Tykkään bilettää ja oon melkein 30
Onko se säälittävää? Siis ei välttämättä kännit aina.
Kommentit (22)
Minä olen juuri täyttänyt 30 enkä ole bilettänyt kahdeksaan vuoteen. (En siis myöskään 30-v syntymäpäivänä.) Tylsää tekohauskaa ihmisten mielistelyä.
"Biletys" on ensinnäkin ihan kamala ilmaisu. Toiseksi, se mitä sillä tarkoitetaan, on yleensä vähän yksinkertaisempien ihmisten tapa viettää viikonloppua ja tuhita samalla aivosolujaan lisää. Tosi fiksua. Yleensä "bilettäminen" aiheuttaakin morkkista ja viikolla puidaan, mitä on tullut sekoiltia. Parhaimmassa tapauksessa on läyttäytynyt aggressiivisesti, koska alkoholi vaikuttaa etuaivolohkoon lamauttavasti, joka säätelee käyttäytymistä. "Bilettäminen" ei ole cool, lähinnä dorkaa.
Olen yli 30-vuotias ja monen ikäiseni tapaan käyn klubeilla tanssimassa. En tiedä, minkälainen maalainen täytyy olla, että tuostakin saa ongelman.
Siis jonkun mieletä biletys tarkoittaa kännissä miesten perässä pyörimistä ja panemista..?=D
Taitaa olla itse harrastanut sitä ja kuvittelee kaikkien muidenkin tekevän niin.
Jotkut osaa pitää hauskaa ilman seksiä ja sen vonkaamista.
Mitä helvetin väliä sillä on, vaikka liki 30w nainen vetää pöhnät ja lähtee baariin pitämään hauskaa? Itse tekisin juurikin samoin jos pientä lasta ja miestä ei olisi. Ja niin aivan varmasti tekisi kukamuu tahansa kolmekymppinen sinkku nainen! Paskat täällä muitten mielipiteitä kyselet :)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:52"]on
[/quote]
sitten kun on 25 niin ei voi enää
Olet ilmeisesti alkoholisti. Koitappas bilettää ilman viinaa tai muita päihteitä vaikka 2 kuukautta. Alkoholilla on viekas tapa, tai siis aivoillamme lavastaa viinanhalu haluksi tavata kavereita, päästä tuulettumaan, pakko päästä bilettämään.
Ja vielä lisäys äskeiseen että on aika säälittävää. Oot vielä 50-kymppisenä baariruusunakin siellä jossain kulmakuppilassa laulamassa karaokea.
Minä myös. Eikä kiinnosta vittuakaan mitä muut ajattelee. Jokaisella on yksi elämä ja käyttäköön sen miten tahtoo.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:56"]Minä myös. Eikä kiinnosta vittuakaan mitä muut ajattelee. Jokaisella on yksi elämä ja käyttäköön sen miten tahtoo.
[/quote]
elämäsi on jo ohi vanha peiru
No ei todellakaan ole! Jos tykkäät siitä niin mitä väliä? Sun elämä ja elät sen just niinku haluat :)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:56"]Minä myös. Eikä kiinnosta vittuakaan mitä muut ajattelee. Jokaisella on yksi elämä ja käyttäköön sen miten tahtoo.
[/quote]
No niinpä. T ap
Mä tykkään myös ja olen 39 v. En tosin käy usein, mutta voisin käydä, jos olis bilettäviä kavereita enemmän.
Ihanaan juoda pari drinksua, nauraa ja jutella kavereiden kanssa ja tanssia koko ilta.
Tätä ket[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:56"]Minä myös. Eikä kiinnosta vittuakaan mitä muut ajattelee. Jokaisella on yksi elämä ja käyttäköön sen miten tahtoo.
[/quote]
Aapeeta kuiteski kiinnostaa mitä muut ajattelee kun kerran tänne tuli kyselemään. Mun puolesta bilettäkää ja juokaa aivonne pellolle vaikka maailman tappiin asti.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:58"]No ei todellakaan ole! Jos tykkäät siitä niin mitä väliä? Sun elämä ja elät sen just niinku haluat :)
[/quote]
älä naurata yli 30 ei voi enää bilettää. elämä on ohi jo silloin
Minä biletän 35v ja lapset tehneenä yhtä paljon kuin ennen lapsia, eli kerran kaksi kuussa
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 01:01"]Minä biletän 35v ja lapset tehneenä yhtä paljon kuin ennen lapsia, eli kerran kaksi kuussa
[/quote]
säälittävää ku joku vanhus on baarissa
Mitä helvettiä toi "biletys" edes tarkottaa? Kännissä diskoissa miesten perässä pyörimistä? Mielestäni on todella noloa, jos jatkuu päälle kolmikymppiseksi. Tuollainen toiminta kuuluu olennaisesti kyllä monien nuorempien elämään, mutta +30? Ap omapahan on asiasi, mutta kyllä ne portsaritkin sulle kohta alkaa vihjailemaan naureskellen, että ootkohan nyt ihan oikeassa paikassa. Kato seuraavan kerran "bilettäessäsi" minkä ikäistä porukkaa ympärilläsi on. :D Nuoremmat miehet tietysti voivat haluta harjoitella kanssasi panemista, jos eivät parempaa/nuorempaa satu saamaan. Muuta hyötyä en touhustasi keksi.
Biletä ihan rauhassa ja nauti:-) Niin minäkin tein ja nyt kun +30 oon lapsia tehnyt niin voin hyvillä mielin viettää aikani perheeni kanssa kun oon aikanaan saanut tarpeeksi bilettää:-)