Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammattikorkeakoulussa piti julkaista tehtävä kaikkien saataville ja sitä piti muiden opiskelijoiden kommentoida

Vierailija
14.11.2021 |

Nyt siellä on monta kommentia, missä kyselyä haukutaan. Ja siellä näkyy minun nimeni ja kaikki. Ehkä se sitten on ihan paska. Typerää yrittää hankkia tutkintoa. Ja tuo on tuolla kaikkien näkyvillä.

:(

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite hakemassa amk opiskelee. Mun pelko ois just tommonen tehtävä

Vierailija
2/141 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset tehtävät ovat niin perseestä. Yliopistossa oli myös paljon tuollaisia sivuaineessani, johon en panostanut yhtään. Vastaukset olivat sitten sen mukaisia, pikkasenko hävetti palauttaa. Mutta aivan sama lopulta, tuskin niitä kukaan enää parin vuoden päästä muistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parini on vielä kommentoinut noita ja nyt saa sellaisen käsityksen, että olen ihan vähä-älyinen. En kestä tätä.

Ap

Vierailija
4/141 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt liioittele, tosin mullakin oli luokkakavereina sellaisia sadisteja joiden ei pitäisi todellakaan hoitaa muita ihmisiä. 

Vierailija
5/141 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö siellä haukuit nimelläsi

Vierailija
6/141 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajasi on tuossa tehnyt virheen. Joko hänellä ei ole tietoa positiivisen ja kehittävän kritiikin antamisesta tai sitten hän on unohtanut antaa teille ohjeet.

Osta kirjekuori, paperi ja postimerkki. Katso kuka on oman oppialasi isoin pomo. Kirjoita hänelle palaute siitä, että opettajan käytäntö ei puutteellisen ohjeistuksen vuoksi toimi. Ole mahdollisimman kohtelias palautteessasi. Lähetä nimettömänä perille. Älä lähetä sp. äläkä laita nimeäsi, koska olet ö-mapin hankala oppilas sen jälkeen.

Vierailija
7/141 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievää liioittelua ja uhriutumista. Tämä sunnuntai-iltapäivästä.

Vierailija
8/141 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Laitan vain positiivista palautetta ja negatiiviset mielipiteet pidän omana tietonani.

Ap

Vierailija
9/141 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lievää liioittelua ja uhriutumista. Tämä sunnuntai-iltapäivästä.

En tiedä miksi tämä tuntuu näin pahalta :(

Ap

Vierailija
10/141 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskeytän nyt niin minun ei tarvitse kohdata noita ihmisiä enää ikinä eikä tässä silloin ole mitään hätää.

Ap

Vierailija
11/141 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kritiikin vastaanottamiseen täytyy opetella jo koulussa, ettei totuus lyö vasten kasvoja siirryttäessä työelämän puolelle.

Välillä tulee kovaakin kritiikkiä ja huonoa palautetta. Joskus aiheesta ja joskus aiheetta. Erityisesti pitää oppia tunnistamaan onko kritiikillä totuuspohjaa vai koitetaanko vaikuttaa psykologisesti.

Joku asiakas saattaa haukkua hyvänkin työn lyttyyn tai liioitella mahdollisia virheitä ainoastaan sen takia että saisi hinnassa kompensaatiota.

Opettajalla / kurssin vetäjällä on suuri vastuu puuttua asiattomuuksiin ja tarvittaessa kannustaa.

Vierailija
12/141 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kritiikin vastaanottamiseen täytyy opetella jo koulussa, ettei totuus lyö vasten kasvoja siirryttäessä työelämän puolelle.

Välillä tulee kovaakin kritiikkiä ja huonoa palautetta. Joskus aiheesta ja joskus aiheetta. Erityisesti pitää oppia tunnistamaan onko kritiikillä totuuspohjaa vai koitetaanko vaikuttaa psykologisesti.

Joku asiakas saattaa haukkua hyvänkin työn lyttyyn tai liioitella mahdollisia virheitä ainoastaan sen takia että saisi hinnassa kompensaatiota.

Opettajalla / kurssin vetäjällä on suuri vastuu puuttua asiattomuuksiin ja tarvittaessa kannustaa.

En minä kestä.

Ap

Vierailija
13/141 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digin myötä joku on keksinyt tuoda mukaan jo AMK-tasolle. Nyt ilta-AMKssa ollessani olen törmännyt tähän vastenmieliseen käytäntöön mitä ei ollut ysärillä AMK:ssa enkä muista että edes TTKK:lla olisi ollut tällaista - sen vielä ymmärsi että jonkun isomman harkkatyön joutui esitellä ja ottaa palautteet vastaan, mutta yksittäisiä laskariharjoituksia fysiikassa...

Vierailija
14/141 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos keskeytän nyt niin minun ei tarvitse kohdata noita ihmisiä enää ikinä eikä tässä silloin ole mitään hätää.

Ap

Etkä keskeytä. Otat nyt ihan rauhallisesti ja jatkat samaan tapaan kuin aiemminkin. Tuo tuntuu sinusta paljon isommalta asialta kuin oikeasti onkaan.

Vierailija
15/141 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Laitan vain positiivista palautetta ja negatiiviset mielipiteet pidän omana tietonani.

Ap

No mikä tässä on sitten ongelma

Vierailija
16/141 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä nyt sitten pitäisi tehdä? Keskeyttää vai hypätä ikkunasta? Minkä minä sille voin, että olen näin huono?

Ap

Vierailija
17/141 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mikä tässä on sitten ongelma

En minä itsekään halua paskaa niskaan.

Ap

Vierailija
18/141 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa oikeasti. En ole koskaan hävennyt näin paljoa. Nyt kaikki pitävät minua ihan tyhmänä. Ehkä minä olenkin.

Ap

Vierailija
19/141 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä kestä.

Ap

Älä ota liian vakavasti. Koulu on periaatteessa vain leikkiä työelämää varten. Teet parhaasi ja se saa riittää !

Älä edes kuvittele keskeyttäväsi tämän takia. Kyllä siihen tottuu pikkuhiljaa !

Vierailija
20/141 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä kestä.

Ap

Miten ajattelit kestää työelämässä kun joku esittää ensimmäisen kerran kritiikkiä? Ja sitä kyllä mahtuu oletettavaan 40 vuoden työuraan. Otatko heti loparit kun joku sanoo ikävästi? Nyt vähän ryhtiä ihminen. Ehkä kritiikkiin oli aihetta ja voit ottaa sen parannusehdotuksena huomioon seuraavassa tehtävässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi