöh. Mutta tätähän tämä avioliitto on, joskus vaan pitää antaa toiselle tilaa vaikka kuinka itseä ketuttaisi. Möksöttäminen luo vaan paineita.//
Huomiseksi tuskin kirjoittelen mitään fantasiaa, siivoilen remontin jälkiä ja komennan isännän ulkoileen lasten kanssa kunhan kotiutuu. Luudan varressa ja hellan ääressä vietän siis iltaa:) Noh, kätevä emäntä hoitaa nekin. Ootko kuitenkin huomenna vielä linjoilla? Että voit mua vielä tsempata:)//
Horopersenarttu:)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:14"]
Heippa ihanuus:) Tuo oli ihan loistava jatko sille mun tarinalle! Ja olihan se aika pervo;) Mutta ei liian. Ja luulen, että mun ukko kyllä ihan tahattomastikin kiihottuisi tuollaisesta pelistä vaikka ei varsinaista aisurin vikaa olekaan. Enemmänkin tykkää vaan jakaa vaimoaan, mutta ilman mitään nöyryytys leikkiä tai alemmuuden tuntoa:)//
Mutta siis, tuo kivesten tallominen kuulostaa mun korvaan oikeasti vähän vielä hullummalta kuin eukon paistaminen ja syöminen;) Vaikka ihan samaan kategoriaan ne useinpien mielestä taitaa mennä:)//
Meillä kahdella taitaa kuitenkin olla vielä aikas kesyt fantasiat? Sträppiä perseeseen, fistausta ja perseen syömistä, vähän lateksia ja mitä näitä nyt on. Kuulostaa jo ihan normaalilta puuhalta:) Kunnon painimatsi olisi joskus vielä kiva kokea, siihen vaan tarvitsisi sellaisen painitaitoisen miehen:) Kiimaisinta seksiä olen joskus harrastanut yhden nyrkkeilijän kanssa. Yhdyntä tapahtui loppujen lopuksi kauhean matsin jälkeen mies jalkalukossa ja minä kuristusotteessa:) Huh, oli menoa:D//
Toivon totisesti, että miehen taistelukunto paranisi. Kamalaa se on, kun tuntuu, että kiimaisia ja halukkaita miehiä olisi vaikka kuinka paljon ja itselläkin hirveä himo eikä oma mies jaksa... pöh. Mutta tätähän tämä avioliitto on, joskus vaan pitää antaa toiselle tilaa vaikka kuinka itseä ketuttaisi. Möksöttäminen luo vaan paineita.//
Huomiseksi tuskin kirjoittelen mitään fantasiaa, siivoilen remontin jälkiä ja komennan isännän ulkoileen lasten kanssa kunhan kotiutuu. Luudan varressa ja hellan ääressä vietän siis iltaa:) Noh, kätevä emäntä hoitaa nekin. Ootko kuitenkin huomenna vielä linjoilla? Että voit mua vielä tsempata:)// Horopersenarttu:)
[/quote]
Moikkelis vaan Horopersenarttuni :)
Kiva, että tuosta tarinan jatkostani pidit ja ettei se ollut "liian" pervo kuitenkaan ;) Mitä mieheesi tulee niin juuri näinhän minä tuon kirjoittelin ja olen asian ymmärtänytkin olevan, ettei hän mitään varsinaista aisuria itsestään hae tai sitä ole vaan ihan "muutoin vain" emäntää toisille miehille jakaa... siis ihan juuri noin kuin miten sinä sen asian nyt ilmaisit :-)
Niimpä... miten sen nyt ottaa ja keneltä kysyy, että mikä sitä on oikeasti pervoa ja mikä silleen sopivasti, kuten tässä nyt ollaan mietiskelty? :) Niihin kaikkein "rajuimpiin" pervoiluihin ja fetisseihin nähden, nämä meidän jutut tosiaankin ovat ehkäpä hieman "kesyjä", mutta taas niille "kerran viikossa, lauantaina saunan jälkeen, pimeässä peiton alla"-ihmisille, nämä meidänkin pervoudet ovat aikas rajuja...? :) Eli riippuu ihan siitä keneltä asiaa kysytään?
Valitettavasti musta ei sulle tuoksi varsinaiseksi painivastustajaksi ole... :( mutta toivon mukaan se ei silti millään muotoa "haittaa"? :)
Juuri näinhän se on, kuten itse asian ilmaisit... On sillä sun miehelläsi vaan eri hyvä, ymmärtäväinen vaimo, vaikka aikasmoinen horoperse tuppaa olemaankin... :-) Se mököttäminen kun ei mittään auta eikä ratkaise...
Noh, eipä tuo nyt sinänsä liiemmin "haittaa", josko et huomiSEKSI ehdi mittään fantasiaa varsinaisesti tänne kirjoittelemaan, onhan ne perheellisen kotityöt tietenkin etusijalla... :) En mä vastaankaan laita josko täällä kuitenkin jotain "palleja kutkuttavaa" olisikin... ;-) Kunhan nyt ois jotain kivaa päivän tai aamun piristystä, "normaalimman" viestin muodossa :)
Juu, kyllähän sitä vielä huomenna täällä langoilla ollaan ennen kuin sit iltapäivästä poistutaan pääsiäisen viettoon... miettimään, että mitähän se mun horopersenarttuni onkaan juuri sillä hetkellä tekemässä, mahtaakohan sillä jo olla joku vieras mulkku suussa ja toinen panemassa takaapäin sinne ihanaan lorttopilluun... =))
m41tre a.k.a Vekkuli
Onks kiva kirjotella itselleen?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:14"]
Huomiseksi tuskin kirjoittelen mitään fantasiaa, siivoilen remontin jälkiä ja komennan isännän ulkoileen lasten kanssa kunhan kotiutuu. Luudan varressa ja hellan ääressä vietän siis iltaa:) Noh, kätevä emäntä hoitaa nekin. Ootko kuitenkin huomenna vielä linjoilla? Että voit mua vielä tsempata:)// Horopersenarttu:)
[/quote]
Moikkelis vaan Horopersenarttuni :)
Kiva, että tuosta tarinan jatkostani pidit ja ettei se ollut "liian" pervo kuitenkaan ;) Mitä mieheesi tulee niin juuri näinhän minä tuon kirjoittelin ja olen asian ymmärtänytkin olevan, ettei hän mitään varsinaista aisuria itsestään hae tai sitä ole vaan ihan "muutoin vain" emäntää toisille miehille jakaa... siis ihan juuri noin kuin miten sinä sen asian nyt ilmaisit :-)
Niimpä... miten sen nyt ottaa ja keneltä kysyy, että mikä sitä on oikeasti pervoa ja mikä silleen sopivasti, kuten tässä nyt ollaan mietiskelty? :) Niihin kaikkein "rajuimpiin" pervoiluihin ja fetisseihin nähden, nämä meidän jutut tosiaankin ovat ehkäpä hieman "kesyjä", mutta taas niille "kerran viikossa, lauantaina saunan jälkeen, pimeässä peiton alla"-ihmisille, nämä meidänkin pervoudet ovat aikas rajuja...? :) Eli riippuu ihan siitä keneltä asiaa kysytään?
Valitettavasti musta ei sulle tuoksi varsinaiseksi painivastustajaksi ole... :( mutta toivon mukaan se ei silti millään muotoa "haittaa"? :)
Juuri näinhän se on, kuten itse asian ilmaisit... On sillä sun miehelläsi vaan eri hyvä, ymmärtäväinen vaimo, vaikka aikasmoinen horoperse tuppaa olemaankin... :-) Se mököttäminen kun ei mittään auta eikä ratkaise...
Noh, eipä tuo nyt sinänsä liiemmin "haittaa", josko et huomiSEKSI ehdi mittään fantasiaa varsinaisesti tänne kirjoittelemaan, onhan ne perheellisen kotityöt tietenkin etusijalla... :) En mä vastaankaan laita josko täällä kuitenkin jotain "palleja kutkuttavaa" olisikin... ;-) Kunhan nyt ois jotain kivaa päivän tai aamun piristystä, "normaalimman" viestin muodossa :)
Juu, kyllähän sitä vielä huomenna täällä langoilla ollaan ennen kuin sit iltapäivästä poistutaan pääsiäisen viettoon... miettimään, että mitähän se mun horopersenarttuni onkaan juuri sillä hetkellä tekemässä, mahtaakohan sillä jo olla joku vieras mulkku suussa ja toinen panemassa takaapäin sinne ihanaan lorttopilluun... =))
m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]
Huomenta Vekkulini:) Olikin eilen pitkä iltapäivä, siivoillessa ja kokatessa. Tuli sitten isännälle se kiitos suikkari annettua. Onneksi se kuitenkin halusi myös mut tyydyttää. Vaikka olihan se aika väsynyttä ja innotonta. Mulle tuli olo, että olisi halunnut mennä vaan nukkumaan, mutta ei raaskinut jättää mua ilman.//
Taas on uusi päivä ja odotan innoissani, koska saan lapset eskariin ja isommat päiväunille. Tänään aion kyllä pamputtaa:) En nyt ehkä uskalla sillä jättipatukalla vielä levitellä, mutta jos vähän pienempää sisäänsä sovittelisi. Onkin jo muutaman päivän ollut sellanen olo, että kasvan kohta hämähäkinseittejä, jos en saa pilluun mitään;)//
Voi Vekkulini, ei todellakaan haittaisi vaikka et mun kanssa pystyisi painimatsia ottamaan:D Jos olen ihan realisti niin aika harva mies pystyisi, sen verran tuota taitoa selkärangassa kuitenkin on.//
Jotenkin kiva kuulla, että pidät mua "hyvänä" vaimona:) Susta olisi ihan takuulla tullut hyvä mies jollekin, jos vaan olisi sopiva sattunut kohdalle. Mutta hei, vielähän ehtii:)//
Vittu tuntuu jo niin terverltä, että se tuttuun tapaan oikein vaatii täyttämistä, huoh... Täytyy siis jatkaa aamun valmisteluja, että pääsen sitä joskus parin tunnin päästä täyttelemään:) Näkisitpä mun naaman nyt, pelkkä ajatuskin helpotuksen tavoittelusta nostaa suupielet ylös:D//
Horoperseesi<3
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 07:11"]
Huomenta Vekkulini:) Olikin eilen pitkä iltapäivä, siivoillessa ja kokatessa. Tuli sitten isännälle se kiitos suikkari annettua. Onneksi se kuitenkin halusi myös mut tyydyttää. Vaikka olihan se aika väsynyttä ja innotonta. Mulle tuli olo, että olisi halunnut mennä vaan nukkumaan, mutta ei raaskinut jättää mua ilman.//
Taas on uusi päivä ja odotan innoissani, koska saan lapset eskariin ja isommat päiväunille. Tänään aion kyllä pamputtaa:) En nyt ehkä uskalla sillä jättipatukalla vielä levitellä, mutta jos vähän pienempää sisäänsä sovittelisi. Onkin jo muutaman päivän ollut sellanen olo, että kasvan kohta hämähäkinseittejä, jos en saa pilluun mitään;)//
Voi Vekkulini, ei todellakaan haittaisi vaikka et mun kanssa pystyisi painimatsia ottamaan:D Jos olen ihan realisti niin aika harva mies pystyisi, sen verran tuota taitoa selkärangassa kuitenkin on.//
Jotenkin kiva kuulla, että pidät mua "hyvänä" vaimona:) Susta olisi ihan takuulla tullut hyvä mies jollekin, jos vaan olisi sopiva sattunut kohdalle. Mutta hei, vielähän ehtii:)//
Vittu tuntuu jo niin terverltä, että se tuttuun tapaan oikein vaatii täyttämistä, huoh... Täytyy siis jatkaa aamun valmisteluja, että pääsen sitä joskus parin tunnin päästä täyttelemään:) Näkisitpä mun naaman nyt, pelkkä ajatuskin helpotuksen tavoittelusta nostaa suupielet ylös:D// Horoperseesi<3
[/quote]
Huomenta vaan Horopersenarttuni :)
Hmm... niinhän sen "kiltin" kotirouvan ja -äidin päivät tuppaavat kait joskus menemään, enemmän ja vähemmän kotiaskareissa... mitä nyt sitten aina välillä käy hieman itseään helpottamassa :-)
No hyvähän tuo nyt sitten, että isäntäkin sulle hieman edes jotain antoi, josko oli ensimmäinen kerta tällä viikolla? Muistankohan oikein... Sait sitä ehtaa ja aitoa lihanuijaa :-)
Juu, otahan nyt sen patukan ja itseksesi pamputtamisen kanssa nyt ihan "iisisti", jottei tuu mittään takapakkia sen haavauman paranemisen kanssa... koska josko et oo sattunut tota kalenteria viime aikoina katsomaan niin se ois se pääsiäinen jo ihan tuossa nurkan takana... ja parit "pääsiäismunat" tulevat ihanan horopersenartun ja hänen miehensä luoksi vierailemaan, emäntää viihdyttämään... vai mites se nyt olikaan? :)
Mmm... voin aikas hyvin tuon uskoa, että josko sulla on hieman enemmän "taukoa" tuossa pillun "täyttämisessä", tavalla taikka toisella, uskot sen kasvavan ihan justiinsa hämähäkinseittiä... :-)
No hyvä juttu ettei se haittaisi, mulla kun ei tosiaan oo mitään kamppailulajitaustaa...
No hei, kaiken tän jälkeen mitä tässä ollaan kirjoiteltu niin miksikäs en pitäisi sua hyvänä vaimona sopivalle miehelle...? :)
Niin no... eihän sitä koskaan tiedä, mitä elämä vielä eteen tuo... vaikkapa tuollaisen kaltaisesi horopersenartun...
Oi kumpa näkisinkin... siinä kun itseäsi pamputtaisit, tarjoaisin sulle myös hieman "suuhun pantavaa" samanaikaisesti... =)
Vieläkös tulevat pääsiäismunien kantajat ovat sitä tunnelmaa ja jännitettä viestein luoneet...? :-)
m41tre a.k.a Vekkuli
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 08:59"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 07:11"]
Vittu tuntuu jo niin terverltä, että se tuttuun tapaan oikein vaatii täyttämistä, huoh... Täytyy siis jatkaa aamun valmisteluja, että pääsen sitä joskus parin tunnin päästä täyttelemään:) Näkisitpä mun naaman nyt, pelkkä ajatuskin helpotuksen tavoittelusta nostaa suupielet ylös:D// Horoperseesi<3
[/quote]
Huomenta vaan Horopersenarttuni :)
Hmm... niinhän sen "kiltin" kotirouvan ja -äidin päivät tuppaavat kait joskus menemään, enemmän ja vähemmän kotiaskareissa... mitä nyt sitten aina välillä käy hieman itseään helpottamassa :-)
No hyvähän tuo nyt sitten, että isäntäkin sulle hieman edes jotain antoi, josko oli ensimmäinen kerta tällä viikolla? Muistankohan oikein... Sait sitä ehtaa ja aitoa lihanuijaa :-)
Juu, otahan nyt sen patukan ja itseksesi pamputtamisen kanssa nyt ihan "iisisti", jottei tuu mittään takapakkia sen haavauman paranemisen kanssa... koska josko et oo sattunut tota kalenteria viime aikoina katsomaan niin se ois se pääsiäinen jo ihan tuossa nurkan takana... ja parit "pääsiäismunat" tulevat ihanan horopersenartun ja hänen miehensä luoksi vierailemaan, emäntää viihdyttämään... vai mites se nyt olikaan? :)
Mmm... voin aikas hyvin tuon uskoa, että josko sulla on hieman enemmän "taukoa" tuossa pillun "täyttämisessä", tavalla taikka toisella, uskot sen kasvavan ihan justiinsa hämähäkinseittiä... :-)
No hyvä juttu ettei se haittaisi, mulla kun ei tosiaan oo mitään kamppailulajitaustaa...
No hei, kaiken tän jälkeen mitä tässä ollaan kirjoiteltu niin miksikäs en pitäisi sua hyvänä vaimona sopivalle miehelle...? :)
Niin no... eihän sitä koskaan tiedä, mitä elämä vielä eteen tuo... vaikkapa tuollaisen kaltaisesi horopersenartun...
Oi kumpa näkisinkin... siinä kun itseäsi pamputtaisit, tarjoaisin sulle myös hieman "suuhun pantavaa" samanaikaisesti... =)
Vieläkös tulevat pääsiäismunien kantajat ovat sitä tunnelmaa ja jännitettä viestein luoneet...? :-)
m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]
Huoh! Kylläpäs teki hyvää:) Nyt on seitit raivattu kunnolla pois. Oikein sydämeni kyllyydestä pamputtelin ja sain ihanan ja syvän orgasmin. Nam:) Kun lelu oli sen verran pienempi, pystyi ihan ronskisti työntelemään. Ei tullut mitään ikävää hankausta siihen arkaan kohtaan. Ja olin ihan litisevän märkäkin:)//
Jos olisitkin ollut katselemassa niin kyllä mä olisin paiskannut sen pampun nurkkaan ja nainut ihan oikeaa miehistä patukkaa... Tuskin susta olisi jäänyt sen kyydin jälkeen mitään suihinotettavaa jäljelle:) Voih, kun saisikin...//
Onhan nämä perheellisen naisen velvollisuudet välillä kuluttavia, kun yrittää pitää koko paletin pyörimässä. Ja haittaa ikävästi muuta mukavaa puuhailua;)//
Pääsiäinen sielä ovelle kolkuttelee ja onhan tässä viestejä välillä tullut laiteltua puolin ja toisinkin. Vielä on vähän vaikeaa ajatella kavereita seksuaalisessa mielessä. Se taitaa olla miehille vähän helpompaa...? Mutta luulen, että kyllä ne kalut sitten sytyttää, kun ne edessäni näen. Joskus ihan kiimaisena mulle tulee sellainen olo, että aivan sama missä tai kenessä se kyrpä on kiinni, kaikki käy:) Joo, oon tosiaan aika horoperseinen akka...//
Eilenkin oli sellainen kiima, että kaikki vastaantulevat miehet näyttivät vain kalun jatkeilta. Katseeni oli vain haaroissa enkä kuullut mitä lapset rupattelivat keskenään. Aika kylmä akka, vai mitä? Katsella miehiä sillä tavalla pelkkinä kyrpänsä kantajina? Sitten, jos joku sattuu huomaamaan ja hymyilee mulle, tunnen itseni ihan kamalaksi. Ei saisi pitää narttua puutteessa perhana!//
Horopersenarttusi:)
Pääsiäisleikit...
Horopersenarttu tuntee tutun kutinan pillussansa ja hieman erilaisen kutinan mahassansa. Aivan kuin siellä lentelisi tuhansia perhosia. Mutta syy tähän onkin aivan selvä, onhan kauan odotetun tapahtuman H-hetki aivan pian käsillä. Ja siinä samassa ovikello soikin, joka saa Horopersenartun säpsähtämään, ja ovea aukaisemaan menevän miehensä perään katsomaan.
Horopersenarttu tuntee miten hänen pikkarinsa alkavat samantein suorastaan tulvimaan, kun hänen miehensä perässä asuntoon astelevat juuri ovesta sisään tulleet, Horopersenartun hyvin tuntemat kaverit.
Horopersenarttu rientää eteiseen näitä kaveruksia vastaan ja halaa kumpaistakin kunnolla ja pitkään. Mutta aivan kuin varkain hänen kätensä vaeltelee myös molempien kavereiden haarojen väliin, aivan kuin tunnustellen, että mitähän heillä on tuliaisia mukanaan. Hellästi hän kaveruksien haarojen väliä hieroo ja tunteekin miten ne jo hieman pullottavat. Tämä saakin Horopersenartun suun leveään hymyyn, hymyn kilpaillessa miltei Naantalin auringon kanssa.
Tässä nyt kun ei mitään esittelyitä tarvita niin eiköhän mennä suoraan asiaan, Horopersenartun mies toteaa hymyillen ja kaverit nyökkäävät myös hymyillen, ottaen sitten kumpainenkin Horopersenarttua kädestä kiinni ja lähtevät häntä kohti makuuhuonetta ohjaamaan. Horopersenarttu astelee kiltisti kavereiden perässä ja tuntee pillunsa voimistuvat sykähtelyt, mutta myös perhosten vähenemisen vatsassaan.
Makuuhuoneeseen saavuttuaan, kaverit alkavatkin ilman erillistä pyyntöä riisuuntumaan ja ovatkin pian vain boksereillaan. Horopersenartun katse on nauliintuneena kavereiden pullottavien boksereiden etumuksiin. Hänen miehensä huomaa tämän, istahtaa makkariin tuotuun tuoliin ja toteaa, että siinä sitä nyt sitten ois kavereille sitä lorttopillua tarjolla, joten käykäähän kiinni.
Kaverit katsahtavat toisiaan ja alkavat sitten Horopersenartunkin vaatetusta vähentämään, ja pian hän onkin kavereiden edessä vain pikkarit jalassaan. Pikkarit jotka ovatkin jo enemmän kuin märät Horopersenartun kiimalimoista.
Siinä samassa toinen kaveruksista riisuu myös nämä pikkarit, heittäen ne jonnekin makkarin nurkkaan, ja tuoksuttelee Horopersenartun kiimaista pillua. Myös toinen kaveruksista tulee aivan Horopersenarttuun kiinni ja alkaa sen enempiä kyselyitä hänen hieman riippuvia lollottimiaan käsillään hieromaan ja nuolemaan. Saman aikaisesti toinen kavereista nuolaisee ensimmäisen kerran kiimalimoista märkää pillua ja saa Horopersenartun hieman värähtämään, hänen päänsä kallistuessa hieman takakenoon.
Toisen kaverin nuolessa ja hieroessa Horopersenartun lollottimia, toinen keskittyy tämän kiimaiseen pilluun ja nuolaisee ulompia häpyhuulia, vain painaakseen kielensä sitten pilluun sisään, etsiäkseen jo hieman paisuneen klitoriksen. Nuolaisee sitä ja pyörittelee kieltään sen ympäri, imaisten sitä hieman myös suuhunsa.
Horopersenarttu avaa silmänsä ja huomaa miehensä tähän toimintaan nauliintuneen katseen, hänen istuessaan tuolissa aitiopaikalla, ja kyrpänsä sojottaessa jo aivan kohti kattoa.
Kavereiden jatkaessa Horopersenartun hyväilyjä, Horopersenarttu tunteekin pian ensimmäisen laukeamisensa olevan jo hyvin lähellä, ja sillä samalla hetkellä, kun hän tarttuu pilluaan nuolevan kaverin päästä kiinni, painaen sitä hieman syvemmälle pilluunsa, hän tuntee miten jo aivan märkä pillu tulvahtaa nuolevan kaverin suuta vasten.
Kaveri nousee ylös ja lipaisee huuliaan, todeten, että jopas se narttu maistuukin sitten kiimaiselta. Narttu tuntee jalkojensa hieman tärisevän laukeamisen jäljiltä, mutta laskeutuu kuitenkin kaveruksien eteen kyykkyyn ja ottaa kumpaisenkin jo hieman seisovan kalun käteensä, toisen toiseen ja toisen toiseen, tehden niille muutaman hitaan runkkausliikkeen.
Narttu jatkaa toisen kalun hidasta runkkaamista, kun hamuaa toisen kaverin kalun kuumaan suuhunsa ja alkaa sitä hitaasti, mutta varmasti imemään. Narttu jatkaa toisen kalun runkkaamista, toisen imemistä, ajoittain vaihdellen, koittaen olla mahdollisimman tasapuolin antamassaan suihinotossa.
Pian kaverukset alkavatkin huokailemaan siihen malliin, että narttu tietää heidän olevan suhteellisen lähellä laukeamisia joten hän lopettaa suihinottamisen ja runkkaamisen, todeten, että kumpikos teistä haluaa nyt sitten ensimmäiseksi lorttopillua naida.
Kaverukset vilkaisevat toisiaan ja sitten nartun miestä, joka nyökkää hyväksyvästi, ja aivan kuin sanattomasta sopimuksesta toinen kavereista menee pystyyn nousseen nartun taakse, työntää hellästi nartun selästä narttua hieman kumaraan, jotta pillu tulee paremmin naitavaksi.
Nartun taakse mennyt kaveri ottaa narttua lantiosta kiinni ja ohjaa täydessä seisokissa olevan kalunsa nartun pillulle, painaen sen hitaasti ja nautinnollisesti sen suorastaan sisäänsä imaisevaan pilluun. Samalla toinen kavereista tulee nartun eteen ja tarjoaa nartulle kovaa kaluaan vielä suihin.
Narttu epäröi pienen hetken, uskaltaako hän ottaa saman aikaisesti toiselta suihin, kun toinen häntä nai, mutta uskaltaa niin kuitenkin tehdä.
Eikä aikaakaan, kun makkarin täyttää tutunomaiset naimisen äänet, kalun pillussa soutamisen aiheuttama litinä ja pallien läiske pakaroille, kuin myöskin nartun suusta kuuluva maiskahtelevat äänet, hänen ottaessaan toiselta kaverilta suihin.
Narttua naiva kaveri tunteekin pian miten hänen spermansa ovat ihan justiinsa roiskuamassa nartun pilluun ja kun narttu tuntee tämän kalun laukeamissykkeen pillussansa, hän voimistaa myös suihinottoaan, ja siinä samassa narttua täytetäänkin kuumalla spermalla kahdesta eri suunnasta.
Narttua naiva kaveri ruiskuttaa oman lastinsa syvälle nartun pillun uumeniin saman aikaisesti kun toinen kaveri täyttää nartun suuta omalla lastillaan, nartun niellessä sitä parhaansa mukaan, vain pieni noro valuu suunpielestä.
Kaverit irrottautuvat nartusta, joka lipaisee huuliaan todeten, että se ois sitten paikkojen vaihdon aika. Juuri lauenneet kaverukset vilkaisevat taas hieman hämmästyneinä toisiaan, sitten isäntää joka toteaa, että tätähän varten te tänne nyt tulitte, että narttuni saa kerrankin tarpeeksi kyrpää, joten ei kun uutta matoa vaan koukkuun ja vaihdatte paikkoja...
m41tre a.k.a Vekkuli
P.s. Jotain ehkäpä tämän suuntaista tuo sitten tulee olemaan...? :-)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:30"]
Huoh! Kylläpäs teki hyvää:) Nyt on seitit raivattu kunnolla pois. Oikein sydämeni kyllyydestä pamputtelin ja sain ihanan ja syvän orgasmin. Nam:) Kun lelu oli sen verran pienempi, pystyi ihan ronskisti työntelemään. Ei tullut mitään ikävää hankausta siihen arkaan kohtaan. Ja olin ihan litisevän märkäkin:)//
Jos olisitkin ollut katselemassa niin kyllä mä olisin paiskannut sen pampun nurkkaan ja nainut ihan oikeaa miehistä patukkaa... Tuskin susta olisi jäänyt sen kyydin jälkeen mitään suihinotettavaa jäljelle:) Voih, kun saisikin...//
Onhan nämä perheellisen naisen velvollisuudet välillä kuluttavia, kun yrittää pitää koko paletin pyörimässä. Ja haittaa ikävästi muuta mukavaa puuhailua;)//
Pääsiäinen sielä ovelle kolkuttelee ja onhan tässä viestejä välillä tullut laiteltua puolin ja toisinkin. Vielä on vähän vaikeaa ajatella kavereita seksuaalisessa mielessä. Se taitaa olla miehille vähän helpompaa...? Mutta luulen, että kyllä ne kalut sitten sytyttää, kun ne edessäni näen. Joskus ihan kiimaisena mulle tulee sellainen olo, että aivan sama missä tai kenessä se kyrpä on kiinni, kaikki käy:) Joo, oon tosiaan aika horoperseinen akka...//
Eilenkin oli sellainen kiima, että kaikki vastaantulevat miehet näyttivät vain kalun jatkeilta. Katseeni oli vain haaroissa enkä kuullut mitä lapset rupattelivat keskenään. Aika kylmä akka, vai mitä? Katsella miehiä sillä tavalla pelkkinä kyrpänsä kantajina? Sitten, jos joku sattuu huomaamaan ja hymyilee mulle, tunnen itseni ihan kamalaksi. Ei saisi pitää narttua puutteessa perhana!// Horopersenarttusi:)
[/quote]
Olitkin näemmäs tänne viestiä laitellut tuossa samaan aikaan, kun tuota Pääsiäisleikkejä kirjoittelin ;-) Toivottavasti tykkäät...
Hmm... vai sait sä nyt sitten hieman pamputeltua, ja josko oisin (voih...) ollut siellä, et olisi pamputteluasi jatkanut vaan nainut ehtaa patukkaa... mä kun niin näin jo mielessäni sen, että sä pamputat itseäsi patukalla saman aikaisesti kun otat multa suihin... ;-)
No joo... aikas horoperseinen akkahan sä taidat tosiaankin olla... mutta justiinsa silleen sopivasti horoperseinen kuitenkin =)
Vielä ois jokunen tunteroinen töitä ennen pääsiäisen viettoon lähtemistä... ja sielläkin se H-hetki vain lähenee tunti tunnilta, vaikket olekaan sen tarkempaa ajankohtaa kertonut? :)
m41tre a.k.a Vekkuli
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:30"]
Eilenkin oli sellainen kiima, että kaikki vastaantulevat miehet näyttivät vain kalun jatkeilta. Katseeni oli vain haaroissa enkä kuullut mitä lapset rupattelivat keskenään. Aika kylmä akka, vai mitä? Katsella miehiä sillä tavalla pelkkinä kyrpänsä kantajina? Sitten, jos joku sattuu huomaamaan ja hymyilee mulle, tunnen itseni ihan kamalaksi. Ei saisi pitää narttua puutteessa perhana!// Horopersenarttusi:)
[/quote]
Olitkin näemmäs tänne viestiä laitellut tuossa samaan aikaan, kun tuota Pääsiäisleikkejä kirjoittelin ;-) Toivottavasti tykkäät...
Hmm... vai sait sä nyt sitten hieman pamputeltua, ja josko oisin (voih...) ollut siellä, et olisi pamputteluasi jatkanut vaan nainut ehtaa patukkaa... mä kun niin näin jo mielessäni sen, että sä pamputat itseäsi patukalla saman aikaisesti kun otat multa suihin... ;-)
No joo... aikas horoperseinen akkahan sä taidat tosiaankin olla... mutta justiinsa silleen sopivasti horoperseinen kuitenkin =)
Vielä ois jokunen tunteroinen töitä ennen pääsiäisen viettoon lähtemistä... ja sielläkin se H-hetki vain lähenee tunti tunnilta, vaikket olekaan sen tarkempaa ajankohtaa kertonut? :)
m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]
Huh, kylläpäs sait perhoset pillussani lentelemään tuolla tarinallasi... Apua, kuinkahan mun käy... Jotakin tuohon suuntaan toivon tosiaan tapahtuvan:)//
Olisihan sekin ihan kivaa pamputella samaan aikaan, kun ottaisin suihin, mutta ei kyllä onnistuisi näin kovassa kyrvän puutteessa:) Kumiset korvikkeet on kyllä hyviä, mutta ei ne sitä pohjalla kytevää lihanuijan tarvetta karkota. Noh, jospa sitten pääsiäisenä saan sitä ehtaa lihapatukkaa oikein kunnolla:)//
Kuinkas pitkään herra meinaa tänään töitä tehdä? En ole kertonut tarkempaa ajankohtaa, enkä kerro vieläkään;) Sen voin paljastaa, että huomenna se ei ole. Ja maanantaina mennään toisen tämän mun horoperseystävän luokse pääsiäislounaalle (toivittavasti mua ei ala himottaan sen ukko sitten uudestaan...). Eli kaksi päivää siinä on vaihtoehtoja.//
Tykkäätkö stay-up sukista? Mulle tuli se tuosta toisesta keskustelusta mieleen... Kun mun mies on tottunut näkemään sellaisia, mulla on joka päivä jalassa, joko ohuet juhlasukan näköiset tai melkein peppi pitkätossun sukkia muistuttavat. Ne on erikoissukkia ja auttaa ettei jalat väsy pitkän päivän aikana. Mä itse en näe niissä mitään eroottista. Ja ukkokin aina suihkun jälkeen tykkää hiplata mun sääriä, kun ne on kerrankin paljaana:)//
Horoperseesi
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:51"]
Huh, kylläpäs sait perhoset pillussani lentelemään tuolla tarinallasi... Apua, kuinkahan mun käy... Jotakin tuohon suuntaan toivon tosiaan tapahtuvan:)//
Olisihan sekin ihan kivaa pamputella samaan aikaan, kun ottaisin suihin, mutta ei kyllä onnistuisi näin kovassa kyrvän puutteessa:) Kumiset korvikkeet on kyllä hyviä, mutta ei ne sitä pohjalla kytevää lihanuijan tarvetta karkota. Noh, jospa sitten pääsiäisenä saan sitä ehtaa lihapatukkaa oikein kunnolla:)//
Kuinkas pitkään herra meinaa tänään töitä tehdä? En ole kertonut tarkempaa ajankohtaa, enkä kerro vieläkään;) Sen voin paljastaa, että huomenna se ei ole. Ja maanantaina mennään toisen tämän mun horoperseystävän luokse pääsiäislounaalle (toivittavasti mua ei ala himottaan sen ukko sitten uudestaan...). Eli kaksi päivää siinä on vaihtoehtoja.//
Tykkäätkö stay-up sukista? Mulle tuli se tuosta toisesta keskustelusta mieleen... Kun mun mies on tottunut näkemään sellaisia, mulla on joka päivä jalassa, joko ohuet juhlasukan näköiset tai melkein peppi pitkätossun sukkia muistuttavat. Ne on erikoissukkia ja auttaa ettei jalat väsy pitkän päivän aikana. Mä itse en näe niissä mitään eroottista. Ja ukkokin aina suihkun jälkeen tykkää hiplata mun sääriä, kun ne on kerrankin paljaana:)// Horoperseesi
[/quote]
No kiva, että tykkäsit ja alkoivat perhoset pillussasikin hieman lentelemään tuon mun "tunnelman virittäjän" vuoksi... :) Hyvinhän sun käy, rennosti vaan ja annat kavereiden tietyllä tapaa ohjailla menoa...
Kunhan vaan "muistat", että josko saat tuolleen yhtä aikaa niitä lihanuijia, ettet purase sitä suussasi olevaa... se se vasta ikävää ois...
Oon aatellut jonnekin tonne kolmen pintaan tänään töitä tehdä... (tai tällä palstalla "roikkua", kuinka sen nyt sitten ottaa ;-))
Ok... tiedämpä nyt sitten sen, että lauantaina ja/tai sunnuntaina pitää tulla surrailemaan kärpäsenä sinne kattoon... :-) Ja "tulisilla hiilillä" sitten odotella sitä tapahtuneen raporttia...
Onhan ne sellaset stay-up sukatkin aikas kivan näköisiä, siis ne hieman eroottisemmat mallit kuin ne "Peppi Pitkätossu-mallit" :) Jotka varmastikin on ihan paikallaan, josko sulla muuten tuppaisi jalat turpoamaan?
m41tre a.k.a Vekkuli
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:51"]
Tykkäätkö stay-up sukista? Mulle tuli se tuosta toisesta keskustelusta mieleen... Kun mun mies on tottunut näkemään sellaisia, mulla on joka päivä jalassa, joko ohuet juhlasukan näköiset tai melkein peppi pitkätossun sukkia muistuttavat. Ne on erikoissukkia ja auttaa ettei jalat väsy pitkän päivän aikana. Mä itse en näe niissä mitään eroottista. Ja ukkokin aina suihkun jälkeen tykkää hiplata mun sääriä, kun ne on kerrankin paljaana:)// Horoperseesi
[/quote]
No kiva, että tykkäsit ja alkoivat perhoset pillussasikin hieman lentelemään tuon mun "tunnelman virittäjän" vuoksi... :) Hyvinhän sun käy, rennosti vaan ja annat kavereiden tietyllä tapaa ohjailla menoa...
Kunhan vaan "muistat", että josko saat tuolleen yhtä aikaa niitä lihanuijia, ettet purase sitä suussasi olevaa... se se vasta ikävää ois...
Oon aatellut jonnekin tonne kolmen pintaan tänään töitä tehdä... (tai tällä palstalla "roikkua", kuinka sen nyt sitten ottaa ;-))
Ok... tiedämpä nyt sitten sen, että lauantaina ja/tai sunnuntaina pitää tulla surrailemaan kärpäsenä sinne kattoon... :-) Ja "tulisilla hiilillä" sitten odotella sitä tapahtuneen raporttia...
Onhan ne sellaset stay-up sukatkin aikas kivan näköisiä, siis ne hieman eroottisemmat mallit kuin ne "Peppi Pitkätossu-mallit" :) Jotka varmastikin on ihan paikallaan, josko sulla muuten tuppaisi jalat turpoamaan?
m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]
:D En pure, olen varovainen:) Kai se siitä sitten omalla painollaan menee... ja pieni jännittäminen on tietty ihan normaalia.//
Mulla onkin nuo sukat juurisen takia, että olen suurimman osan päivästä jalkojen päällä ja lisäksi mulla on ollut veritulppa. Mutta kyllä se vaan on kuule sellainen täysin uskomaton rentoutumisen tunne, kun illalla kymmenen aikaan riisuu sukat ja rintaliivit, huh... Siitä tietää, että päkvä on pulkassa ja edes seksi ei pysty rentouttamaan läheskään yhtä hyvin. Aamulla klo. 6.00 reisisukat jalkaan ja rintaliivit päälle ja pidän sen 16 tuntia.//
Kotona yleensä kuljen vain sukilla ja alushousuilla ja joku teeppari päällä:) Varsinainen kotiäiti:D Mutta siis, tuskin mun pojatkaan tulee koskaan kauheasti syttymään mistään nyloneista, kun omalla mutsilla on sellaiset aina:)//
Vai raporttia odottelet? Kyllähän mä sitten jotakin selostusta kirjoittelen. En tiedä kuinka seikkaperäistä, mutta yritän parhaani mukaan muistaa mainita kaikki;-) //
Kuules ihanuus, eikös sun pitäisi töitä tehdä eikä roikkua palstalla?;) Noh, niin pitäisi kyllä munkin, mutta onhan tämä palstailu nyt kivempaa kuin pyykinpesu, kun on hyvää seuraakin:)//
Horopersenarttusi
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:56"]
:D En pure, olen varovainen:) Kai se siitä sitten omalla painollaan menee... ja pieni jännittäminen on tietty ihan normaalia.//
Mulla onkin nuo sukat juurisen takia, että olen suurimman osan päivästä jalkojen päällä ja lisäksi mulla on ollut veritulppa. Mutta kyllä se vaan on kuule sellainen täysin uskomaton rentoutumisen tunne, kun illalla kymmenen aikaan riisuu sukat ja rintaliivit, huh... Siitä tietää, että päkvä on pulkassa ja edes seksi ei pysty rentouttamaan läheskään yhtä hyvin. Aamulla klo. 6.00 reisisukat jalkaan ja rintaliivit päälle ja pidän sen 16 tuntia.//
Kotona yleensä kuljen vain sukilla ja alushousuilla ja joku teeppari päällä:) Varsinainen kotiäiti:D Mutta siis, tuskin mun pojatkaan tulee koskaan kauheasti syttymään mistään nyloneista, kun omalla mutsilla on sellaiset aina:)//
Vai raporttia odottelet? Kyllähän mä sitten jotakin selostusta kirjoittelen. En tiedä kuinka seikkaperäistä, mutta yritän parhaani mukaan muistaa mainita kaikki;-) //
Kuules ihanuus, eikös sun pitäisi töitä tehdä eikä roikkua palstalla?;) Noh, niin pitäisi kyllä munkin, mutta onhan tämä palstailu nyt kivempaa kuin pyykinpesu, kun on hyvää seuraakin:)// Horopersenarttusi
[/quote]
Jeps, viimoista viestiä ennen pääsiäisen viettoon poistumista...
Ois se aikas paha tosiaankin josko kaverin munasta sattuisit palan haukkaamaan, luullen sitä pääsiäismunaksi? :-) Muualta kehosta, esim. korvanlehdestä ja nännistä sitten voikin aina hieman "näykkäistä"...
Juu, pienoinen jännitys on tässäkin (kimpassa...) jutussa ihan paikallaan ja tuo sen oman osansa siihen koko meininkiin... sellaisen tietynlaisen "värinän" ;-) Mutta eiköhän (ja toivon mukaan) se mene teitillä ihan rennosti, hyvin ja juurikin omalla painollaan...
Kyllähän niitä sukkiksia siis kannattaakin käyttää ihan oikeasti josko näin on... vaikkeivat nyt sitten niitä kaikkein seksikkäimpiä oisikaan :-) Ja mitäs se nyt sitten haittaa josko kotosalla ollessa pukeutuukin tuolleen rennommin... niin mäkin kotosalla teen, pukeudun rennosti, en tosin sukkiksia käytä ;)
Kyllä, kyllä... raporttia ja selostusta ootellaan... kieli pitkällä... sähän sellaisen oot luvannutkin tänne laittaa =)) Ei vaineskaan, toki kirjoittelet juuri sellaisen kuin haluat ja mitä satut muistamaan, koska siinä voi kiiman tiimellyksessä jäädä jotain pienoisia seikkoja jonnekin hämäränpeittoon...
Kuulen kuulen... ja kyllähän sitä nyt noita töitäkin on tässä tullut tehtyä (ajoittain ainakin...) mutta nää sun viestis vaan niin kivasti piristävät tätä päivää ;-) josko satut pitään mua vielä "hyvänä seuranakin"... :=)
Mutta joo, sellaisia... Nyt poistun langoilta pääsiäisen viettoon, palatakseni sitten taas tiistaina, lueskelemaan toivon mukaan vivahdeikkaista ja eri kiimaista "raporttia" teidän pääsiäisen vietostanne =))
Tässä vielä kuitenkin virtuaalisia suukkoja ja nuolaisuja ihaNaisen Horopersenarttuni kuuman kostealla pillulle, joka tulee hyvinkin pian saamaan enemmän kuin vähemmän ehtaa liha-aisaa...
m41tre a.k.a Vekkuli
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:44"]
Heippa Vekkulini:) Enhän mä nyt sua syyttäisi:) Olet vaan sellanen ihanuus, joka mua täälä pitkin päivää piristää ja kiusailee. Olisitpa nyt ihan oikeasti täällä niin antaisin sullekin sellaisen pyyteettömän suihinoton, vaikka jäisinkin itse sitten jäitä polttelemaan. Olisit sen ansainnut kaikilla ihanilla viesteilläsi ja fantasioillasi:) Kyllä tässä päivän mittaan on vähän tuota tussua kuumottanut siihen malliin, että olisikin erityisen kiimainen poskihoito tarjolla...//
Eilen taas tuli miehelle vihjaistua, että sitä persettä häneltä haluaisin. Niin ihanasti se oli esillä, kun kotitöitä ukko teki ja pyllisteli menemään. Se vaan nauroi mulle. Mistähän sitä sellaisen karvaisen peban oikein paijattavaksi löytäisi... Sua ei kyllä varmaan tarvitsisi kahdesti pyytää pyssistämään. Hui, kylläpäs on taas levottomia ajatuksia pienessä päässäni. Liukkaria kiiltelevä persereikä odottamassa nuolemista ja nussimista. Palleihin saisi vielä laittaa sellasen nahkaisen remmin ympärille...//
Noh, ei auta kauheasti haaveilla. Meillä on tänään leikkitreffit iltasella niin en tiedä ehdinkö sitten kirjoittelemaan mitään tarinaa. Mutta jos ukko jättää mut taas jäitä poltteleen niin aivan varmasti kirjoitan. Jotain niin pervoa, että korvat punoittaa:) Eli siis en lupaa mitään, mutta jos mulla on joutilasta aikaa:)//
Onhan tuo häpyhuuli vähän oikeasti kipeä. Ihmettelin, että ei parantunut viikonlopun aikana, kun yleensä paranevat parissa päivässä. Mutta eiköhän se taas ajokuntoon saada ennen pääsiäistä kunhan antibiotit tappaa pöpöt siitä. Annoin kyllä ukolle läksytyksen siitä nirhaumasta. Saisi olla vähän huolellisempi vaikka kovasta käsittelystä tykkäänkin:)// Horopersenarttusi<3
[/quote]
No hyvä juttu, ettet mua syytä/syyttäisi... ;)
Höh... taas sä vaan kiusaat... mut niinhän tämä vaan menee... mut vaikka sä kuinka haluaisitkin antaa mulle "vain" tuollaisen pyyteettömän suihinoton niin tokkopa mä mitenkään malttaisin jättää sua siihen jäitä poltteleen... Noh, ehkäpä sellaisessa tilanteessa "joutuisin" jättämään, josko sä ton suikkarin antaisit mulle esim. täällä töissä eikä sit ihan oikeesti olisi mahdollisuutta mihinkään enempään... :-)
Vai naureskeli se sun ukkos vaan sulle, kun hänelle taas hieman vihjailit, että vois hän vuorostaan sulle hieman pyllistää, jotta pääsisit hänen pebaansa vuorostaan tutustumaan... :)
Hmm... mistäköhän sä tosiaankin tuollaisen sopivan karvaisen ja suostuvaisen peban nyt sitten löytäisitkään... en mä vaan tiedä... =)) Mmm... vai laittaisit sä vielä tollasta penisrengastakin pallien ympärille? ;-)
Noh, ymmärrettäväähän tuo on, että se on perhevelvollisuudet ennen kaikkea muuta, kaikesta huolimatta... mutta aina vain kivempi sinänsä josko täällä sitten aamusta jotain "tosi pervoa" luettavaa olisikin... ;-)
Siis mun kannalta kivempi, muttei tietenkään sun kannaltasi, koska sehän taitaisi sit tarkoittaa sitä, että oot jäänyt iltasella ilman, vain jäitä poltteleen... :(
Niimpä... vaikka leikit hieman rajumpia olisivatkin, ei niistä nyt sentään mitään tuollaisia noin "vakavia" vammoja saisi tulla... ***keles sanon mä :) Mutta toivotaan tosiaankin, että näiden jäljillä olevien päivien aikana vielä paremmin paranisi ja olisi sitten pääsiäisenä ihan kunnolla ajokunnossa :-)
m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]
Aamulla näet sitten heti onko mulla käynyt flaksi vai ei... Kamalaa kyllä, jos en tänään saa kyrpää, päässä humisee jo siihen malliin:)//
Horoperseesi