Facebookin Ihmisiä jotka saatat tuntea -palkki
Poistin vahingossa tuon Ihmisiä jotka saatat tuntea -palkin ja haluaisin sen takaisin näkyviin, osaisiko joku sanoa, mistä sen saa? Yritin googlata, mutten löytänyt vastausta, ja fb on yksi ärsyttävä sotku löytää mitään. Kiitos!
Kommentit (7)
Kyllä vaan oikeassa ylänurkassa on on raksi poistamiseen.:D Mä taas kaipaisin sitä..
Millä perusteella se muuten ehdottelee niitä ihmisiä, jotka saattaisin tuntea? Esim. heitä kaverien kavereita, jotka eivät ole omia kavereitani, tai vain vaikka jostain harrastuskuviosta tietämiäni, mutta joiden pforiilia olen käynyt katsomatta?
Ainakin samoja tietoja (esim. opiskelupaikka) ilmoittaneita, niitä, joiden profiilia on katsonut, samoissa ryhmissä olevia ja kavereiden kavereita. Mitä enemmän yhteistä, sitä varmemmin fb ehdottaa.
Eikö kukaan tiedä, olen epätoivoinen?!:D
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:56"]
Millä perusteella se muuten ehdottelee niitä ihmisiä, jotka saattaisin tuntea? Esim. heitä kaverien kavereita, jotka eivät ole omia kavereitani, tai vain vaikka jostain harrastuskuviosta tietämiäni, mutta joiden pforiilia olen käynyt katsomatta?
[/quote]
Esim ihan vaan sillä perusteella että olet joskus itse katsellut kyseistä profiilia.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:56"]
[/quote]
Minulle on ehdottanut paria tyyppiä, joiden kanssa ainoa yhdistävä tekijä on se, että heidän osoitteensa löytyvät sähköposteistani. FB siis nuuskii osoitekirjasi ja vertaa siitä löytyviä osoitteita omaan osoitetietokantaansa ja niitä vastaaviin FB-tileihin...
Sen saa poiskin??? Olenkin ärsyyntynyt siitä aivan turhaan...