Silikonirinnat oman miehen vuoksi?
Tai oman seksuaalisen tyydytyksen ja hyvinvoinnin vuoksi.. Se voi olla oikeammin sanottu.
Avomieheni ei taida pitää rinnoistani. Ainakaan hän ei niitä huomioi ja minä kun niin pitäisin tissien hyväilystä ja imemisestä. Ex oli kovasti niiden perään, en minä aikoinaan joutunut tälläistä miettimään. Nyt viimeinenkin huomio loppui kun laihdutin ja rinnat pieneni ja tyhjeni. Onko kukaan laittanut silikoneja tämän vuoksi ja kaduttiko sitten koskaan? Varaa periaatteessa leikkaukseen olisi ihan lähiaikoina.
Kommentit (43)
Laitoin itseni vuoksi, en ikinä laittaisi miehen vuoksi! Mies vastusti alkuun, koska pelkäsi että käy jotain henkeä uhkaavaa kirurgin veitsen alla.
Eräs nainen lähetti joskus miehelleni kuvia uusista rintaliiveistä ja rinnat oli niissä aika kookkaat. Mutta kuinka kävi: mies halusi minut B-kuppisen ja yhdessä oltu monta vuotta:)
Ehkä fiksuus myös ratkaisi: en lähettänyt miehelle kuvia tisseistäni :)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:53"]
Unohda tekotissiviritykset. Oikeat rinnat ovat oikeat. Silarit näyttävät rumilta ja epäluonnollisilta. Ne myös asettuvat väärin kehon asentoihin nähden. Tuntuvat creepyiltä käteen. Aiheuttavat lisäksi terveysriskin. Älä tuhoa luonnollisuuttasi! Ei silikoneja jatkoon. Tämä näin miehen mielipiteenä.
[/quote]
Entäpä jos niitä omia rintoja ei ole oikein nimeksikään?! Nainen ilman rintoja on kun auto ilman renkaita. On tosi kiva yrittää ettii jotain vaatteitakin, kun mikään ei istu päälle, kun kaulan alapuolelta puuttuu jotain tosi oleellista.. Tosi "naisellinen" olo ja aivan varmasti vaikuttaa itsetuntoon tällanen!! Se joko valehtelee (tai omaa itse isot rinnat) joka väittää, että näin ei ole.
Kaikki miehet eivät välitä tisseistä. Itse asiassa heitä on aika paljon. t. pienirintainen
Onkohan tuo mies oikea sulle, kun ei välitä seksuaalisesta hyvinvoinnistasi? oletko kertonut, mitä tahdot tai voit itse hyväillä rintojasi ja näyttää miehelle, mikä on hyvää. Ei hyvää päivää ,millaisa ajatuksia sikiää, jos pitää veitsen alle lähteä, jotta mies kiinnostuu rinnoista. Kuules ap, ellei nuo puheet ja näyttäminen auta, ei auta kuin etsiä mies, joka kiinnostuu susta. Ja vaikka miten pienistä rinnoista. Kun rakastaa, on kokonaisuus se pointti. Naiseus ei ole rintojen koosta kiinni.
Nyt on ajan kysymys kun isotissiset ryntää tänne kertomaan kuinka miehet heitä arvostaa.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:18"]
Unohda tekotissiviritykset. Oikeat rinnat ovat oikeat. Silarit näyttävät rumilta ja epäluonnollisilta. Ne myös asettuvat väärin kehon asentoihin nähden. Tuntuvat creepyiltä käteen. Aiheuttavat lisäksi terveysriskin. Älä tuhoa luonnollisuuttasi! Ei silikoneja jatkoon. Tämä näin miehen mielipiteenä.
[/quote]
Entäpä jos niitä omia rintoja ei ole oikein nimeksikään?! Nainen ilman rintoja on kun auto ilman renkaita. On tosi kiva yrittää ettii jotain vaatteitakin, kun mikään ei istu päälle, kun kaulan alapuolelta puuttuu jotain tosi oleellista.. Tosi "naisellinen" olo ja aivan varmasti vaikuttaa itsetuntoon tällanen!! Se joko valehtelee (tai omaa itse isot rinnat) joka väittää, että näin ei ole.
[/quote]
Ei pienirintainen nainen ole kuin renkaaton auto, vaan ehkä kuin auto ilman kromipölykapseleita tai matalaprofiilirenkaita. Pienissä rinnoissa tunto ja toiminta on sama kuin isoissa, ellei joskus parempikin. Varsinkin jos kroppa on muuten kunnossa, isoja rintoja ei kaipaa. Monet miehet pitävät myös pienirintaisesta ja poikamaisesta vartalosta. Osalle tärkeä on peppu ja tissit sivuseikka.
Mulla on pienet rinnat ja ilman rintsikoita t-paita päällä olen aivan suoraa kamaa. Olen hoikka muutenkin, lihaksia kyllä riittävästi, haluan näyttää naiselta kuitenkin. Leveähkö lantio, kapea vyötärö, myönteinen olemus. Näistäkin aineksista muotoutuu ihan kelpo nainen.
Jos rintasi ovat sinulle erogeenisia, niin älä oikeasti ota riskiä leikkauksesta! Minulla on leikattu polvi ja tehty 2 sektiota. Tunto lähialueille ei ole koskaan palannut, vaikka polvileikkauksesta on jo 10v.
[/quote]
[/quote]
No kun nyt kysyit, niin pidän kaikenkokoisista rinnoista, mutta en silikoneista. Vaikka sitten olisi mitkä kärpäslätkät, niin parempi niinkin kuin keinotekoiset epärinnat. Minulle käy hyvin nainen ennemmin vaikka ilman rintoja kuin silikoneilla. Kaikkiaan olen niin keskimääräinen mies, että en varmasti ole mielipiteeni kanssa yksin.
älä vaan leikkaa. itse kävin ja seksuaalinen tunto hävis kokonaan. Kaipaan entisiä kosketukselle herkkiä rintojani. :( Implanttini ovat maltillisen kokoiset ja nätit silmälle muta kosketustuntuma on kovahko. Lisäksi mitäpä niihin enää koskemaan kun en itse saa siitä mitään. Vaihda mieluummin mies.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:56"]
[/quote]
[/quote]
No kun nyt kysyit, niin pidän kaikenkokoisista rinnoista, mutta en silikoneista. Vaikka sitten olisi mitkä kärpäslätkät, niin parempi niinkin kuin keinotekoiset epärinnat. Minulle käy hyvin nainen ennemmin vaikka ilman rintoja kuin silikoneilla. Kaikkiaan olen niin keskimääräinen mies, että en varmasti ole mielipiteeni kanssa yksin.
[/quote]
Kyllä ihan oikealle miehelle käy ihan kaikenlaiset rinnat. Myös ne silikonit tai täysin rinnaton. Eikä silikonit ole mitkään epärinnat. Luulisin, että kyse on enemmänkin syistä miksi ne silikonit on hankittu ja tämä taas on enemmän korvien välissä kuin rintakehässä oleva juttu.
Siis mitä pienemmät rinnat, sen herkemmät ne on. Eli siis rintojen nuoleminen ja imeminen tuntuu taivaalliselta.
Mutta silarit saattaa vaikuttaa toho tuntoherkkyyteen
Mä taas en anna mun miehen koskaan koskea mun pikkutisseihin joita inhoan, joten toi tunnottomuus ois mulle aivan merkityksetön asia. Leikkaukseen meen heti kun on rahat koossa. Ehkä mustakin vielä joskus tulee oikea nainen.
Siis tottakai hankit ja samalla vaginan kiristys ja anaalivalkaisun.t.mies
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:06"]
Mä taas en anna mun miehen koskaan koskea mun pikkutisseihin joita inhoan, joten toi tunnottomuus ois mulle aivan merkityksetön asia. Leikkaukseen meen heti kun on rahat koossa. Ehkä mustakin vielä joskus tulee oikea nainen.
[/quote]
Mulla ihan sama homma. Inhoan pieniä rintojani! Ärsyttää, kun ei voi olla kroppaansa tyytyväinen. Muuten elän terveellisesti ja olen ihan hyväkroppainen, mutta kun niitä rintoja ei saa muulla kun ottamalla ne implantit.. (Ja olen se sama kirjoittaja, joka sanoi että olo on kun autolla ilman renkaita..)
Mun kohdalla toi tunnottomuus ja arpisuus ei kyllä pidä paikkansa.olen ollut tosi tyytyväinen implantteihin yli viisi vuotta ovat olleet enkä voisi kuvitella elämää ilman niitä.neljän imetyksen jälkeen laitoin,nyt vasta nautin rintojen hyväilystä kun koen ne kauniiksi aiemmin en kestänyt näyttää tyhjiä pusseja miehelle saati että olisin nauttinut,pidin niitä itse niin rumina.arvet eivät näy enää ollenkaan ja alun perinkin ne jäävät rinnan alle piiloon.
No onhan fiksatut miljoona kertaa kauniimmat kun veltot tyhjät ruttuset pussit tästä on täysin turha kinata.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 01:00"]
Tai oman seksuaalisen tyydytyksen ja hyvinvoinnin vuoksi.. Se voi olla oikeammin sanottu.
Avomieheni ei taida pitää rinnoistani. Ainakaan hän ei niitä huomioi ja minä kun niin pitäisin tissien hyväilystä ja imemisestä.
[/quote]
Boldaukset minun. Älä kuvittele, kysy. Ja jos kimmastut vastauksesta, tai olet joskus kimmastunut, niin älä ihmettele ettet saa rehellistä vastausta. Mutta itse en aloittaisi lääkärien ja klinikoiden kartoitusta ennenkuin asia olisi keskusteltu kiihkottomasti läpi. Tai kiihottavasti.
Jotain itsekunnioitusta nyt ap!! Et miehen/miesten takia tee tuollaista! Et vajoa niin alas!