Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä elämässä enää järkeä ku ei saa naista ?

Vierailija
14.11.2021 |

Niin onko tässä elämässä järkee ku ei saa parisuhdetta ja seksiä koskaan?

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihsan sama.. minä en halua olla yksin kaipaan naisen kosketusta.. tajutkaa se

Vierailija
42/119 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saatana. Kuinka monta sataa ketjua tää tyyppi on jo tehtaillut?!?

Kuule, noin viiteen vuoteen mahtuu melkoinen määrä ketjuja.

Allu aloitti ruikuttajanuransa kai Suomi24:lla, siellä ainakin vaikutti tosi pitkään.

Komea ura takana ja vielä ehtii ainakin toisen mokoman vuosia. 

En ole varma onko muuallakin vaikuttanut, nämä kaksi foorumia tiedän, tämän ja Suomi24.

Virsi vain on aina sama. Nämä osaa jo ulkoa.

en ole saanut naista monee vuotee niin siksi ruikutan ja virsi on aina sama.. kyllä mulle pitäs säälistä tulla antamaa läheisyyttä ja seksiä

Varmasti joku antais vaan säälistäkin mut älä alennu siihen. Tää on vaan ehdotus, mutta mitä jos asennoituisit erilailla? Katsoisit seksiä toisen miellyttämisenä sen sijaan että jonakin mitä naiset vaan antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon masentunut ja pohjalla elämässä.-. tuntuu ettei mitää saumaa.. Naiset on vaa kauniita laihoja.. ja korkeasti koulutettuja.. ja hyvä palkkasia.. ite tienaan 1400 e kk .. onko missää järkee oikeesti

No mitäpä jos joskus huomaisit ne vähemmän kauniit, ylipainoiset, pienituloiset ja matalasti koulutetut. Suurin osa naisista kuitenkin kuuluu tähän ryhmään, tavalla tai toisella.

No minä olen vähemmän kaunis, ylipainoinen ja pienituloinen, mutta olen kyllä korkeasti koulutettu.

Vierailija
44/119 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihe on kyllä aika laajalti miehiä koskeva, että enpä usko vain yhden tyypin olevan näitä aloituksia tehnyt. 

Vierailija
45/119 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon masentunut ja pohjalla elämässä.-. tuntuu ettei mitää saumaa.. Naiset on vaa kauniita laihoja.. ja korkeasti koulutettuja.. ja hyvä palkkasia.. ite tienaan 1400 e kk .. onko missää järkee oikeesti

No mitäpä jos joskus huomaisit ne vähemmän kauniit, ylipainoiset, pienituloiset ja matalasti koulutetut. Suurin osa naisista kuitenkin kuuluu tähän ryhmään, tavalla tai toisella.

No minä olen vähemmän kaunis, ylipainoinen ja pienituloinen, mutta olen kyllä korkeasti koulutettu.

kelpaisinko sulle ?

t, allu

Vierailija
46/119 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, noin viiteen vuoteen mahtuu melkoinen määrä ketjuja.

Allu aloitti ruikuttajanuransa kai Suomi24:lla, siellä ainakin vaikutti tosi pitkään.

Komea ura takana ja vielä ehtii ainakin toisen mokoman vuosia. 

En ole varma onko muuallakin vaikuttanut, nämä kaksi foorumia tiedän, tämän ja Suomi24.

Virsi vain on aina sama. Nämä osaa jo ulkoa.

en ole saanut naista monee vuotee niin siksi ruikutan ja virsi on aina sama.. kyllä mulle pitäs säälistä tulla antamaa läheisyyttä ja seksiä

Varmasti joku antais vaan säälistäkin mut älä alennu siihen. Tää on vaan ehdotus, mutta mitä jos asennoituisit erilailla? Katsoisit seksiä toisen miellyttämisenä sen sijaan että jonakin mitä naiset vaan antaa.

No ei kukaan anna mulle säälistäkään?

Vierailija
47/119 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on vahvasti yliarvostettu.

T. Yli 50 naisen kanssa seksiä harrastanut mies

Ootko vaihtanut jo miehiin?

Vierailija
48/119 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihe on kyllä aika laajalti miehiä koskeva, että enpä usko vain yhden tyypin olevan näitä aloituksia tehnyt. 

Kyllä nämä toisiaan kopion tapaan muistuttavat lähes yksinpuhelut ovat samalta kaverilta.

Mutta onhan niitä muitakin klassikoita. Missä Kelpuuttaja, joka valittaa pyöreistä yksinhuoltajista? Onko oikeasti lähtenyt Huippuvuorille? Kaipaisin kunnon jankkausketjua pimeneviin iltoihin!

Vierailija
49/119 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh nyyh, tienaat pari kuukautta 1400 kun oot koko alkuvuoden pitänyt veroprosenttia minimissä, ja nyt sekin sit on syy sun naisettomuuteen. Oisko peiliinkatsomisen paikka vihdoin?

Vierailija
50/119 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jordan Peterson: Women always reject these men - YouTube

Vierailija
51/119 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kouluaikoina ne kilteimmät pojat joutuivat seurailemaan kauempaa, kun niillä jänninmillä tytöillä ja pojilla oli keskenään säpinää. 🥺

Vierailija
52/119 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi täällä muutkin miehet olla yksinäisiä ja sinkkuja tahtomattaan, mutta asenne ja tyyli toinen, kuin tällä Allulla.

Vierailija
53/119 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillureikäää, pillureikäää, pillureikääääääääööääääääääääääääääääää

Vierailija
54/119 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka harhainen Allu olet, jos kuvittelet täältä naista löytyvän? Ei nämä sinun loputtomat aloitukset asioita muuta ja naista eteesi tuo.

Ota vastuu elämästä ja tee jotain itsellesi ja asioille! Jos mikään ei muutu, saat vain sitä mitä olet aina saanut.

Vierailija
55/119 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain pelaa tietokoneella/pleikkarilla niin kuin me muutkin? Tulevaisuudessa seksirobotit yleistyvät ja ovat halvempia. Veikkaan että 10-15 vuoden kuluttua ovat jo hyvin realistisia. Silloin voi speksata itselleen teinitytöltä näyttävän robotin.

M35

Vierailija
56/119 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat miehet haluavat naisen, "miehet" jotain teinityttöä!

Vierailija
57/119 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä naista vain saa. piste.

Vierailija
58/119 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ruikuttaa enää.. mitään ei ole enää tehtävissä piste.

t. allu

Vierailija
59/119 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin ap nalkuttajaa tarvitsee. tutkimusten mukaan nalkutuksen kuunteleminen lyhentää miehen elinikää.

Vierailija
60/119 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset osta maksulliselta? Niitä on suomessakin paljon vaikka eivät saa sitä suoraan mainostaa. Laita viestiä jollekkin naiselle joka hakee seksiseuraa deittisivustoilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä