Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkään bilettää ja oon melkein 30

Vierailija
02.02.2015 |

Onko se säälittävää? Siis ei välttämättä kännit aina.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 01:21"]

Mitä helvettiä toi "biletys" edes tarkottaa? Kännissä diskoissa miesten perässä pyörimistä? Mielestäni on todella noloa, jos jatkuu päälle kolmikymppiseksi. Tuollainen toiminta kuuluu olennaisesti kyllä monien nuorempien elämään, mutta +30? Ap omapahan on asiasi, mutta kyllä ne portsaritkin sulle kohta alkaa vihjailemaan naureskellen, että ootkohan nyt ihan oikeassa paikassa. Kato seuraavan kerran "bilettäessäsi" minkä ikäistä porukkaa ympärilläsi on. :D Nuoremmat miehet tietysti voivat haluta harjoitella kanssasi panemista, jos eivät parempaa/nuorempaa satu saamaan. Muuta hyötyä en touhustasi keksi.

[/quote]

Itse olen 24 ja aina kun olen yökerhoissa ollut niin paljon on mua vanhempia ihmisiä. Näkyy ihan niitä 40v. Eihän ap edes sanonut että bilettää joka viikonloppu..

Vierailija
22/22 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 01:27"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 01:21"]

Mitä helvettiä toi "biletys" edes tarkottaa? Kännissä diskoissa miesten perässä pyörimistä? Mielestäni on todella noloa, jos jatkuu päälle kolmikymppiseksi. Tuollainen toiminta kuuluu olennaisesti kyllä monien nuorempien elämään, mutta +30? Ap omapahan on asiasi, mutta kyllä ne portsaritkin sulle kohta alkaa vihjailemaan naureskellen, että ootkohan nyt ihan oikeassa paikassa. Kato seuraavan kerran "bilettäessäsi" minkä ikäistä porukkaa ympärilläsi on. :D Nuoremmat miehet tietysti voivat haluta harjoitella kanssasi panemista, jos eivät parempaa/nuorempaa satu saamaan. Muuta hyötyä en touhustasi keksi.

[/quote]

Itse olen 24 ja aina kun olen yökerhoissa ollut niin paljon on mua vanhempia ihmisiä. Näkyy ihan niitä 40v. Eihän ap edes sanonut että bilettää joka viikonloppu..

[/quote]

40v:t ovat setämiehiä ja yhäreitä, eivät yleensä ns. normaaleita ihmisiä.-Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla