Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko teistä muista koskaan siltä, että olette epäonnistunut elämässä?

Vierailija
14.11.2021 |

Siltä tuntuu nyt, koko elämä epäonnistunut, niin mennyt, nykyhetki ja en uskalla edes ajatella tulevaa.

Onko se teistä onnistumista, jos koulussa kiusattu pahasta, työelämässä ei onnista, parisuhteet kaatuu, ei mitään pysyvää elämässä. Masentaa. Nytkään isänpäivänä ei pyydetty käymään. Olen aina vain tällainen väliinputooja. Rahaa on mutta ei se onnea tuo, toivoisin rakkautta elämääni mutta sitä en saa.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä ollaan. Paitsi että ei ole rahaa ja ikääkin on jo 50v.

Vierailija
2/60 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi epäonnistua, kun kaikki kuolee lopulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu. Olen epäonnistunut sairaaksi ja syrjäytyneeksi kiusattu katkera yksilö.

Tulevaisuus näyttää ankealta ja mahdollisuudet parantaa omaa elämää, ovat hyvin heikot.

Vierailija
4/60 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain keskustellessani äitini kanssa.

Vierailija
5/60 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä oon jo luovuttanu. Ei oo enää mitään mahdollisuuksia työpaikkaa saada. Rahaa on vain sen verran että pysyn elossa. En tee mitään järkevää. Olen vain yksi maapallon resursseja kuluttava ihminen.

Vierailija
6/60 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin! T: jo nuorena/lapsena sairastunut(siitä jo elämä pilalla, ja ei asenne ei ratkaise tämän sairauden kanssa), ikityötön- ja köyhä, yksinäinen jne. Kaikesta elämästä aika lailla paitsi jäänyt(ura, ihmissuhteet, raha jne.) Ja uskottelin pitkään itselleni etten edes halua esim. parisuhdetta ja lasta, mutta nyt vähän vanhempana ne ovatkin alkaneet kiinnostaa.

Huono juttu, koska en voi niitä saada ikinä. Ja ura ja raha, kohtuullinen tulotaso, olisi ollut varsinkin hyvinkin suotavaa, koska tukiloiseksi haukuttuna, vailla ihmisarvoa(koska tulotaso on ihmisarvosi länsimaissa varsinkin) kituminen ei ole mielestäni oiekaa elämää, jatkuva syyllistäminen niistä Suomessa ja leikkeuksilla/poistoilla uhkailut jo muutenkin valtavan stressin ja pelkojen (katuojaan asumaan joutumisesta ainakin vielä joskus elämässään, kun on ikiköyhä ja ainakin osittain työkyvytönkin)jne.

Vierailija
7/60 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tokihan se jonkin verran harmittaa, mutta uskon kohtaloon ja että kaikki on tapahtunut tarkoituksella sieluni kasvun kannalta. Yritän myös keskittyä siihen, että teen tulevaisuudestani paremman enkä turhaan haaskaa aikaa menneiden murehteluun.

Vierailija
8/60 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi olla?

Nauti siitä mitä nyt on, pian meillä ei ole tätäkään.

Vierailija
9/60 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep jep, mutta toisaalta, ei ole mulla kyllä ollut rahkeita parempaankaan. Siihen nähden olen selviytynyt ihan ok ja en edes tiedä miksi näinkin hyvin, vaikka jonkun perus tallaajan mielestä olenkin jossain pohjalla.

Vierailija
10/60 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Elämä on jotain joka tapahtuu sillä aikaa kun suunnittelemme muita asioita” -Winston Churchill

Vierailija
11/60 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole epäonnistunut..pääsin naimisiin maailman ihanimman ja kilteimmän naisen kanssa ❤️

Vierailija
12/60 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

En ole koskaan ollut palkkatyössä. Ikää 36v.

Ulosotossa kymmeniä tuhansia.

Lasten vuoksi nousen aamulla.

Vierailija
13/60 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin siltä välillä tuntuu, sinkkuna parien keskellä, opiskelija vakityöläisten keskellä. Kukaan ei kiinnostu minusta ja jos kiinnostuukim niin jotenkin sen mokaan kumminkin.

Vierailija
14/60 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu. Olen varma että elämä ei ole suoritus eikä peli.

Vierailija
15/60 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on, mitä se on. Periatteessa, mennyt on mennyttä ja tulevaiauus on juuri sitä mitä haluat sen olevan, eli periaatteessa lähes kaikki ovet avoinna.

Koulut käyty ok, mutta työelämä yhtä silppua. Toisaalta, mitä väliä? Mieluummin tusina etolaista duunikokemusta kuin 20 vuotta leipiintymistä.

Että sillä viisiin.

Vierailija
16/60 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina.

Voimia Sinulle! Toivon, että jaksat.

❤❤❤❤❤

Vierailija
17/60 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Elämä on jotain joka tapahtuu sillä aikaa kun suunnittelemme muita asioita” -Winston Churchill

Eikös se ollut Lennon, joak näin höpisi?!

Vierailija
18/60 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama edellinen vuosi meni niin, että vaikka töihin en päässyt eikä ihmissuhteilukaan onnistanut kuvittelin kaiken olevan hyvin. Kai niin olikin, mutta ketuiks meni kuitenkin.

Vierailija
19/60 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnekas, suhteellisuudentajuni on voimakas. Ymmärrän millaista keskiverto ihmisyys maapallolla kurjuudessa ja absoluuttisessa köyhyydessä on.

Länsimaista kulutusta palvelemaan rakennettua ja kaupasta ostettua elämää en ole koskaan pitänyt muuna kuin keinotekoisena rakennelmana.

Ei, en todellakaan edes arvota elämääni millään onnistumis-epäonnistumis -akselilla. Aivan omituinen katsantokanta elämään.

Vierailija
20/60 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina.

No siinä tapauksessa epäonnistumiselle voi tehdä jotain. Mennä töihin ja hoitaa raha-asiat kuntoon.