Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ehdotin vaimolle 2m+n kimppaa

Vierailija
02.02.2015 |

itseäni kiihottaisi kovasti nähdä naiseni toisen miehen käsittelyssä. syynä on se, että haluaisin hänen nauttivan oikein kunnolla ja huutavan nautinnosta :)

nyt otin härkää sarvista (tai rouvaa pepusta) ja ehdotin asiaa. tietenkäänhän vastaus oli "en mä halua ketään muuta, sinä riität. tai oikeastaan olet joskus jopa vähän liikaa" koitin myydä asiaa mahdollisuudella saada isompaa, mutta ei halua :(

tiedän, että minun pitäisi olla vain tyytyväinen ja ylpeä vastauksesta, mutta kun itseä himottaa,  niin minkä voi?

olisiko teillä kokemuksia miten vaimoa kannattaisi pehmittää asiasta. ihan absoluuttinen tuskin asian suhteen on, koska seksi pienen juttelun jälkeen oli poikkeuksellisen halukasta ja hän valui lakanat aivan märiksi. eli jotain himotusta saattaa kuitenkin asiaan olla :D

Kommentit (603)

Vierailija
261/603 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:14"]

Eipä mitään vuosisadan rakkaustarinaa sentään, mutta olen aika herkkä vähän polttamaan näppini:) Tuppaan kiintyä ihmisiin:) Toki sitä voi kiintyä ihan vain ystävänä, mutta sitäkään ei aina voi täysin ennustaa kummat tunteet sieltä sitten pintaan nousisi.//

Olisi se kyllä niin ihanaa, jos saisi mieheltä luvan pitää sellaista pitkäaikaista rakastajaa. Mutta mahtaako tuo koskaan suostua siihen...? Mutta jos ei suostu niin olisi kyllä sitten kiva, että tarjoaisi minulle sen, mitä himoitsen seksin saralla. Kylläpä tuo on tiennyt millaisen nartun nai. Toki ymmärrän sen, että kaikki eivät vain innostu miesten välisestä seksistä tai halua antaa naisen naida persettään, mutta kyllähän naisillekin aina sanotaan ettei voi tietää, jos ei kokeile:)//

Noh, olet varmaankin jo lähtenyt töistä ja odottelen sun viestiä taas aamulla kaihoisasti:) Siihen asti haaveilen sun karvasesta perseestä, kuinka pääsisin sitä tutkimaan ja siihen tutustumaan. Ja siitä helvetin pillun nuolemisesta, mikä sulta varmasti luonnistuisi paremmin kuin omalta ukolta. Ja ennen kaikkea, käskemättä. Sun syljestä kiiltelevä miehuus siintää mun mielessä... Kyllä tekisikin mieli kunnon panoa... huokaus... // N31

[/quote]

Eiköhän se teidän parisuhteenne kuitenkin niin syvällinen ole, että se tälläisen hieman intiimimmän ystävyyden ja kaveruuden kestäisi, etkä niitä näppejäsikään mitenkään polttaisi... ;)

Tämä rakastaja juttujan jää nähtäväksi, ja se teidän pääsiäissessionne tulee varmastikin sille osviittaa antamaan, suuntaan tai toiseen... :-) Ja eiköhän (toivon mukaan) se varmaankin ole sinne positiivisessa mielessä toiseen suuntaan... mutta tämähän jää nähtäväksi. Ainakin hän tietää, mitä mieltä sinä olet ja millaisen nartun hän onkaan nainut :-)

Näinhän se tosiaankin on, ettei sitä voine tietää ennen kuin kokeilee, mutta ehkäpä tämä miesten välinen tai peppunsa naitavaksi antaminen on hänelle ainakin vielä ylivoimaisia asioita... moni mies kun havahtuu bi-puoleensa vasta siinä 4-kympin tietämillä, itse tosin "havahduin" jo päälle 3-kymppisenä =)

Hmm... sitä voisikin tänään taas vaihteeksi kaivaa kaapista vaikkapa edes anaalitapin ja sen kanssa ja avulla hieman leikkiä, työnnellä sitä hieman tuonne karvaiseen pebaani... ja antaa sulle hieman haaveiltavaa ;-) Tuota pillusi nuolemista, kun en nyt pääse millään muotoa näin lisää harjoittelemaan, joten lähetämpä sille kiimapillullesi vain virtuaalisia suukkoja...

m41tre

Vierailija
262/603 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:14"]

Eipä mitään vuosisadan rakkaustarinaa sentään, mutta olen aika herkkä vähän polttamaan näppini:) Tuppaan kiintyä ihmisiin:) Toki sitä voi kiintyä ihan vain ystävänä, mutta sitäkään ei aina voi täysin ennustaa kummat tunteet sieltä sitten pintaan nousisi.//

Olisi se kyllä niin ihanaa, jos saisi mieheltä luvan pitää sellaista pitkäaikaista rakastajaa. Mutta mahtaako tuo koskaan suostua siihen...? Mutta jos ei suostu niin olisi kyllä sitten kiva, että tarjoaisi minulle sen, mitä himoitsen seksin saralla. Kylläpä tuo on tiennyt millaisen nartun nai. Toki ymmärrän sen, että kaikki eivät vain innostu miesten välisestä seksistä tai halua antaa naisen naida persettään, mutta kyllähän naisillekin aina sanotaan ettei voi tietää, jos ei kokeile:)//

Noh, olet varmaankin jo lähtenyt töistä ja odottelen sun viestiä taas aamulla kaihoisasti:) Siihen asti haaveilen sun karvasesta perseestä, kuinka pääsisin sitä tutkimaan ja siihen tutustumaan. Ja siitä helvetin pillun nuolemisesta, mikä sulta varmasti luonnistuisi paremmin kuin omalta ukolta. Ja ennen kaikkea, käskemättä. Sun syljestä kiiltelevä miehuus siintää mun mielessä... Kyllä tekisikin mieli kunnon panoa... huokaus... // N31

[/quote]

Eiköhän se teidän parisuhteenne kuitenkin niin syvällinen ole, että se tälläisen hieman intiimimmän ystävyyden ja kaveruuden kestäisi, etkä niitä näppejäsikään mitenkään polttaisi... ;)

Tämä rakastaja juttujan jää nähtäväksi, ja se teidän pääsiäissessionne tulee varmastikin sille osviittaa antamaan, suuntaan tai toiseen... :-) Ja eiköhän (toivon mukaan) se varmaankin ole sinne positiivisessa mielessä toiseen suuntaan... mutta tämähän jää nähtäväksi. Ainakin hän tietää, mitä mieltä sinä olet ja millaisen nartun hän onkaan nainut :-)

Näinhän se tosiaankin on, ettei sitä voine tietää ennen kuin kokeilee, mutta ehkäpä tämä miesten välinen tai peppunsa naitavaksi antaminen on hänelle ainakin vielä ylivoimaisia asioita... moni mies kun havahtuu bi-puoleensa vasta siinä 4-kympin tietämillä, itse tosin "havahduin" jo päälle 3-kymppisenä =)

Hmm... sitä voisikin tänään taas vaihteeksi kaivaa kaapista vaikkapa edes anaalitapin ja sen kanssa ja avulla hieman leikkiä, työnnellä sitä hieman tuonne karvaiseen pebaani... ja antaa sulle hieman haaveiltavaa ;-) Tuota pillusi nuolemista, kun en nyt pääse millään muotoa näin lisää harjoittelemaan, joten lähetämpä sille kiimapillullesi vain virtuaalisia suukkoja...

m41tre
[/quote]

Oi vitsi, mikä ylläri pylläri taas palstalla:) Olitkin muistanut mua vielä:) Eh, mä en kyllä olisi niin varma ettei mun näppini palaisi... Vaikutat juuri niin vekkulilta. Ja vekkulit kyllä tuppaavat kairaamaan oman kolonsa naisten sydämiin. Noh, mun ainakin:) Jos et sitten paljastuisi oikeasti vähän kylmemmäksi persoonaksi.. Mutta jos joskus sen luvan sattuisin saamaan, ottaisin kyllä riskin ja katsoisin, mitä susta saisi irti. Ei se pelaa, joka pelkää:)//

Ei sua ole sitten ikinä itseäsi huolettanut, että mitä jos kiinnyt johonkin panosuhteeseesi? Vai erottaako miesten aivot jotenkin selkeämmin nämä rajat, milloin on ok kiintyä tai ihastua ja milloin ei? Kunhan illan ratoksi nousi taas pohdintaa:)//

Mua muuten vähän hirvittää se pääsiäinen... Kun se lähestyy uhkaavasti... Ehkä siinäkin eniten pelottaa se, että ei kai ystävyys ole jotenkin erilaista sen jälkeen. Mutta en silti aio jänistää, pakkohan se on ainakin kerran kokea:)//

Vai anaalitappi.. ;) Mä voisinkin tulla sun kanssa opiskelemaan sen käyttöä, kun olen ajatellut itsellekin hankkia. Onko sulla kuinka iso? Kuinka helposti sun perse avautuu? Pitääkö sitä pitkään hieroa ja lämmitellä? Huh, kyllä kuumottaa... En ole muuten koskaan maistanut persettä... onko sun pebaa nuoltu? Mä voisin kyllä haluta senkin kokea, olen niin utelias pieni narttu... Tuleekohan jo liian törkeää juttua...?//

Mulla on vähän tullut vaikutteita siitä mieheni vore fetissistä, mutta meillä leikitään aina niin päin, että minut "puetaan". Mua kiihottaisi kauheasti irrottaa makkarasta kuoret ja pukea se muovikuori kikkelin päälle ja laittaa siihen sitten sinapit ja ketsupit ja sämpylän väliin... Mä olen varmaan nyt jo tosi outo (mutta ihan kauheassa kiimassa), saisinko tehdä sulle niin...?//

Hui, panettaa, parasta laittaa lapset nukkumaan ja syöksyä sitten äijän kimppuun:)//

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/603 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra M41Tre olet huonoa seuraa ;)

Noudatan neuvojasi: elämme vain kerran, ja olen alkanut keskustelemaan mahdollisuuksista naisten kesken kivaan, 3n kimppaan kuin pääsemään subiksi.
Olen päättänyt laajentaa kokemuspiiriäni, kokeilemaan rajojani ja halujani.... Katsotaan mitä kevät tuo tullessaan...

Sinusta ja ihanasta N31 edelleen fantasioiden... ;)

N41

Vierailija
264/603 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys :

Mieheni luvalla ja suostunuksella.... :)
Hän käy aivan kuumana kun ajattelee että joku toinen ajeluttaa vaimoaan.... ;)
N41

Vierailija
265/603 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:35"]Lisäys :

Mieheni luvalla ja suostunuksella.... :)
Hän käy aivan kuumana kun ajattelee että joku toinen ajeluttaa vaimoaan.... ;)
N41
[/quote]

Oi, hyvä hyvä=D Olet tullut oikeaan päätökseen, onnittelut:) Palaan päivemmällä kirjoittelemaan lisää, velvollisuudet kutsuvat nyt. Oletko muuten ajatellut vanhempaa vai nuorempaa? Vai kokeilla vähän molempia;)?

N31

Vierailija
266/603 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:34"]

Oi vitsi, mikä ylläri pylläri taas palstalla:) Olitkin muistanut mua vielä:) Eh, mä en kyllä olisi niin varma ettei mun näppini palaisi... Vaikutat juuri niin vekkulilta. Ja vekkulit kyllä tuppaavat kairaamaan oman kolonsa naisten sydämiin. Noh, mun ainakin:) Jos et sitten paljastuisi oikeasti vähän kylmemmäksi persoonaksi.. Mutta jos joskus sen luvan sattuisin saamaan, ottaisin kyllä riskin ja katsoisin, mitä susta saisi irti. Ei se pelaa, joka pelkää:)//

Ei sua ole sitten ikinä itseäsi huolettanut, että mitä jos kiinnyt johonkin panosuhteeseesi? Vai erottaako miesten aivot jotenkin selkeämmin nämä rajat, milloin on ok kiintyä tai ihastua ja milloin ei? Kunhan illan ratoksi nousi taas pohdintaa:)//

Mua muuten vähän hirvittää se pääsiäinen... Kun se lähestyy uhkaavasti... Ehkä siinäkin eniten pelottaa se, että ei kai ystävyys ole jotenkin erilaista sen jälkeen. Mutta en silti aio jänistää, pakkohan se on ainakin kerran kokea:)//

Vai anaalitappi.. ;) Mä voisinkin tulla sun kanssa opiskelemaan sen käyttöä, kun olen ajatellut itsellekin hankkia. Onko sulla kuinka iso? Kuinka helposti sun perse avautuu? Pitääkö sitä pitkään hieroa ja lämmitellä? Huh, kyllä kuumottaa... En ole muuten koskaan maistanut persettä... onko sun pebaa nuoltu? Mä voisin kyllä haluta senkin kokea, olen niin utelias pieni narttu... Tuleekohan jo liian törkeää juttua...?//

Mulla on vähän tullut vaikutteita siitä mieheni vore fetissistä, mutta meillä leikitään aina niin päin, että minut "puetaan". Mua kiihottaisi kauheasti irrottaa makkarasta kuoret ja pukea se muovikuori kikkelin päälle ja laittaa siihen sitten sinapit ja ketsupit ja sämpylän väliin... Mä olen varmaan nyt jo tosi outo (mutta ihan kauheassa kiimassa), saisinko tehdä sulle niin...?//

Hui, panettaa, parasta laittaa lapset nukkumaan ja syöksyä sitten äijän kimppuun:)// N31

[/quote]

Huomenta ihana narttuni ;)

Hmm... mitähän sillä voittaisi josko täällä kirjoittelisi jotain muuta kuin mitä on...? Ei yhtikäs mittään voittaisi... Kaipa mä sitten tuollainen "vekkuli" oon, eli josko tapaisimme niin pitäisimme huolen siitä, ettet näppejäsi mitenkään polttaisi, vaikka sen tietyn kolon sydämestäsi saisinkin niin se olisi vain sellainen ystävyyden kolo ;-) Ei muuta kuin "lupa-anomusta" vaan vetämään... ei vaineskaan, sehän on jo eikä painostus auta asiaa yhtään, päinvastoin :)

Eipä ole tuo liiallinen kiintyminen huolettanut, kun on ne pelisäännöt tehty alusta asti selviksi ja niillä on pärjätty... siis niissä "suhteissa" mitä mulla on tähän mennessä ollut, niitähän ei nyt kuitenkaan aivan kovin montaa ole... Hmm, enpä sitten tiedä, että johtuuko tämä pelisääntöjen toimivuus näistä miehisistä putkiaivoista vaiko mistä... mutta olethan sinäkin se kaksineuvoinen :-)

Niimpä... pääsiäinen lähestyy, saapuen noin parin ja puolen viikon kuluttua... Sielläpä tuleekin sitten olemaan hieman erilailla MUNARIKAS pääsiäinen, sanan varsinaisessa merkityksessä? =) En tiedä muista, mutta mä ainakin odotan malttamattomana tuon ajankohdan tapahtumien raportointia ;-)

Oi kumpa oisitkin ollut mun kanssa tuon tapin käyttöä "opettelemassa"...olisin tuntenut liukkaat sormesi aukollani, sormesi painuessa hitaasti sisääni, ja hetken kuluttua olisit sen pois ottanut ja asetellut tapin tilalle, painaen sen hellästi ja hitaasti sisääni...

Josko sulla ei sellaista vielä omassa lelulaatikossasi ole, kannattaa sellainen ehdottomasti hankkia :) Ei tuolla varsinaisella anaalitapilla kokoa liiemmin ole, sellainen just passeli jota voi pebassa pitää samalla kun naista nai... pari kertaa oon saanut näin tehdä :) Sträpeillä sitten on hieman enemmän kokoa, joista suurin on noin oman kalun luokkaa, ja sit on yks ns. kokoa isompi, mutta sitä en ole (vielä...) peppuuni ottanut, kun ei ole käyttäjää ollut... Kyllähän se oman aikansa sinänsä ottaa, mutta sinänsä helposti nämä sinne sujahtaa, kunhan liukkaria on TARPEEKSI ;)

Enpä ole tuota pepun nuolemista kokenut, kumpaakaan päin... mutta tokihan saisit sitä(kin) nuolla josko niin haluaisit :-)

Ja ei todellakaan oo mitenkään liian törkeää juttua... Miten niin?

Ehkäpä tuo sun saama ja haluamasi vaikute miehesi voresta voisi jotain tavallista kadun tallaajaa "pelottaa", vaikuttaa turhan oudolta, mutta ei musta :) Josko tuo ihan aidosti lihaisa hod dog sua kiihottaisi niin tietenkin saisit tehdä niin ;-)

Kuinkas teillä siellä nyt sitten menikään, kun saitte lapsukaiset nukkumaan? :)) Saithan "riittämiin" munaa, josko se miehesi tässä nyt sinne työreissulleen lähtee...? Montakos päivää on pois kotoa?

m41tre

Vierailija
267/603 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tärkeää että kaikki osalliset tietävät millä kentällä pelataan. En halua suhdesotkuja enkä draamoja, vain hyvät panot . Minulla loppusuoralla keskustelu pariskunnan kanssa jossa mies tarvitsee enemmän kuin vaimo... (Aika hauska juttu, näitä itse asiassa 2 tapausta mutta tämä toinen pariskunta... Olen aivan kiimassa... Vaimo kirjoitti miehensä "toimintatavoista" kauniisti, kuvaillen, kiihoittaen... Lähetin viestiketjun äsken miehelleni ja meillä oli aivan mieletön puhelinseksiakti ;) .hän käy todella kuumana ajatuksesta että käyn vieraissa ennen kun hän saapuu...)
Nuorikolli... Katsoimme mieheni kanssa ilmoituksia jossa timmitkuvat... Kaipaan muutakin kuin kauniin kuoren... Mieheni on sellainen pakkaus ;) mutta olosuhteet eivät mahdollista meidän kahden yhteistä peuhaamista jatkuvasti joten pitää etsiä substituutti...
En ole vastannut kenellekään kollille. Miesten iät ovat n 38, tosin vähän nuorempia kuin minä tai mieheni...
Ja olen yllättynyt että idea naisten kesken olevasta kivasta on alkanut kiihoittaa mieltäni. Tähän pervo mieheni totesi että tähän ei hänen lupaansa edes tarvita ;) että siitä vaan...
Olemme siis hahmotelleet suhteemme sääntöjä. Hassua että olen aavistanut tämän mutta asiaa ei ole saatu keskusteltua loppuun, vain raapaistua... Mieheni sanoi että tämä on ollut niin syvällä oleva, opitun moraalikäsityksensä vastainen asia että hän ei vain ole pystynyt asiasta keskustelemaan vaan on mennyt lukkoon... KIVA! No, parempi myöhään kuin ei koskaan... :)
Olen kyllä aika peloissani tästä kiimastani, mihin se vie...

Vierailija
268/603 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups... Sormeni ovat vieläkin hellinä tuon äskeisen puhelinseksisession jäljiltä ja viesti lähti ilman signeerausta.
N41

Vierailija
269/603 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 08:35"]

Lisäys : Mieheni luvalla ja suostunuksella.... :) Hän käy aivan kuumana kun ajattelee että joku toinen ajeluttaa vaimoaan.... ;) N41

[/quote]

Ai, miten niin olen "huonoa seuraa"? ;-)

Mulle jäi nyt hieman valitettavasti epäselväksi, että millaista seuraa olet nyt päättänyt miehesi suostumuksella hakea? Pariskuntaa jotta pääsisit koittamaan myös naisten välistä, näin olin ymmärtävinäni? Toivon mukaan löydät haluamaasi seuraa ja josko se olisi juurikin pariskunta, oon jo valmiiksi kateellinen pariskunnan miehelle, kun pääsee kahden Naisen kanssa leikkimään :)

Kiva kuulla, että olemme N31:n kanssa ainakin fantasioissasi :=)

m41tre

Vierailija
270/603 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollankseni rehellinen niin vaihtoehtoja on nyt pöydällä monta: 2 pariskuntaa jotka etsivät MIEHELLE (miksi me naiset olemme aina niin kilttejä ja vaatimattomia myös haluissamme???) lisää mahdollisuuksia tyydyttää tarpeensa. Toisen pariskunnan nainen olisi mahd kiinostunut naistenväliseen...
Sitten on tämä MyLord joka hakee subia... Minua viehättää ajatus olla täysin kontrolloitu toisen puolesta, olenhan kontrollointut itseäni ja halujani aivan liian pitkään "väärin ymmärryksen" takia.
Ja sitten on 2 herrasmiestä jotka hakevat rakastajatarta. Ja se mikä minua erityisesti kummastuttaa on että lähdin flirttailemaan kahden naisen kanssa deittisaitilla: toisella mieletön kujeileva hymy ja täyteläiset pyöreät rinnat ja toinen timmi bodari mielettömillä reisillä ja hauiksilla... En voi olla miettimättä miltä seksi naisten kesken tuntuisi....

Ja tästä saan kiittää sinua varsinkin M41! Istunut ajatuksen siemen minuun ja kokeilun- ja seikkailunhaluni heräsivät. Eikä N31 yhtään jarruttanut...
Mietin mikä Pandoran lipas onkaan auennut....
N41

Vierailija
271/603 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:34"]

Hui, panettaa, parasta laittaa lapset nukkumaan ja syöksyä sitten äijän kimppuun:)// N31

[/quote]

Huomenta ihana narttuni ;)

Hmm... mitähän sillä voittaisi josko täällä kirjoittelisi jotain muuta kuin mitä on...? Ei yhtikäs mittään voittaisi... Kaipa mä sitten tuollainen "vekkuli" oon, eli josko tapaisimme niin pitäisimme huolen siitä, ettet näppejäsi mitenkään polttaisi, vaikka sen tietyn kolon sydämestäsi saisinkin niin se olisi vain sellainen ystävyyden kolo ;-) Ei muuta kuin "lupa-anomusta" vaan vetämään... ei vaineskaan, sehän on jo eikä painostus auta asiaa yhtään, päinvastoin :)

Eipä ole tuo liiallinen kiintyminen huolettanut, kun on ne pelisäännöt tehty alusta asti selviksi ja niillä on pärjätty... siis niissä "suhteissa" mitä mulla on tähän mennessä ollut, niitähän ei nyt kuitenkaan aivan kovin montaa ole... Hmm, enpä sitten tiedä, että johtuuko tämä pelisääntöjen toimivuus näistä miehisistä putkiaivoista vaiko mistä... mutta olethan sinäkin se kaksineuvoinen :-)

Niimpä... pääsiäinen lähestyy, saapuen noin parin ja puolen viikon kuluttua... Sielläpä tuleekin sitten olemaan hieman erilailla MUNARIKAS pääsiäinen, sanan varsinaisessa merkityksessä? =) En tiedä muista, mutta mä ainakin odotan malttamattomana tuon ajankohdan tapahtumien raportointia ;-)

Oi kumpa oisitkin ollut mun kanssa tuon tapin käyttöä "opettelemassa"...olisin tuntenut liukkaat sormesi aukollani, sormesi painuessa hitaasti sisääni, ja hetken kuluttua olisit sen pois ottanut ja asetellut tapin tilalle, painaen sen hellästi ja hitaasti sisääni...

Josko sulla ei sellaista vielä omassa lelulaatikossasi ole, kannattaa sellainen ehdottomasti hankkia :) Ei tuolla varsinaisella anaalitapilla kokoa liiemmin ole, sellainen just passeli jota voi pebassa pitää samalla kun naista nai... pari kertaa oon saanut näin tehdä :) Sträpeillä sitten on hieman enemmän kokoa, joista suurin on noin oman kalun luokkaa, ja sit on yks ns. kokoa isompi, mutta sitä en ole (vielä...) peppuuni ottanut, kun ei ole käyttäjää ollut... Kyllähän se oman aikansa sinänsä ottaa, mutta sinänsä helposti nämä sinne sujahtaa, kunhan liukkaria on TARPEEKSI ;)

Enpä ole tuota pepun nuolemista kokenut, kumpaakaan päin... mutta tokihan saisit sitä(kin) nuolla josko niin haluaisit :-)

Ja ei todellakaan oo mitenkään liian törkeää juttua... Miten niin?

Ehkäpä tuo sun saama ja haluamasi vaikute miehesi voresta voisi jotain tavallista kadun tallaajaa "pelottaa", vaikuttaa turhan oudolta, mutta ei musta :) Josko tuo ihan aidosti lihaisa hod dog sua kiihottaisi niin tietenkin saisit tehdä niin ;-)

Kuinkas teillä siellä nyt sitten menikään, kun saitte lapsukaiset nukkumaan? :)) Saithan "riittämiin" munaa, josko se miehesi tässä nyt sinne työreissulleen lähtee...? Montakos päivää on pois kotoa?

m41tre
[/quote]

Huomenta sullekin vekkulini:) Vaikka aamu onkin jo pitkällä. Vähän kiireitä tänään pitkin päivää, mutta yritän ehtiä välillä sulle kirjoitteleen. Ja onhan sulla sitten tuota naisseuraa tuosta N41 nartusta;)//

Ei sitä kyllä voi miestä painostaa mitenkään... Aistin vähän, että mustasukkaisuus on se, mikä hänellä estää luvan antamisen. Eilen mainitsin, että mulla olisi jo sopiva ehdokas rakastajaksi niinhymähti vain, että aha ja halasi mua tosi tiukasti kainaloonsa. Oikeastaan liian tiukasti, mun ukko on aika vahva ja treenattu, tuntui että happi loppuu:-P Katsotaan, mitä pääsiäisen jälkeen tapahtuu ja mikä on hänen mieli silloin:) On tosiaan tulossa munarikas pääsiäinen;)//

Sain eilen kohtalaisen panon. Mulla on naisten vaivat niin en halunnut miehen kauheasti ropeltavan mua ennen yhdyntää. Paikat ei tietty ollut sitten ihan niin herkät, mutta hyppäsin ratsaille ja siinä on aika helppo laueta. Onneksi, mies ei meinaan pysty kauheasti pidättelemään kuukautisten aikana, kun vittu tuntuu paljon lämpösemmältä tai jopa kuumalta silloin. En kyllä tajua miksi meillä ei naitu ennen, kun käytiin kimpassa pesulla, jouduttiin kuitenkin meneen uudestaan, pöh.//

Ja pahoittelut, jos sulla meni ruokahalut. Toivottavasti ei. Tämä on vain tätä naisen elämää. Ja mitenkä minä, aina kiimainen akka, voisin olla viikon ilman, kun mies on kuitenkin saatavilla...//

Haluaisin tosiaan joskus naistaa peppua:) Se on ollut mulla mielessä jo aika pitkään. Ehkä siitä asti, kun kerran mieheni jumiutunutta pakaraa hieroessa katselin peräreikää:) Se jotenkin kutsui mua. Mutta siitä, että omaa ahteriani nuollaan, en pidä. Yksi edellinen sitä halusi ennen anaalia tehdä, siis oikein kunnolla söi persettä:) Mutta ei ollut mun juttu.//

Mua on tosiaan alkanut kiihottaa kanssa nämä vore jutut. Se on ollut ehkä vähän yllätys mulle itsellekkin:) Kiva, että saisin sitäkin sun kanssa kokeilla, jos siihen joskus mahdollisuuden saisin:) Js varmasti moni pitää mua nyt latvarosona ja vinksahtaneena, mutta pitäköön. Onhan se alkuun aika pelottavakin fetissi. Ennen kuin siihen tutustuu tarkemmin:) Mutta onneksi sinä oletkin noin avoin ja ihana muutenkin, että tällaisenkin suvaitset:)//

Tänään voi vielä saada kikkeliä, sitten ukko on kolme päivää poissa, höh... Jään yksin lelujeni kanssa. Muistutin kyllä miestä tuomaan töistä tullessaan pari pakettia paristoja;)//

N31

Vierailija
272/603 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:51"]

Huomenta sullekin vekkulini:) Vaikka aamu onkin jo pitkällä. Vähän kiireitä tänään pitkin päivää, mutta yritän ehtiä välillä sulle kirjoitteleen. Ja onhan sulla sitten tuota naisseuraa tuosta N41 nartusta;)//

Ei sitä kyllä voi miestä painostaa mitenkään... Aistin vähän, että mustasukkaisuus on se, mikä hänellä estää luvan antamisen. Eilen mainitsin, että mulla olisi jo sopiva ehdokas rakastajaksi niinhymähti vain, että aha ja halasi mua tosi tiukasti kainaloonsa. Oikeastaan liian tiukasti, mun ukko on aika vahva ja treenattu, tuntui että happi loppuu:-P Katsotaan, mitä pääsiäisen jälkeen tapahtuu ja mikä on hänen mieli silloin:) On tosiaan tulossa munarikas pääsiäinen;)//

Sain eilen kohtalaisen panon. Mulla on naisten vaivat niin en halunnut miehen kauheasti ropeltavan mua ennen yhdyntää. Paikat ei tietty ollut sitten ihan niin herkät, mutta hyppäsin ratsaille ja siinä on aika helppo laueta. Onneksi, mies ei meinaan pysty kauheasti pidättelemään kuukautisten aikana, kun vittu tuntuu paljon lämpösemmältä tai jopa kuumalta silloin. En kyllä tajua miksi meillä ei naitu ennen, kun käytiin kimpassa pesulla, jouduttiin kuitenkin meneen uudestaan, pöh.//

Ja pahoittelut, jos sulla meni ruokahalut. Toivottavasti ei. Tämä on vain tätä naisen elämää. Ja mitenkä minä, aina kiimainen akka, voisin olla viikon ilman, kun mies on kuitenkin saatavilla...//

Haluaisin tosiaan joskus naistaa peppua:) Se on ollut mulla mielessä jo aika pitkään. Ehkä siitä asti, kun kerran mieheni jumiutunutta pakaraa hieroessa katselin peräreikää:) Se jotenkin kutsui mua. Mutta siitä, että omaa ahteriani nuollaan, en pidä. Yksi edellinen sitä halusi ennen anaalia tehdä, siis oikein kunnolla söi persettä:) Mutta ei ollut mun juttu.//

Mua on tosiaan alkanut kiihottaa kanssa nämä vore jutut. Se on ollut ehkä vähän yllätys mulle itsellekkin:) Kiva, että saisin sitäkin sun kanssa kokeilla, jos siihen joskus mahdollisuuden saisin:) Js varmasti moni pitää mua nyt latvarosona ja vinksahtaneena, mutta pitäköön. Onhan se alkuun aika pelottavakin fetissi. Ennen kuin siihen tutustuu tarkemmin:) Mutta onneksi sinä oletkin noin avoin ja ihana muutenkin, että tällaisenkin suvaitset:)//

Tänään voi vielä saada kikkeliä, sitten ukko on kolme päivää poissa, höh... Jään yksin lelujeni kanssa. Muistutin kyllä miestä tuomaan töistä tullessaan pari pakettia paristoja;)// N31

[/quote]

Näinhän se aina joskus menee, että on niitä "muita" kiireitä, eikä kerkiä tällaisia viattomia herrasmiehiä liiaksi kiusaamaan :)

Hmm... vai sait sä tiukan rutistuksen hänen kainaloonsa vastaukSeksi, kun mainitsit hänelle, että sulla voisikin olla jo sopiva ehdokas rakastajaksesi... No, kuten sanottua, tuleva pääsiäinen antanee aikas paljon osviittaa mahdollisesta jatkosta ja muutoinkin tulevasta... onko ja jos on niin miten paljon, miehesi siis mustasukkainen kun ihan oikeasti toisen miehen/miehien kanssa olet... BTW, älä muuten sitten ihmettele silloin pääsiäisenä josko kämpässänne kuuluu enemmänkin surinaa, kun olen kärpäsenä katossa ;-)

Miten nyt tuollaisesta luonnollisesta asiasta pitäisi ruokahalut mennä? :) Toki niiden aikaan voisi olla kaikin puolin "helpompaa" naida suihkussa? ;-)

Eipä mittään, saatiinhan sitten taas yksi asia lisää meidän to do-listaan eli josko haluat peppuani nuolla niin saathan toki sitä nuolla, miksi sen kieltäisin? :-) Voisi jopa olla aikas kutkuttavaa, kun peppuani nuolisit oikeen antaumuksella, ennen kuin sinne sormella liukkaria laittaisit ja sitten liukastetulla sträpillä sinne "työntyisit"...?

Juu, täältä saisit tosiaankin makkaraa siihen hodariisi :) Mutta varo vain, ne sinapit ja ketsupit voisivat hyvinkin pian saada valkeaa kermavaahtoa seurakseen ja hodarisi mausteeksi...

Niimpä niin, koittakaahan nyt saada hieman parempaa sessiota vielä tänään aikaiseksi, ennen kuin ukkosi sinne reissuunsa lähtee, ettet niitä jäljellä olevia lelujasi "joudu" rikkomaan, kullin puutteen vuoksi, kun et ilmeisestikään ole vielä ehtinyt niitä uusiakaan pamppuja tilata? :)

m41tre

Vierailija
273/603 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:26"]

Ollankseni rehellinen niin vaihtoehtoja on nyt pöydällä monta: 2 pariskuntaa jotka etsivät MIEHELLE (miksi me naiset olemme aina niin kilttejä ja vaatimattomia myös haluissamme???) lisää mahdollisuuksia tyydyttää tarpeensa. Toisen pariskunnan nainen olisi mahd kiinostunut naistenväliseen... Sitten on tämä MyLord joka hakee subia... Minua viehättää ajatus olla täysin kontrolloitu toisen puolesta, olenhan kontrollointut itseäni ja halujani aivan liian pitkään "väärin ymmärryksen" takia. Ja sitten on 2 herrasmiestä jotka hakevat rakastajatarta. Ja se mikä minua erityisesti kummastuttaa on että lähdin flirttailemaan kahden naisen kanssa deittisaitilla: toisella mieletön kujeileva hymy ja täyteläiset pyöreät rinnat ja toinen timmi bodari mielettömillä reisillä ja hauiksilla... En voi olla miettimättä miltä seksi naisten kesken tuntuisi.... Ja tästä saan kiittää sinua varsinkin M41! Istunut ajatuksen siemen minuun ja kokeilun- ja seikkailunhaluni heräsivät. Eikä N31 yhtään jarruttanut... Mietin mikä Pandoran lipas onkaan auennut.... N41

[/quote]

Jaa että sulla ois enemmänkin vaihtoehtoja ja erilaisia kombinaatioita? :)

Valitsehan juuri sellainen jota haluat ja etsit, uutta kokemusta nautinnollisen seksin saralla sulle tuomaan...

Voi kumpa pääsisikin kahden Naisen kanssa telmimään...

m41tre

Vierailija
274/603 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella "tuhma": kyllä laitoin tuulemaan. Sait minut haluamaan kokeilla. Mieheni totesi että se on vähintä mitä voin tehdä ja että hän haluaa että voin toteuttaa haluni :)

Katsotaan mitä tapahtuu...
N43

Vierailija
275/603 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:18"]

Olen todella "tuhma": kyllä laitoin tuulemaan. Sait minut haluamaan kokeilla. Mieheni totesi että se on vähintä mitä voin tehdä ja että hän haluaa että voin toteuttaa haluni :) Katsotaan mitä tapahtuu... N43

[/quote]

Oi kuinka kiva kuulla ;) Täällä ainaskin pidetään peukkuja (ja jotain muutakin kehonosaa ;-)) pystyssä, että löydät sellaisen seuran jossa voit niitä halujasi toteuttaa, vaikkapa sitten toisen Naisenkin kanssa =))

m41tre

Vierailija
276/603 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:51"]

Tänään voi vielä saada kikkeliä, sitten ukko on kolme päivää poissa, höh... Jään yksin lelujeni kanssa. Muistutin kyllä miestä tuomaan töistä tullessaan pari pakettia paristoja;)// N31

[/quote]

Näinhän se aina joskus menee, että on niitä "muita" kiireitä, eikä kerkiä tällaisia viattomia herrasmiehiä liiaksi kiusaamaan :)

Hmm... vai sait sä tiukan rutistuksen hänen kainaloonsa vastaukSeksi, kun mainitsit hänelle, että sulla voisikin olla jo sopiva ehdokas rakastajaksesi... No, kuten sanottua, tuleva pääsiäinen antanee aikas paljon osviittaa mahdollisesta jatkosta ja muutoinkin tulevasta... onko ja jos on niin miten paljon, miehesi siis mustasukkainen kun ihan oikeasti toisen miehen/miehien kanssa olet... BTW, älä muuten sitten ihmettele silloin pääsiäisenä josko kämpässänne kuuluu enemmänkin surinaa, kun olen kärpäsenä katossa ;-)

Miten nyt tuollaisesta luonnollisesta asiasta pitäisi ruokahalut mennä? :) Toki niiden aikaan voisi olla kaikin puolin "helpompaa" naida suihkussa? ;-)

Eipä mittään, saatiinhan sitten taas yksi asia lisää meidän to do-listaan eli josko haluat peppuani nuolla niin saathan toki sitä nuolla, miksi sen kieltäisin? :-) Voisi jopa olla aikas kutkuttavaa, kun peppuani nuolisit oikeen antaumuksella, ennen kuin sinne sormella liukkaria laittaisit ja sitten liukastetulla sträpillä sinne "työntyisit"...?

Juu, täältä saisit tosiaankin makkaraa siihen hodariisi :) Mutta varo vain, ne sinapit ja ketsupit voisivat hyvinkin pian saada valkeaa kermavaahtoa seurakseen ja hodarisi mausteeksi...

Niimpä niin, koittakaahan nyt saada hieman parempaa sessiota vielä tänään aikaiseksi, ennen kuin ukkosi sinne reissuunsa lähtee, ettet niitä jäljellä olevia lelujasi "joudu" rikkomaan, kullin puutteen vuoksi, kun et ilmeisestikään ole vielä ehtinyt niitä uusiakaan pamppuja tilata? :)

m41tre
[/quote]

En ihmettele sitten pääsiäisenä mitään epämääräisiä surinoita;) Kerron sitten jälkeenpäin kuinka sujui. Kunhan saisin tarpeeksi munaa niin olisin ihan tyytyväinen siitä. Jos ei kaksi riitä niin käsken sitten vielä oman miehen jälkiliukkaille:)//

Olisi kyllä ihanaa häärätä sun perseen kimpussa;) Ensin vähän suukottelisin poskia ja hieroisin sormella aukkoa. Sitten maistaisin varovaisesti ensin ja huomattuani, että pitäisit siitä, jatkaisin kunnon nuoleskelulla. Välissä avaisin liukastetuissa sormilla sun perän kahdelle sormelle auki ja työntäisin kielen sun anaaliin, maistelisin miltä sun sisällä maistuu. Välillä sormilla persettäsi levittäen jatkaisin ahnasta syömistä... huh, älä pelästy mun ronskeja fantasioita:) Kaikki ennen kokematon vain kiihottaa ihan hirveästi...//

Äsken piti dildottaa ihan pikaisesti, kun mulle niin tuli mieleen kuva, missä syön hodarin;) Kielellä vähän makkaran päästä lipoo niin se sylkee majoneesit ihan itse... Taikamakkara:) En oikeasti ymmärrä itsekään, miksi kostun tuosta mielikuvasta ihan hirveästi...//

Uusia pamppuja en ole ehtinyt hankkimaan ja nyt on ne entisetkin vaarassa, kun mies on poissa:) Kuinkahan mun käy..? Joudunkohan tyytymään perjantaina jo omiin sormiini vai kenties hyväperäiseen naapuriin;)//

N31

Vierailija
277/603 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan narttuseni (N31) taas,

tässä kun nämä työtkin hieman tuppaa häiritsemään tätä keskusteluamme (ilmeisesti sielläkin kiiruita...) niin jäi vallan aiemmin tänään kysymättä, että millaines siellä on vointi? Toivon mukaan se angiinasi alkaa jo pikku hiljaa helpottamaan...

m41tre

Vierailija
278/603 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:00"]Heipsan narttuseni (N31) taas,

tässä kun nämä työtkin hieman tuppaa häiritsemään tätä keskusteluamme (ilmeisesti sielläkin kiiruita...) niin jäi vallan aiemmin tänään kysymättä, että millaines siellä on vointi? Toivon mukaan se angiinasi alkaa jo pikku hiljaa helpottamaan...

m41tre
[/quote]

Juu, mullakin kiiruita. Häiritsee ikävästi harrastustoimintaa;) Oi kun olet ihana, kun muistit mun olevan taudissa<3 Kyllä tämä tästä, antibioottikuurilla ja pää täynnä räkää. Lapset huutaa kipeitä korviaan:(

N31

Vierailija
279/603 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:58"]

En ihmettele sitten pääsiäisenä mitään epämääräisiä surinoita;) Kerron sitten jälkeenpäin kuinka sujui. Kunhan saisin tarpeeksi munaa niin olisin ihan tyytyväinen siitä. Jos ei kaksi riitä niin käsken sitten vielä oman miehen jälkiliukkaille:)//

Olisi kyllä ihanaa häärätä sun perseen kimpussa;) Ensin vähän suukottelisin poskia ja hieroisin sormella aukkoa. Sitten maistaisin varovaisesti ensin ja huomattuani, että pitäisit siitä, jatkaisin kunnon nuoleskelulla. Välissä avaisin liukastetuissa sormilla sun perän kahdelle sormelle auki ja työntäisin kielen sun anaaliin, maistelisin miltä sun sisällä maistuu. Välillä sormilla persettäsi levittäen jatkaisin ahnasta syömistä... huh, älä pelästy mun ronskeja fantasioita:) Kaikki ennen kokematon vain kiihottaa ihan hirveästi...//

Äsken piti dildottaa ihan pikaisesti, kun mulle niin tuli mieleen kuva, missä syön hodarin;) Kielellä vähän makkaran päästä lipoo niin se sylkee majoneesit ihan itse... Taikamakkara:) En oikeasti ymmärrä itsekään, miksi kostun tuosta mielikuvasta ihan hirveästi...//

Uusia pamppuja en ole ehtinyt hankkimaan ja nyt on ne entisetkin vaarassa, kun mies on poissa:) Kuinkahan mun käy..? Joudunkohan tyytymään perjantaina jo omiin sormiini vai kenties hyväperäiseen naapuriin;)// N31

[/quote]

Muistahan ne kärpäslätkätkin mieheltäsi piilottaa sessioidenne ajaksi ;-) Ja otan kyllä nokkiini josko et mitään raporttia sitten jälkeenpäin tänne laittele... :-) Mmm... sehän jää nähtäväksi, että saavatko ne kaksi kaverustanne sua miten hyvin tyydytettyä ja munaa annettua, vähän sinne sun tänne, että riittääkö se sulle? :) Jälkiliukkaista puheenollen, onkos teillä niistä ollut miehesi kanssa mittään puhetta? Olisiko se jotain mistä hän oikeasti fantasioi, kun toisen miehen kanssa olisit? Älä sellaista juttua hänelle ainakaan sitten ihan puskista heitä vaan otat asian esille ennen sessioitanne...

No siis huh ja huoh... ahdasta alkaa taas housuissa oleen... miksi mä tuollaista peppuni käsittely fantasiaasi pelästyisin...? :-) Tuollaisellahan käsittelyllähän sä saisit peppuni ainakin varmasti valmiiksi sitä sträppi käsittelyäsi varten =)

Mitäpä tuohon voisikaan sanoa... aikas vekkuli taikamakkara, kun sylkee majoneesit kun sitä hieman kielellä lipaisee ja sen suuhunsa ahmaisee... Taitaapa sitä sulla myös tosiaankin olla hieman niitä vorefetissin taipumuksia, mutta kuten sanottua, varmasti tarjoaisin makkarani siihen sun hodariisi ;-)

Toivon mukaan et niitä jäljellä olevia pamppujasi nyt ainakaan ihan heti ensi käsittelyssä saa rikki, muuten voipi ottaa ns. ohraleipä... Josko et ole uusia ehtinyt vielä edes tilaukseen laittamaan...

m41tre

Vierailija
280/603 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:00"]Heipsan narttuseni (N31) taas, tässä kun nämä työtkin hieman tuppaa häiritsemään tätä keskusteluamme (ilmeisesti sielläkin kiiruita...) niin jäi vallan aiemmin tänään kysymättä, että millaines siellä on vointi? Toivon mukaan se angiinasi alkaa jo pikku hiljaa helpottamaan... m41tre [/quote] Juu, mullakin kiiruita. Häiritsee ikävästi harrastustoimintaa;) Oi kun olet ihana, kun muistit mun olevan taudissa<3 Kyllä tämä tästä, antibioottikuurilla ja pää täynnä räkää. Lapset huutaa kipeitä korviaan:( N31

[/quote]

No höh, miksikäs en ois "ihana" ja vointiasi tiedustelisi, kipeänä kun ei oo kiva olla...josko vielä pillu tykyttää ja kalua sisäänsä huutaa :-)

Mutta kiva kuulla, että olisit jo parempaan päin, ja toivon mukaan lapsukaistenkin olot siitä myös parempaan päin piankin menisivät...

m41tre