Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ehdotin vaimolle 2m+n kimppaa

Vierailija
02.02.2015 |

itseäni kiihottaisi kovasti nähdä naiseni toisen miehen käsittelyssä. syynä on se, että haluaisin hänen nauttivan oikein kunnolla ja huutavan nautinnosta :)

nyt otin härkää sarvista (tai rouvaa pepusta) ja ehdotin asiaa. tietenkäänhän vastaus oli "en mä halua ketään muuta, sinä riität. tai oikeastaan olet joskus jopa vähän liikaa" koitin myydä asiaa mahdollisuudella saada isompaa, mutta ei halua :(

tiedän, että minun pitäisi olla vain tyytyväinen ja ylpeä vastauksesta, mutta kun itseä himottaa,  niin minkä voi?

olisiko teillä kokemuksia miten vaimoa kannattaisi pehmittää asiasta. ihan absoluuttinen tuskin asian suhteen on, koska seksi pienen juttelun jälkeen oli poikkeuksellisen halukasta ja hän valui lakanat aivan märiksi. eli jotain himotusta saattaa kuitenkin asiaan olla :D

Kommentit (608)

Vierailija
601/608 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiihottava ketju, hyviä fantasioita ym. Tuosta Horoperseen pääsiäisenä tekemästä videosta voisin vaikka maksaa jos sen näkis.

Vierailija
602/608 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sattumalta löysin tällaisen ihanan sivun.

Kiihoituin ihan älyttömästi.

Minullakin ollut sellainen hetki elämässä jolloin mikään ei tuntunut riittävän.

En ihan nymfomaani ole mutta aikamoinen nautiskelia.

Sain ensimmäisen kerran tyydytyksen kimpassa.

Kolme nuorta hyväkuntoista miestä naivat mua. Siinä oli aika hyvät pillu tuoksut mökissä kun aamulla herättiin jatkamaan.

Pillu oli punainen ja turvoksissa ja pyllyn reikää artisti.

Pienen hitsin kivan alkujännityksen jälkeen uskalsin näyttää pojille pillun, ja eka orkun sain vartissa.

Huomasin itsekkin kuinka paljon musta lähti ääntä kun sain kunnolla, orkun päälle orkkuja ja eka kerran skruittasin ja erittäin voimakkaasti. Vaikka mieheni kanssa oli todella ihania rakasteluja ja sain tyydytyksen

Tuo kimppa vei mut ihan uusiin ulottuvuuksiin.

Ja tuo oli ihan mun mieheni ansiota, hänen avustuksellaan sain kokea tuon, hän oli mukana ja ilman sitä en olisi edes uskaltanut.

Mietin että miksi miehiä aina haukutaan jäykkäniskaisiksi, mun mies ainakin on osoittautunut todella ihanaksi ja ymmärtäväiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/608 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N31, jos oma vaimo voisi antaa luvan, niin ennen tuttavasi isoa kalua voisin valmistella peppuasi 14 / 4 vehkeelläni.

Vierailija
604/608 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIKA ÄLÄ PILAA ELÄMÄÄSI!!!!!

Vierailija
605/608 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PYLLYN REIKÄÄ ARTISTI??!!!???? MIKÄ ARTISTI SIELLÄ OLI???!!!?? ARTISTI MAKSAA???!!!!??

Vierailija
606/608 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIMO LOPETA JO!!!!!

Vierailija
607/608 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskojoskojosko

Vierailija
608/608 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ehdotin samaa ja tunnin miettimisen jälkeen hän vastasi: Jos minä saan valita toisen miehen ja anukseeni ei kosketa. Vain suuhuni ja pilluuni saa työntää pippeliä. Lisäksi vieras saa valita kummasta aloittaa. Eilen töiden jälkeen hän toi valitsemansa miehen kotiimme. Hän oli työpaikan intialainen mikrotukihenkilö Inder. Söimme kevyen päivällisen ja saunoimme. Inderin lemmenuija oli huomattavan paksu ja tumma. Vaimollani oli vaikeuksia pitää näppinsä irti siitä. Peseydyttyämme siirryimme takkahuoneen paimentolaismatolle ja Inder halusi naida vaimoani pilluun. Hän oli yllättävän kestävä ja vaimoni sai kaksi orgasmia ennen kuin hän pumppasi siemenensä vaimoni vaginaan. Vaimon keskittyminen minun suuhoitooni oli vähintäänkin puutteellista. 

Sitten vaihdoimme paikkoja ja minäkin pääsin naimisen makuun ja laukesin samaan aikaan, kun Inder purkautui vaimoni suuhun. 

Sitten siirryimme pöydän ääreen nauttimaan virvokkeita. Nimenomaan virvokkeita, koska Inder on absolutisti. Hän kertoi vaimostaan ja lapsistan ja näytti puhelimestaan kuvia. Hän sanoi, että ei ollut aiemmin uskaltanut Suomessa naida paljaalla, mutta vaimoni oli vakuuttanut, että olemme terveitä. Parin tunnin ja pesulla käynnin jälkeen otimme vielä uuden session. Inder halusi nuolla vaimolleni ensimmäisen orgasmin. Hän ei ollut koskaan nuollut posliinia. Vaimollani onkin kaunis laseroitu perhospillu. Toisten varvien jälkeen Inder kysyi, voisiko hän tulla käymään uudelleen. Epäröin hetken, mutta vaimo sanoi, että ehdottomasti sinun täytyy tulla, ainakin pari kertaa kuukaudessa. Mitäpäs minä siihen sanomaan, oma ideanihan tämä alkujaan oli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan