Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä elämässä enää järkeä ku ei saa naista ?

Vierailija
14.11.2021 |

Niin onko tässä elämässä järkee ku ei saa parisuhdetta ja seksiä koskaan?

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä nuorempana olin erilainen.. kiinnostin vielä naisia.. nyt 36 v ja pohjalla. Työ ei auta. Velkaantunut yli 25 tuhatta ja vanha auto.. naiset pitää mua nollana.

Vierailija
82/119 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on menny tälläseksi. Peli ongelmia. Onneks en juo.. mutta en tapaa naisia enää missää. Kaljamaha on.. lihonu jo vuosia ollut.. menettäny kaverit.. naisten silmis aika nolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanu enempi ruikuttaa.. ei naiset halua enää jutella. Ne vihaa kaikki mua.. ihmiset ei jaksa mua.. mulla on epävakaa persoona. Oon velkaantunut pahasti ja jatkuvasti hermona

Vierailija
84/119 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jumisaa elämässä... nuorempana sain naisia ja olin erilainen.. nykyää katon naisten kuvia vaa ja haaveilen naisesta.

Vierailija
85/119 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kaipaisin naista ja ei tätä jatkuvaa yksin oloa... alkaa jo riittää. Ei ole tinderiä.

Vierailija
86/119 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et antaa olla.. pitää muuttua.. en tiedä miten.. tää jatkuva yksin olo syöny mut sisältä.. ku ei oo kavereita ja oon aina yksin.

Vierailija
87/119 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tänne mitää kirjottaa.. yhtä ilmaa tässä elämässä on naisille.

Vierailija
88/119 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei.

Vierailija
89/119 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenki tuntuu et naiset on muuttunu ja hyvin vaikeita nykyään. Töissäkää eivät juttele.

Vierailija
90/119 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan täälä on hiljasta porukkaa.

Vierailija
91/119 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo o että semmosta

Vierailija
92/119 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kyl unohtaa parisuhde haaveet on niin paljo ongelmia elämässä. Enkä mene maksullisiin en mee baareihin en mihkään.

Vierailija
93/119 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdan kaikki ja mietin vaikka itsemurhaa jossain vaiheessa.. en jaksa enää

Vierailija
94/119 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ VITTUA MÄ TÄNNE EES KIRJOTAN YKSIN KESKUSTELUA HEIDO

Vierailija
95/119 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saatana. Kuinka monta sataa ketjua tää tyyppi on jo tehtaillut?!?

Just mietin samaa. Näitä aloituksia tulee päivittäin. Kirjoitustyyli kaikissa sama ja aihe aina, ettei elämässä ole järkeä, kun ei saa naista, naiset ei huoli, naiset pitää tyhmänä ym. Aina sama itsesäälinen tyyli ja ilmeisesti sama tyyppi, kun välillä uhkaa lopettaa itsensä ja kuinka on vammainen, tyhmä, p*ska ym. haukkuu itsensä lyttyyn ja tyypit täällä päivästä toiseen vastailee ja lohduttaa, antaa neuvoja samalle tyypille, joka aina vain ruikuttaa samoja asioita.

Vierailija
96/119 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hieno mies.      Täällä netissä naiset ainakin arvostaa sua.

Vierailija
97/119 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just mietin samaa. Näitä aloituksia tulee päivittäin. Kirjoitustyyli kaikissa sama ja aihe aina, ettei elämässä ole järkeä, kun ei saa naista, naiset ei huoli, naiset pitää tyhmänä ym. Aina sama itsesäälinen tyyli ja ilmeisesti sama tyyppi, kun välillä uhkaa lopettaa itsensä ja kuinka on vammainen, tyhmä, p*ska ym. haukkuu itsensä lyttyyn ja tyypit täällä päivästä toiseen vastailee ja lohduttaa, antaa neuvoja samalle tyypille, joka aina vain ruikuttaa samoja asioita.

Huomiotahan se vain haluaakin. Kuinkahan kauan jaksaisi kirjoitella, jos kukaan ei enää ikinä vastaisi yhtään mitään?

Vierailija
98/119 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksa kirjotella ja ruikuttaa.. taidan vaa luovuttaa ku en saa naista.. onneks mulla on vakityö ja menee hyvin.. makselen pikkuhiljaa velkoja pois.

Vierailija
99/119 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainaski on jo vuosia niin sanottu.. ihmettelen vaa miksei naiset kiinnostu.. mulla on kuitenki nuorempana ollut naisia.. olen ollut vuosia jo kaljuuntunut ja isolla kaljamahalla silti olen saanut naisia.. enää en saa.. no olen kyllä lopettanut baareissa käymisen.

Vierailija
100/119 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma elämä ei kaadu tällaiseen. Maailmassa on muutakin kuin naaraspuolisia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi