Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonirinnat oman miehen vuoksi?

Vierailija
02.02.2015 |

Tai oman seksuaalisen tyydytyksen ja hyvinvoinnin vuoksi.. Se voi olla oikeammin sanottu.

Avomieheni ei taida pitää rinnoistani. Ainakaan hän ei niitä huomioi ja minä kun niin pitäisin tissien hyväilystä ja imemisestä. Ex oli kovasti niiden perään, en minä aikoinaan joutunut tälläistä miettimään. Nyt viimeinenkin huomio loppui kun laihdutin ja rinnat pieneni ja tyhjeni. Onko kukaan laittanut silikoneja tämän vuoksi ja kaduttiko sitten koskaan? Varaa periaatteessa leikkaukseen olisi ihan lähiaikoina.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:04"]

Kyllä ihan oikealle miehelle käy ihan kaikenlaiset rinnat. Myös ne silikonit tai täysin rinnaton. Eikä silikonit ole mitkään epärinnat. Luulisin, että kyse on enemmänkin syistä miksi ne silikonit on hankittu ja tämä taas on enemmän korvien välissä kuin rintakehässä oleva juttu. 

[/quote]

Kaikille ei käy kaikenlaiset, makuasioita. Siitä tuo alapeukku. Mutta ansaitsisit myös yläpeukun minulta, sillä korvien välillä on iso merkitys, paljon suurempi kuin rintojen välillä.

Vierailija
42/43 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on kivoja. Silikonit ei. Miksi turhaan pilata hyvät tissit jollain mömmöllä?

-Mies vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin katkeroituisin jos joutuisin mieheni pinnallisuuden takia ottamaan silikonit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan