Jos nyt ostasit merkkilaukun , niin
Minkä? Eikä sulla yhtään olisi ja yhden saisit ostaa, eli jokapv käyttöön
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 01:00"]Bottega Venetan jonkin bagin. Laadukasta ja arvokasta nahkaa. Ei tule vastaan hintansa puolesta kovin monella. Lisäksi kyseisen merkin laukut eivät huuda merkkiä, joten ei siten ole tiettyjen ryhmien suosiossa.
[/quote]
Ne on jotenkin karuja?
Michael Kors. Siksi, että herra Kors oli jossain jaksossa tuomarina Muodin huipulle-sarjan jenkkiversiossa ja vaikutti symppikseltä. SAmoin mitä olen MK laukkuja Stokkalla nähnyt, niin vaikuttavat kivoilta eikä huippukalliita. Varmaan ostan jossain vaiheessa mutta nyt budjetti ei vain riitä.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:44"]Michael Kors. Siksi, että herra Kors oli jossain jaksossa tuomarina Muodin huipulle-sarjan jenkkiversiossa ja vaikutti symppikseltä. SAmoin mitä olen MK laukkuja Stokkalla nähnyt, niin vaikuttavat kivoilta eikä huippukalliita. Varmaan ostan jossain vaiheessa mutta nyt budjetti ei vain riitä.
[/quote]
Mutta niissäkin on MK isoilla lämisköillä ja printeillä, tyhmää
Tämän!
http://www.mulberry.com/shop/whats-new/whats-new-all/blossom-tote-black-calf-nappa
En kyllä tajua miksi ruskea on satasen kalliimpi kuin musta vastaava.
Jos nyt sellaisen ostaisin, tuijottaisin kohta itseäni peilistä ja esittäisin totisen kysymyksen: mikä helvetti sinuun on mennyt, aikuinen nainen?!
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:49"]Jos nyt sellaisen ostaisin, tuijottaisin kohta itseäni peilistä ja esittäisin totisen kysymyksen: mikä helvetti sinuun on mennyt, aikuinen nainen?!
[/quote]
NO äläs nyt kun niin monta vuotta oon yrittäny orientoitua, ja vielä löytää sellaisen jota ei näillä wt-pissiksillä ole! Ap
kaikki haluaa olla parhaita, mutta kuitenkin sulautua joukkoon =) huvittavaa.
Joku uniikkina suomalaisena käsityönä juuri minulle tehty.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:49"]Jos nyt sellaisen ostaisin, tuijottaisin kohta itseäni peilistä ja esittäisin totisen kysymyksen: mikä helvetti sinuun on mennyt, aikuinen nainen?! [/quote] NO äläs nyt kun niin monta vuotta oon yrittäny orientoitua, ja vielä löytää sellaisen jota ei näillä wt-pissiksillä ole! Ap
[/quote]
Mulla olisi muutama ehdotus, mutta ett kuulosta noin kivan merkkilaukun ansaitsevalta naiselta, sellaista kädellään kiikuttavan tulisi olla hyvätapainen ja muita ihmisiä arvostava henkilö. Ei tuollainen vauvapalstalla nuoria wt-pissiksiksi haukkuva tekele.
Ei jatkoon!
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:49"]Jos nyt sellaisen ostaisin, tuijottaisin kohta itseäni peilistä ja esittäisin totisen kysymyksen: mikä helvetti sinuun on mennyt, aikuinen nainen?! [/quote] NO äläs nyt kun niin monta vuotta oon yrittäny orientoitua, ja vielä löytää sellaisen jota ei näillä wt-pissiksillä ole! Ap
[/quote]
Mulla olisi muutama ehdotus, mutta ett kuulosta noin kivan merkkilaukun ansaitsevalta naiselta, sellaista kädellään kiikuttavan tulisi olla hyvätapainen ja muita ihmisiä arvostava henkilö. Ei tuollainen vauvapalstalla nuoria wt-pissiksiksi haukkuva tekele.
Ei jatkoon!
[/quote]
Ja missä on sanottu että wt-pissis on nuori :D
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:02"]kaikki haluaa olla parhaita, mutta kuitenkin sulautua joukkoon =) huvittavaa.
[/quote]
Tuossa haettiin sitä erilaista nyt
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:17"]Hermès Birkin
[/quote]
Miks?
Ihan mielenkiinnosta, miten määritellään "merkkilaukku"? Lasketaanko esimerkiksi Premoda? Tai Pirkka? Vai onko merkkilaukun oltava hintatasoltaan jossain tietyissä satasissa? En ole ikinä ymmärtänyt näitä 'merkkilaukku', 'merkkivaate' yms.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:02"]kaikki haluaa olla parhaita, mutta kuitenkin sulautua joukkoon =) huvittavaa. [/quote] Tuossa haettiin sitä erilaista nyt
[/quote]
joo mutta pointtihan on, että ei mitä tahansa erilaist ;) vaan ap. halua olla se edelläkävijä ja haluaa että muutkin huomaavat sen ;)
[/quote]
Ei, en edelläkävijä, vaan haluan laukun jita ei jokaisella ole. En juuri halua huomattua joss on lv- kirjaimia enkä MK enkä mitään roikkuvia logoja enkä mitään pikkutyttöjen esim Guessiä. Ap