Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ehdotin vaimolle 2m+n kimppaa

Vierailija
02.02.2015 |

itseäni kiihottaisi kovasti nähdä naiseni toisen miehen käsittelyssä. syynä on se, että haluaisin hänen nauttivan oikein kunnolla ja huutavan nautinnosta :)

nyt otin härkää sarvista (tai rouvaa pepusta) ja ehdotin asiaa. tietenkäänhän vastaus oli "en mä halua ketään muuta, sinä riität. tai oikeastaan olet joskus jopa vähän liikaa" koitin myydä asiaa mahdollisuudella saada isompaa, mutta ei halua :(

tiedän, että minun pitäisi olla vain tyytyväinen ja ylpeä vastauksesta, mutta kun itseä himottaa,  niin minkä voi?

olisiko teillä kokemuksia miten vaimoa kannattaisi pehmittää asiasta. ihan absoluuttinen tuskin asian suhteen on, koska seksi pienen juttelun jälkeen oli poikkeuksellisen halukasta ja hän valui lakanat aivan märiksi. eli jotain himotusta saattaa kuitenkin asiaan olla :D

Kommentit (603)

Vierailija
401/603 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:12"]

Noh, ehkä se ei sitten olekaan niin hupsua, jos sullekin kerran käy niin:) Ja mullakin on kyllä tuota mielikuvitusta jonkin verran siunaantunut.

En ehkä kuitenkaan taida tuota sträppiä hankkia:D Saattaisi mies ottaa ehkä hiukan painostavana viestinä sen. Ja mun omaan käyttöön tulisi tämä poninhännällinen tappi. Ehkä joskus mys yhteiseen käyttöön, mutta silloin tällöin, jos saan aikaa olla yksin kotona, olisi aika veikeää puuhailla kotiaskareita häntä pyllyssä:)

Mieheni on yhden kerran antanut mun koittaa hänen persettään sormella, mutta ei se ole niin sanotusti jäänyt tavaksi. Mikä on tietenkin ikävää. Mutta lupaili kyllä, että saan hänenkin pyllyynsä tutustua paremmin kunhan hän saa valmistautua siihen esim. huolellisella pesulla. Epäili itse ettei siitä varmaankaan tule koskaan oikein pitämään, mutta ainahan se on mahdollista:) Tai, että vanhempana alkaa kiinnostamaan, mene ja tiedä.

Minkä ikäinen itse olit, kun sua alkoi se oman perseen hyväily kiinnostamaan? Vai onko se kiinnostanut ns. aina? Mietin vain, että onkohan kuinka todennäköistä, että mieheni siitä vielä tämän liiton aikana innostuisi...

Horoperseesi:)

[/quote]

DoDiin, sain vihdoinkin laitettua sitä ilmoa... se ilmestynee tarkastuksen jälkeen Iskuri.net-sivustolle... toivon mukaan jo tänään, mutta huomenna varmaankin viimeistään... Löydät sen ilmoitukseni sieltä kun käytät hakukriteereinä (Hakusana) jotain esim. sellaisia, että otsikkona siinä on "Horopersenarttua" ja ilmoituksen jättäjän nimimerkkinä on "etsimässä..." Ilmoitustekstinä siinä on "Vekkuli siis etsii Horopersenarttuaan..." Hieman vaikeasti ehkäpä selitetty, mutta toivon mukaan sen sitten sieltä löydät ja vastailet :-)

Mutta joo... ei se ole todellakaan hupsua, kun on tätä mielikuvitusta "siunaantunut" :)

Juu, ehkäpä sitä sträppiä ei todellakaan (ainakaan vielä) kannata tilata, ettet miestäsi sillä(kään) saralla liiaksi painosta... kyllä hän sen sitten sulle kertoo josko hän joskus oisi sen kaltaiseen lisämausteeseen valmis tai edes haluaisi kokeilla...

Mmm... toi oiskin varmaan aikas veikeä näky, kun Horopersenartulla ois häntä pyllystä pystyssä, kun kotiaskareitaan hommailee ;-)

Hmm... eli ootkin saanut kerran jo kokeilla, mutta seuraavaan kertaan, uusintaan, voipi mennä vielä hetki... Ehkäpä se sieltä vielä tulee, kunhan et tosiaankaan painosta...

Jaa-a, koskahan toi oman peban hyväily ois alkanut kiinnostamaan... ei sitä ole aina ollut, mutta on siitä jo kuitenkin vuosia... varmaankin joskus opiskeluaikoina ensimmäisen kerran, mutta hieman vanhemmalla iällä (30+) sitten enempi... ;-)

Nytpä jään odottelemaan, että se ilmo julkaistaan ja siihen sen vastauksesi saan... =)

m41tre a.k.a Vekkuli

Vierailija
402/603 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain todella pitkään suostutella 2m+n kimppaa,kostui kun juteltiin mut nyt kun toteutunut niin kostuu vieläkin enemmänn!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/603 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo kokeili vierasta meistä 8 vuoden aikana 4-5 kertaa matkoilla.

1. Krerran kreikassa, kun oltiin nakurannalla ja vieressä ( vaimo silloin 23 v, mä 33 v.) ehkä neikymppinen äijä vaimonsa kanssa. Valtava letku. Päivän mittaan kehoitin hieman levittää jalkoja rohkeesti, pimppi kun poslini miehen suuntaan..juteltiin, otettiin kuvat erikseen pariskunnista ja sit kaikki aatamin asussa vedenrajassa. Illalla syömään ja äijä jyskytti vaimoani 2 päivää ja yötä. Mä nussin sen vaimoa vain 3 kertaa.

.2. Kerran 2 vuotta tuon jälkeen barcelonassa, parinvaihtoklubilla, jossa harrastimme ryhmäseksiä. 5 miestä, 3 naista. Kaikki pani kaikkia.

3. kerran Suomessa, eräällä paikkakunnalla jossa oli korismatsi. Vaimo jotain 25-26 v hyvät tisut..pukeutu ilman liivejä pikku toppiin, hame oli talouspaperi arkin kokoinen ja saparot päähän..ehdotti että mä vaan seuraan. 6 h myöhemmin yökerhosta 2 tummapintaista vahvistusta nussi vaimoa meidän sviitin kylppärissä ja sviitin makkarissa ja olkkarissa. Oli vaikee kuunnella välioven takana olevassa huoneessa. 4. Kerta oli kun tapasimme erään lääkärin ( jonka uusi tyttöystävä oli vaimoni kaveri..)...kaverilla oli ainakin hänen ystävättärensä kertoman mukaan ( näin saunassa 25 cm/7cm kulli)...tähän vaimoni ei pyytänyt lupaa vaan oli pannut 6 kk äijän kanssa kunnes asia selkisi. Erot molemmille.

Hyväksi laskettakoon se, että nussin sen molempia kaasoja ja lekurin muijaa myöhemmin. Ja systeriä.

Vierailija
404/603 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos N31 mieheltäni: "Hienosti ajattelee ja analysoi. Uskomatonta että netissä saa tällaista neuvoa hyväntahtoisti".

Todella mielenkiintoista matkaa olemme siis tehneet viimeiset kaksi viikkoa. Olemme analysoineet tilannetta, olen etsinyt tietoa. Moni asia ilmeisesti johtanut mieheni tilanteeseen. Käsittämättömintä että me molemmat olemme kärsineet: minä olen aina halunnut olla hänen kiimainen narttunsa. Olen kysellyt, tarjoutunut, ostanut seksileluja, kinunnut seksiä, vihjannut, yrittänyt tehdä aloitteita, sanonut että tästä tykkäisin, ostanut rooliasuja, alusvaatteita... Mutta mieheni on vaan vastannut jotain epämääräistä... Antanut minun ymmärtää että vaniljaseksi on se mitä haluaa ja haluaa sitä silloin tällöin koska se on hänen VELVOLLISUUTENSA!!!! Ja minä olen pakit saatuani niin usein paketoinut haluni ja himoni ja yrittänyt kärsiä ja olla selibaatissa...

Mieheni kotona ei seksistä puhuttu. Anoppini lakaisee kaikki asiat "maton" alle eikä niitä käsitellä. Anoppini avoimesti kehuu ja palvoo tytärtään, antaen mieheni ymmärtää että ei riitä tai kelpaa. Koulunsa hän kävi tiukassa katolilaisessa koulussa...

En voi muuta sanoa että onpa ollut uskomaton 20 vuotinen matka! Mutta onneksi erinnäisitä syistä mieheni nosti asian esille ja kykenimme asiaa käsittelemään. Olemme kiitollisia sinulle N31 tarkoista huomioistasi ja kannustuksestasi ja M43Tre keskusteluun kutsumisesta ja minun haastamisestani. Anteeksi että johdin todella kiihoittavan ja koukuttavan keskustelunne sivuraiteille...

N31 mistä olet saanut näin laajan tietosi asiasta?
Miten sinä tulet toimeen omien halujesi kanssa? Miten saat itsesi täysin tyydytettyä?

N43

Vierailija
405/603 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:52"]Kiitos N31 mieheltäni: "Hienosti ajattelee ja analysoi. Uskomatonta että netissä saa tällaista neuvoa hyväntahtoisti".

Todella mielenkiintoista matkaa olemme siis tehneet viimeiset kaksi viikkoa. Olemme analysoineet tilannetta, olen etsinyt tietoa. Moni asia ilmeisesti johtanut mieheni tilanteeseen. Käsittämättömintä että me molemmat olemme kärsineet: minä olen aina halunnut olla hänen kiimainen narttunsa. Olen kysellyt, tarjoutunut, ostanut seksileluja, kinunnut seksiä, vihjannut, yrittänyt tehdä aloitteita, sanonut että tästä tykkäisin, ostanut rooliasuja, alusvaatteita... Mutta mieheni on vaan vastannut jotain epämääräistä... Antanut minun ymmärtää että vaniljaseksi on se mitä haluaa ja haluaa sitä silloin tällöin koska se on hänen VELVOLLISUUTENSA!!!! Ja minä olen pakit saatuani niin usein paketoinut haluni ja himoni ja yrittänyt kärsiä ja olla selibaatissa...

Mieheni kotona ei seksistä puhuttu. Anoppini lakaisee kaikki asiat "maton" alle eikä niitä käsitellä. Anoppini avoimesti kehuu ja palvoo tytärtään, antaen mieheni ymmärtää että ei riitä tai kelpaa. Koulunsa hän kävi tiukassa katolilaisessa koulussa...

En voi muuta sanoa että onpa ollut uskomaton 20 vuotinen matka! Mutta onneksi erinnäisitä syistä mieheni nosti asian esille ja kykenimme asiaa käsittelemään. Olemme kiitollisia sinulle N31 tarkoista huomioistasi ja kannustuksestasi ja M43Tre keskusteluun kutsumisesta ja minun haastamisestani. Anteeksi että johdin todella kiihoittavan ja koukuttavan keskustelunne sivuraiteille...

N31 mistä olet saanut näin laajan tietosi asiasta?
Miten sinä tulet toimeen omien halujesi kanssa? Miten saat itsesi täysin tyydytettyä?

N43
[/quote]

Eipä haittaa keskustelun muuttuminen, kyllä me saadaan taas meidän juttu vauhtiin kunhan m40tre palaa linjoille:) Kiva, että olen voinut jollakin tavalla auttaa. Pyrin aina auttamaan, jos mielipidettäni halutaan (yleensä halutaan). Olen aina ollut todella tarkkaavainen ihminen ja huomaan paljon alitajuisia sanattomia viestejä. Olen ihmisläheinen, jos näin voi sanoa. Ihmisten käyttäytyminen, seksuaalisuus ja seksi sekä aikaisempien valintojen vaikutus tuleviin valintoihin on aina kiehtonut minua jotenkin. Elämänkokemusta on erinäisistä syistä kertynyt parin elämän verran, niin hyvässä kuin pirun pahassakin, ja olen elänyt läpi tosi raskaitakin asioita. Siinä ihmisyys tulee kovin tutuksi. Onko tuolla älli tällillä jotakin osuutta asiaan (korkea äo), en tiedä, mutta on kiva seurata ihmisten käytöstä ja sen muuttumista vuosien varrella:)//

Lapsuuden ja kasvatuksen vaikutusta seksuaaliseen käyttäytymiseen olen ihan opiskellutkin, mutta se ei tarjonnut oikeastaan mitään uutta. Ihmisen psyyke on pirun kiehtova asia ja se saa meidät välillä aivan sekaisin:) On lohduttavaa tietää, että meidän jokainen päätös ja teko noudattaa syyn ja seurauksen kierokulkua.//

Minun seksuaaliset tarpeet eivät koskaan täysin tyydyttyneet ennen nykyisen mieheni tapaamista. Olin tavallaan aina nälkäinen ja halusin lisää. Myös oma historiani vaikuttaa siihen, että minulle seksi on tapa rakastaa ja vasta, kun koin sitä aitoa ja kaiken muun alleen peittävää rakkautta mieheni kanssa, sain kokonaisvaltaisen tyydytyksen. Näin minulla, pelkkä orgasmi ei riitä vaikka olisi kuinka väkevä tahansa. Eikä kyse ollut mieheni taidoista, hän oli kovin kokematon. Se henkinen yhteys ja sanaton viestintä tuo sen lopullisen tyydytyksen. Toki minulla on myös hyvin voimakas libido, mutta oma keho on niin tuttu, että voin hoitaa itseni hyvin nopeastikin. Yleensä saan yhden orkun yksin ja yhden miehen kanssa päivän aikana. Tämä riittää minulle.//

Rehellisyyden nimissä kuitenkin on pakko todeta, että seksuaaliset tarpeeni on sen verran suuret, että viikkoa pidemmät työmatkat eivät meillä onnistuisi. Jos sellaisia alkaisi tulla eteen, vaihtuisi miehen työpaikka. Sen verran suuressa arvossa vaimona ja tarpeineni kuitenkin olen.//

Toivottavasti teillä asiat järjestyvät niin, että vielä parinkin vuoden päästä haluatte liittoanne jstkaa ja olette saaneet sitä puuttunutta hyvin perustavanlaatuista läheisyyttä:) Kaikkea hyvää ja nauttikaa öisestä ihmemaasta. Toivottavasti miehesi sinua sydänjuuriaan myöten kunnioittaa ja tekee töitä myös näyttääkseen sen. Olet hieno nainen! Itse olisin antanut suomalaiseen tapaan kirveestä, jos minun luottamukseni olisi noin rikottu. Olen lempeä, mutta tulinen tiikeri.//

N31

Vierailija
406/603 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Siis kunhan m41tre palaa linjoille:) näppäilyvirhe. Saisi kyllä jo palata, meidän keskustelu piristää niin ihanasti päivää, toivottavasti ei unohda minua lomansa aikana;)

N31

Vierailija
407/603 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin luulin että olisin passittanut mieheni hornan kuuseen...

Jouduin todella analysoimaan tilannetta. Ja pitkään. Olemme olleet yhdessä pitkään , kokenut monta asiaa. Pystymme keskustella, nauraa, unelmoimme sanoista asioista. Meillä on yhteiset lapset. Hän on fyysisesti erittäin kiihottava... Tiedän että uskollisemman miehen voisin saada... Mutta fyysisesti... En usko! Henkisesti olemme samalla tasolla.

Ainoastaan tämä seksuaalisuus. Nyt mieheni uskaltaa keskustella asiasta.hän sanoi että yllättyi täysin torstai iltaisesta ;) hän sanoo että ei koskaan ole tavannut naista joka tulee vastaan ja sanoo heti korvaan että haluaa seksiä ja on ilman pikkiksiä. Hän sanoi että minulla nyt "ydinohjus" kädessäni.

Hän on sanonut joitain kertoja kun olen valittanut seksistä että jospa menisin katsomaan jotain vierasta mutta olen ottanut sen loukkauksena.

Tunnen samoin kuin sinä! Ilman henkistä yhteyttä seksistä puuttuu maku. En halua haaleaa, en vetistä: tahdon tulista ja kiihkeää, leikkisää ja kokeilevaa...

Viimeisten keskusteluidemme aikana huomasimme että haluamme samaa... Mieheni ei vain ole kyennyt kertomaan mitä haluaa ja tuntee...

Sanoin että nyt rankaisen häntä koska hän on pitänyt minua puutteessa ja nälässä... Tulen ottamaan hänet väkisin jos hän ei itse minua ota... Nautin tästä...

N31missä päin asut?

N43

Vierailija
408/603 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut itse kokea fyysisesti hyvin tulista ja kiihkeää seksiä monen ihmisen kanssa. Mutta se jokin juttu on puuttunut. Ja se oli rakkaus. Kuumaa kyytiä sai minun nuoruusvuosina moni mies ja miehenalku, heikompia varmaan huimasi:) Niin kyllä itseänikin välillä. Halusin tyydyttää tarpeeni niin kovasti vaikka sisimmässäni tiesin kuitenkin, miksi olin aina nälkäinen. Halusin sitä rakkautta, niitä elämää suurempia tunteita. En kiintymystä, en yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia, en tyttömäisiä unelmia häistä ja perheestä. Halusin ja tavoittelin jotain paljon suurempaa. Olin kokenut kovia nuorena ja lapsena ja halusin jonkun, joka näkee kuka todella olen vain katsomalla silmiini, myös sen synkän puolen minusta. Tämä kaikki heijastuu seksiin ja siksi se on erittäin tyydyttävää ja mahtavaa. Sammuttaa jopa minunkin himoni hetkeksi, voin olla vieteiltäni rauhassa meidän seksin jälkeen:)//

Ei miehesi sitten ole minuun koskaan törmännyt;) Kun olin 17 vuotias, istuin kesämekossa ja ilman pikkareita 15 minuuttia aikaisemmin tapaamani nuorukaisen syliin ja kaivoin peniksen, kovan sellaisen, esiin. Sitten vain istuin päälle ja liikutin itseäni hyvin huomaamattomasti. Tämä tapahtui keskellä päivää Tampereen keskustassa:) Itse jatkoin juttelua kavereideni kanssa... jonkin aikaa. Mutta nuori herra kyllä hiljeni ja hänen kaverinsa kysyivät ihmeissään mikä on. Kun vihdoin tajusivat kaverin saavan pillua juuri siinä, tippui monta leukaa kivetykselle:D Ja näitähän riittää, olin aika estoton.//

Tampereella asun, mutta pohjoisen veret virtaa suonissa. Ja sen kyllä huomaa, eihän sielä kylmässä voi muuta tehdä kuin nussia:) Rakastan talvea, olen niin kuumaverinen nainen, että kovakaan pakkanen ei tunnu missään. Mistäs päin N43 palstailee?

N31

Vierailija
409/603 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika sisko kulta ;)

Minä nuorena näin paljon miehiä. Moni oli kiinostunut mutta itse kristillisen kasvatuksen saaneena (Tosin nyt Jumalan hylkäämänä ) en seksiä monen kanssa kokeillut. Ne kerrat kun kokeilin sain kyytiä mutta en nauttinut.

Oma mieheni osaa tyydyttää minut. Mutta mutta... Hän on ollut kuin Dr Hyde / mr Jekyl... Enkä ole osannut ratkaista mikä liikuttaa mikä eli milloin saan kyytiä milloin nautinnollista seksiä ;)
Mutta juuri se että olemme olleet henkisesti samalla viivalla ja se että JOSKUS olen saanut mieletöntä kyytiä on saanut minut pitämään itseni vakan alla ja hyväksymään tilanteen...
Olen onnellinen että tapahtumat johtuvat siihen että mieheni päätti kertoa asiasta joka pn vaivannut häntä koko hänen aikusikänsä. Uskomme yhdessä vahvasti että tämä oli meitä yhdistävä tekijä ei erottava.
Joskus pitää tapahtua ikäviä asioita että hyvää pääsee tapahtumaan. Uskomme että tämä oli se meille.

Minä asun Helsingissä ja mieheni yli 200 päivää maailmalla :(

Vierailija
410/603 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän keskustelujenne lukeminen on kyllä todella viihdyttävää. Itse olen vastentahtoisesti selibaatissa, koska asun edelleen entisen miesystäväni kanssa yhdessä pakottavista syistä enkä ole löytänyt ainakaan lähiseudulta kiinnostavaa seksiseuraa. Olen huomannut, että se tietty kipinä on oltava, että seksisuhteeseen kannattaa edes ryhtyä. Seksikään ei oikein kunnolla ikinä exän kanssa toiminut, joten viime vuodet eivät kovin hekumallisia ole olleet. Itse taidan olla normaalia aktiivisempi (ainakin sopivan partnerin kanssa), joten sikäli tilanne on suorastaan tuskallinen. N43: toivottavasti saatte asianne nyt kuntoon, terveisiä täältä naapurikaupungista. N40

Vierailija
411/603 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 miestä ja nainen, siloin kaikki saa, paras variaatio!

Vierailija
412/603 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:11"]Olet aika sisko kulta ;)

Minä nuorena näin paljon miehiä. Moni oli kiinostunut mutta itse kristillisen kasvatuksen saaneena (Tosin nyt Jumalan hylkäämänä ) en seksiä monen kanssa kokeillut. Ne kerrat kun kokeilin sain kyytiä mutta en nauttinut.

Oma mieheni osaa tyydyttää minut. Mutta mutta... Hän on ollut kuin Dr Hyde / mr Jekyl... Enkä ole osannut ratkaista mikä liikuttaa mikä eli milloin saan kyytiä milloin nautinnollista seksiä ;)
Mutta juuri se että olemme olleet henkisesti samalla viivalla ja se että JOSKUS olen saanut mieletöntä kyytiä on saanut minut pitämään itseni vakan alla ja hyväksymään tilanteen...
Olen onnellinen että tapahtumat johtuvat siihen että mieheni päätti kertoa asiasta joka pn vaivannut häntä koko hänen aikusikänsä. Uskomme yhdessä vahvasti että tämä oli meitä yhdistävä tekijä ei erottava.
Joskus pitää tapahtua ikäviä asioita että hyvää pääsee tapahtumaan. Uskomme että tämä oli se meille.

Minä asun Helsingissä ja mieheni yli 200 päivää maailmalla :(
[/quote]

Huomenta:) Tuo on kyllä aika ikävä tilanne, että miehesi on niin paljon maailmalla. Se tekee vielä oman lisänsä jo ennestään vähintäänkin haastavaan parisuhdetilanteeseen. Pystyykö miehesi käymään missään terapiassa, kun on niin paljon työmatkoilla? Aiotko hyväksyä miehesi suhteet jatkossa? Ja uskotko, että hän kykenee kunnioittamaan sitä, jos päätät vaatia mieheltäsi uskollisuutta? En kyllä kadehdi tilannettasi, teillä on paljon työsarkaa. Toivotan jaksamista, tietysti teille molemmille, mutta erityisesti sinulle N43.//

Meillä juuri eilen keskusteltiin tulevasta pääsiäisestä. Minulle on noussut ihan kamala pelko siitä, että toinen näistä ystävistäni ei millään mahdu anukseeni. Hänellä on vähän isompi kyrpä kuin miehelläni ja esim pienen dildonkin laittaminen tuntuu tosi tukalalta. Mieheni ei ole paria kokeilua lukuunottamatta perääni painanut. Tunne oli kuulema epämiellyttävä. Nyt sitten yritän venytellä ahteria, että mies sinne mahtuisi, mutta kyllä hirvittää. Eipä tässä muuta voi, kun kilauttaa tälle isokaluiselle ystävälleni ja jutella asiasta etukäteen. Aion ehdottomasti yrittää, mutta eiköhän miehenkin ole hyvä tietää, että en nyt ihan tuosta vain aukea.//

N31

Vierailija
413/603 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten N31 venyttelysi ovat menneet? ;)

Olen lukenut pettämisestä, seksiaddiktista, tunteiden peittelystä ja tunnehöirisöistä näiden 2 viikon aikana sen verran että olen saanut itselleni kuvan tilanteesta.

Tilanne ei kiva, ei meille kummallekaan. Mieheni ei uskaltanut, pystynyt kertomaan asioita ja tämä aiheutti syyllisyyden ja hävitti kyvyn nauttia kanssani seksistä.
Minä tulkitsin asiaa toisella, väärällä tavalla, mutta naisille niin oikealla tavalla. Ja kumpikin kärsimme.

Mieheni ei olosuhteiden johdosta voi olla luonani koko aikaa. Hänellä lapsuuden aiheuttamat "traumat", stressi, tilaisuus, hän on komea, herrasmies,hyvää juttu seuraa.

Hän on kanssani lukenut asiasta ja ymmärtää oman tilanteensa. Olemme menossa yhdessä ja erikseen terapiaan.

Olen samalla kaivanut itsestäni esiin omat traumani seksuaalisuuteni osalta. Nuorempana kokeilin asioita eri ihmisten kanssa ja pari kertaa olen joutunut mielestäni hyväksiköutetyksi (mies ei ollutkaan sitä mitä luulin, halusin, ja tilanne meni jyystämiseksi joka kesti ja kesti. En nauttinut tilanteista ja ne satuttivat minua ja jättivät arvet minuun).

Mieheni on ollut ensimmäinen todellinen rakastaja.
Hänen sisäinen demoni on monta kertaa etsinyt omaa tyydytystä, mutta olen saanut maistaa sitä todellista nautintoa. Valitettavsti tätä en ole saanut osaksi tarpeeksi usein.

Jatkuu kohta N43

Vierailija
414/603 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu...

Tilanne mielestäni edelleen absurdi.

Koulutukseni kautta olen oppinut että seksuaalisuus on Mazlowin tarvehierarkiassa ensimmäisellä sijalla.
Minä en määrää mitä muut laittavat päällensä, mitä syövät, niin voinko vaatia seksin suhteen samaa päätäntävaltaa?? En halua että minua rajoitetaan enkö halua tehdä sitä toisille. Tietenkin toivon että mieheni säästää energiansa ja siemenensä minulle. Voimme tehdä sopimuksen missä sovimme asioista. Mutta jos emme molemmat koe asiaa samaksi niin tilanne on ratkaisematon.

Niinhän se on että kun yhteistä matkaa tulee ja on takana niin asioita sattuu ja tapahtuu.

Mutta me itse päätämme käännymmekö oikealle vai vasemmalle, koemmeko onko asia hyvä vai paha... Mitä haluamme asialle tehtävän... Mutta koska käymme matkaa yhdessä on meidän oltava ensin rehellisiä itsellemme jotta voimme olla sitä toisille. Ja meidän tulee pystyä kommunikoimaan omista näkemyksistämme, haaveistamme ja haluistamme jotta itse ja toiset voivat hyvin.

Koen että olemme ottaneet askeleen kohti uutta ja mielenkiintoista matkaa. Odotan körsimättömästi että mieheni tulee ja tyydyttää minut. Nyt minä vaadin sitä!

N31

Vierailija
415/603 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups meni väärä numero loppuun! Siis äskeinen teksti N43:lta.

Vierailija
416/603 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa N43. Hyvin on sujunut venyttelyt, vähän isompi dildo jo menee. Silti lähelläkään sitä luokkaa kuin tämä ystäväni penis... hui! Noh, juttelin siitä hänen kanssaan ja lupasi olla erityisen varovainen ja jos ei mene, niin sitten ei vain mene. Llisin kyllä pettynyt, jos ei mahdukaan...//

Hyvin järkeviä juttuja olet pohtinut. Tuosta seksuaalisuuden rajoittamisesta minulla on selkeä mielipide. Kun päättää mennä avioon, sitoutuu länsimaisessa valtavirtakulttuurissa luovuttamaan osan seksuaalisesta päätäntävallasta puolisolleen. Silloin puolisolla on oikeus vaatia seksuaalisen kanssakäymisen rajoittamista. Teillä tilanne on sikäli erilainen, että kumpikaan ei ole tiennyt mitä nai. Eli käytännössä joudutte palaamaan lähtöruutuun ja selvittää asiat, mitä olisi pitänyt selvittää vuosia sitten. Jos tämä alue on sellainen ettei puolisot pääse tästä sopuun, on ero hyvä vaihtoehto. Jos miehesi vaatii itselleen ulkosuhteita, voi se tehdä lisää säröjä luottamukseen.//

Voittehan aina hankkia miehellesi erilaisia masturboinnin apuvälineitä, joilla purkaa miehen tarpeita. Mitä mieltä tästä asiasta olisi miehesi?//

N31

Vierailija
417/603 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jälleen ajatuksistasi N31.

Mieheni on pohtinut asiaa paljon. Olemme viettäneet puhelimessa aikaa päivittäin ainakin 4h (lapset ihmettelevät mistä puhumme... Keskustelemme, pohdimme, analysoimme, flirttailemme...). Hän itse sanoo "ajavansa" jutut alas. Hänellä siis Aasiassa vakipanot joita käyttää. Hän on hakenut omaa tyydytystä. Hän ei ole halunnut suhdetta eikä muuta kanssa käymistä (valitettavsti siis "hyväksikäyttänyt" muita naisia...) . Hän sanoo että ei ole vain kyennyt purkamaan tilannetta eikä kertomaan "synkkää " salaisuuttaan. Hassua ett meillä molemmilla on ollut silti samat tarpeet mutta emme ole pystyneet niistä keskustelemaan. Hän haluaa ennemmän kuin vaniljaa mutta on tyytynyt vain siihen omista rajoitteistaan johtuen.

Mieheni halusi tekopimpero jonka hän hankkii. Sanoin ett hankin hänelle penislukon jonka hän koki todella kiihottavana (ainoastaan hän mietti että miten se näkyy ulospäin ... Hän harrastaa uintia).

Olin eilen ulkona siskoni kanssa. Kävin ostamassa mekon jossa decolte on hyvin avarasti esillä. Alle laitoin punaiset hyvin paljastavat liivit (rintani ovat pienet ja jostain kumman syystä kaikkien lastemme täysimetys ei ole vienyt niistä terhakkutta eikä muotoja josta olen todella kiitollinen). Otin kuvan miehelleni ja hän kävi hyvin kuumana himosta. Hän viestitteli "Olet tyrmäävä nainen siinä mekossa" ja "Ota kuva kokonaisuudesta kun lähdet ulos. Haluan nähdä mitä muut miehet saavat kuolata". Annoin hänelle mitä hän halusi. Sain osakseni hyvin paljon huomiota. Seuraa olisin saanut jos olisin kelpuuttanut. Mutta... Mieheni on minulle se oikea, se joka saa kehoni haluamaan, himoni

Vierailija
418/603 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa tuohon ylempään juttuun...

Huutamaan..

Tiedän että olen tyrmäävä ilmestys (jos/kun jaksan/viitsin/kerkeän/muistan) laitettuna. Minulla on itsevarmuutta, minä uskallan olla esillä olematta tyrkyllä. Nautin flirttaamisesta, mutta omilla ehdoillani.
Olen todella ronkeli miesten suhteen, olen aina ollut. Öiset seikkailuni (ilman mitään seksuaalista osiota) saivat jälleen mieheni ymmärtämään markkina-arvoni.
Lisäksi jostain kösittämättömästä syystä edellinen poikaystäväni soitti ja kertoi kuinka hän on nämä 22 vuotta katunut sitä että ei ymmärtänyt arvoani. Hän on taiteilija ja kanssani ollessaan osallistui pariin kansainvälistä väliseen alan kilpailuun. Hän menestyi niissä loistavasti (kukaan ennen eikä jälkeen hänen ole menestynyt Suomesta niissä kuten hän). Tuin ja kannustin häntä. Suunnittelimme yhteistä elämää. Mutta... Taiteilijan sielu on mutkikas ja hän ei tiennyt mihin suuntaan haluaa taidettaan viedä ... Hän joutui tuuliajolle myös itsensä kanssa. Koin itseni hänen sielunsa myllerryksessä sivusta katsojaksi enkä kokenut että hän arvosti minua sillä tasolla mitä halusin. Seksi oli kokeellista, sitä oli paljon... Mutta siinä ei ollut sitä tunnetta... En saanut hönen kanssaan orgasmeja, koin että seksi on suorittamista, että olen objekti .

Hönen jälkeen elin 2 vuotta selibaatissa, kartoin läheisyyttä vaikka miehiä olisi ollut mistä valita. Suhde taiteilijan kanssa auttoi ymmärtämään että suhteessa pitää olla tunnetta, himoa ja kiimaa että saavutan omien tarpeitteni tyydyttämisen.

Suhteeni mieheeni oli ensimmäinen lapsemme ilmaantumiseen asti uskomatonta ,Seksiä oli paljon. Kun tulin raskaaksi sanoi mieheni ett ei voi naida neitsyt Mariaa.... Siitä alkoi seksimme alamäki.

Luettuani seksiaddiktista ymmärrän että suuret muutokset laukaisevat addiktin. Sitä oli ollut ennen minua, mutta lapsien mukaan tulo suhteeseemme oli se tekijä joka muutti tilanteen...

Lapset ja ulkomailla asuminen ovat pitäneet minut kiireisinä ja olen haudannut itseni ja tarpeeni. Tämä kriisi on auttanut minua löytämään itseni, tarpeeni ja oman arvoni itseni silmissä kuin mieheni.
Mieheni näkee asian että hän voi elää ilman muiden naisten tyydytystä. Hän ei halua jakaa minua. Mutta minulla on ase häntä vastaan: hän tietää että minä saan miestä todella helpolla jos vaan haluan ;)

Vierailija
419/603 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa taas N43. Olen tässä päivän mittaan useaankin otteeseen miettinyt tätä sinun tilannettasi. Hyvä, että miehesi purkaa panoviritelmänsä. Ihan jo sen takia, että mielestäni naisen käyttäminen runkkualustana ei ole oikein ketään naists kohtaan.tta varmaan kannattaa hankkia erilaisia masturbaatiovälineitä ukolle mukaan reissuun. Niitä on montaa sorttia.//

Mitä aiot tehdä, jos miehesi lipsuu uskollisuudesta? Aiotko kostaa makŕýtaamalla itse toisen kanssa? Vaikka aina toitotetaan ettei kosto kannata ja terapeuteilta kuulee tätä samaa, olen itse eri mieltä. Joidenkin (ei kaikkien) kohdalla oppi menee perille vain kantapään kautta. Se on ominaisuus ihmisessä ja sitä on hyvin vaikeaa muuttaa. Joten kosto petoksesta on joillekin ihmisillä hyvä tapa saada ymmärtämään, että mitä tulikaan tehtyä. Vaikutat kyllä sellaiselta naiselta, joka ei välttämättä pysty pettämään Missään tilanteessa.//

Onnea ja menestystä kuitenkin. Toivon, että pystytte pelastamaan liittonne.

N31

Vierailija
420/603 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tulipas kauheasti kirjoitusvirheitä. Toivottavasti sait jotain selkoa:D Ja se piti vielä sanoa, että tosi hyvä että puhutte paljon, siinä oppii toisesta yllättäviäkin asioita. Avioparien ei ehkä tule puhuttua tarpeeksi arjen keskellä.

N31