Mies ei vastaa viesteihin
Suhteemme kesti 2 vuotta ja mies lopetti sen yhtäkkiä ennen joulua, kertomatta syytä. Hän ei edes vastaa viesteihini. Mielestäni suhteessamme oli kaikki hyvin ja minulle ero tuli täytenä yllätyksenä. Olisin edes halunnut tietää miksi hän halusi erota. Ystäviltämme olen kuullut vain että hänellä ei ole ketään uuttakaan. Miten pääsen yli?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsen yli?
Hanki oma elämä.
Ehkä sun pitäis.
On jo. Olen päässyt existä yli ja jatkan omaa elämääni täällä tyytyväisenä.
Onko paljonkin exiä? Tietynlaiset persoonathan siirtyvät aina seuraavaan ja pystyvät unohtamaan toisen tosta noin vaan. Joillakin meistä taas on vähän syvempiä tunteita olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsen yli?
Hanki oma elämä.
Ehkä sun pitäis.
Onko paljonkin exiä? Tietynlaiset persoonathan siirtyvät aina seuraavaan ja pystyvät unohtamaan toisen tosta noin vaan. Joillakin meistä taas on vähän syvempiä tunteita olemassa.
3
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi samanlailla, me seurusteltiin 6-v. Toi on todella luuserimaista touhua.
Seurusteli 6 vuotta ja sut dumpattiin ilman selityksiä. Kuulostaa todella pahalle. Onneksi pääsit eroon tyypistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi samanlailla, me seurusteltiin 6-v. Toi on todella luuserimaista touhua.
Seurusteli 6 vuotta ja sut dumpattiin ilman selityksiä. Kuulostaa todella pahalle. Onneksi pääsit eroon tyypistä!
Kysymy s vielä aikuisesta miehestä, jolla ikää silloin 37-v
Todella surullista. Ehkä se on tehnyt jotain mistä ei pysty kantamaan vastuutaan. Voisin ehkä itse tehdä jotain tuon tapaista mutten olla vastaamatta tai soittamatta jossain vaiheessa kun sydämeen sattuisi liikaa