Palaako muillakin pelit verkkokalvoihin kiinni? (tetris, pasianssi, mahjong...)
En voi pelata mitään, kun kaikki palaa niin verkkokalvoille kiinni, että pelaan niitä mielikuvituksessani monta päivää oikean pelaamisen jälkeen. Palikat vaan vilisee silmissä.
Kommentit (13)
Palaa! Tetriksen kanssa menin niin sekaisin että asetin itselleni tetrisbannin 13-vuotiaana, ja nyt 20 vuotta myöhemminkin näen yhä niitä palikoita joka paikassa!
Suosittelen sulle 2048 tai lines-tyyppistä peliä, itse juuri jumissa gridinsoft.comin versiossa joka on ärsyttävä!
Kyllä. En edes suihkussa voi silmiä ummistaa kun näen heti palikat. Ärsyttävää. Pitää vissiin pitää taukoa noihin peleihin. Marjojen poimimisen jälkeen on sama juttu. Näen silmissäni vain mustikoita tai puolukoita. Ja pitkä autoreissun jälkeen kun ummistan silmät niin autoja tulee vastaan koko ajan ja tienviittoja.
Mulla myös sanapeleistä tulee jotain flashbackeja ikäänkuin löydän jotain sanoja. Inhottavaa ja siksi en enää pelaa paljon mitään pelejä.
Hah, sama homma mustikkametsän jälkeen :) ja pitkän automatkan myös!
Eikö kaikille tule tätä samaa reaktioo?
Ap
Mulla pyörii kans palikat ym. silmissä kauan pelaamisen lopettamisen jälkeen.
Kesöisin kalastaessa illalla mökissä kun sulkee silmät niin näkyy koho : D
Ei oikeestaan, liikutelkaa päätä välillä eri asentoihin niin ei "pala" samaan kohtaan verkkokalvolle pidemmässäkään sessiossa.
terv. ahkerampi pelaaja.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:06"]Hah, sama homma mustikkametsän jälkeen :) ja pitkän automatkan myös!
Eikö kaikille tule tätä samaa reaktioo?
Ap
[/quote]
Ei kuulemma tule kaikille. Kysyin kerran yhdeltä himopelaajalta niin ei mitään palikoita nää ja piti mua kummana. Näköjään ollaan niin erilaisia kaikki :)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:10"]Kesöisin kalastaessa illalla mökissä kun sulkee silmät niin näkyy koho : D
[/quote]
Ihana :D
Kyllä palaa! Mielikuvituksessa voin pelata vaikka kokonaisen pasianssin läpi ja nään ne kortit oikein selkeästi kun laitan silmät kiinni.