Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassojen vieressä on maassa turvavälitarrat. Silti jotkut tulevat aivan taakse hönkimään. Mikä heitä vaivaa?

Vierailija
14.11.2021 |

Eivätkö sellaiset ihmiset ymmärrä muutenkaan ihmisen reviiriä? Inhottavaa, kun joku tulee siihen suoraan taakse, melkein viereen oleilemaan. Eivät auta mulkaisut siinä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä käytä enää turvavälejä missään. Enkä maskeja. Ihan turhaa. Kaikilla rokotukset ja tilanne muutenkin helpottumaan päin suomessa.

Vierailija
22/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys, ylimielisyys, turvenuijaisuus, tapojen puute, toisten huomioonottamisen puute, itsekkyys ja yleinen pölhöys. Usein tämän rodun edustajilla on myös ylikorostunut kuva itsestään ja kyvyistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä käytä enää turvavälejä missään. Enkä maskeja. Ihan turhaa. Kaikilla rokotukset ja tilanne muutenkin helpottumaan päin suomessa.

ei ole oikein järkeä pitää mitään maskia kun kassaneiti on maskiton. ainakin meidän lähikaupassa.

Vierailija
24/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyys, ylimielisyys, turvenuijaisuus, tapojen puute, toisten huomioonottamisen puute, itsekkyys ja yleinen pölhöys. Usein tämän rodun edustajilla on myös ylikorostunut kuva itsestään ja kyvyistään.

toisten huomioonottamisen puute on lisääntynyt samassa suhteessa ateismin kanssa. nykyään huudellaan että ihmisiä on liikaa ja pitäisi ruveta massa hävityksiin. mahtaa aiemmat sukupolvet olla ylpeitä.

Vierailija
25/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te oikein löydätte noita niskaan hengittäjiä? En ole ikinä törmännyt moiseen ilmiöön!

Vierailija
26/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihanhimo.

Vierailija
27/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko taakse hönkimään tulevalla astma? Tai voihan hengenahdistus johtua jopa sydänkohtauksesta.

Vierailija
28/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa myös kupoliin ihmiset, jotka tunkevat ihan hihatuntumaan hönkimään ja köhimään ilman maskia kun olet katselemassa tarjontaa laareilla tai vaatetelineillä. Ei älytä odottaa omaa vuoroa vaan pitää tunkea hyvin lähelle. Usein joutuu itse lähtemään ja ostokset jää tekemättä siitä tarjonnasta.

Jonkun kerran olen huomauttanut, ei minulla ole koronaa vastasi eräs, joku tuumasi joo joo ja jaa jaa  jatkaen tunkemistaan.

Vierailija
29/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi, luin  väärin. 

Kissojen vieressä on turvavälitarrat... olis ollut aikas paljon hauskempi.

Mä luin samoin.

Vierailija
30/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on rokotettu. Ei nyt enää mitään välejä tarvita.

Vierailija
31/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä teitä ihmisiä vaivaa? jos tahoon vähän tulla nuuhkaseen kauniin naisen tuoksuja nii onko se sulta pois?

Vierailija
32/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna olen jo unohtanut koronapandemian olemassaolon. En mä nyt ihan niskaan höngi (en hönkinyt ennen pandemiaakaan), mutta unohdan pitää parin metrin turvavälin. Mulle saa huomauttaa, jos tulen liian lähelle. 

Vierailija
33/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet siisti ja miellyttävän oloinen ja komea/kaunis ihminen, ei haittaa. Mutta jos olet haiseva, epäsiisti ja ruma, niin pysy kaukana.

Tämä pätee, oli korona tai ei.

Vierailija
34/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itänaapurissa kauppaan, tai mihin vaan niin jonottaminen on läheisyyttä. Viimeksi liikennevaloissa stadissa 10 cm väliä poski poskessa...posottamassa naamalle seurueelleen.

Vierailija
35/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te oikein löydätte noita niskaan hengittäjiä? En ole ikinä törmännyt moiseen ilmiöön!

Komppaan. En ole onnekseni törmännyt ihmisten kommenteissa kuvattuihin niskaanhengittäjiin, jotka jättävät tuskin 10 cm:n hajurakoa edelliseen asiakkaaseen. En edes tiennyt tällaisten asiakkaiden olemassaolosta. Kuulostaa ahdistavalta. Kiinnostaisi tietää, missä päin Suomea olette törmänneet tällaiseen ihmisryhmään, joka lähes liimautuu toisiin asiakkaisiin kiinni? Oletteko huomannut yhtäläisyyksiä näiden niskaanhengittäjien välillä? Ikä? Sukupuoli? Etnisyys? Sosiaaliluokka?

Itse asun Helsingissä ja omien havaintojeni perusteella jo ennen koko koronaepidemiaa ihmiset pitivät kaupoissa toisiinsa noin 40-50 cm:n välit, koronan aikana noin 1,5 - 2 m:n välit ja nyt välit ovat lyhentyneet noin 60 cm - 1 m:iin. Vielä edelleen ihmiset pitävät pidemmän välin toisiinsa kuin ennen koronaa, mutta välit ovat tosiaankin lyhentyneet koronaepidemian huippuajoista.

Vierailija
36/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronavirus on yhä edelleen yhtä vaarallinen kuin aikaisemminkin, rokotetut välttyvät useimmiten kaikista pahimmilta koronavirustartunnan seurauksilta, mutta ei ole heillekään hyväksi, saada Long Covidia.

Vierailija
37/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna olen jo unohtanut koronapandemian olemassaolon. En mä nyt ihan niskaan höngi (en hönkinyt ennen pandemiaakaan), mutta unohdan pitää parin metrin turvavälin. Mulle saa huomauttaa, jos tulen liian lähelle. 

Minä myös unohdan sen kokoajan. Elämä kun on ihan normaalia nykyään. Baarit auki, tapahtumat pyörii, kaikki kuten ennen koronaa. Enkä käytä maskia, nyt kun se muuttui vain oman harkinnan varaiseksi.

Vierailija
38/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö turvaväleistä jo luovuttu

Vierailija
39/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä mene toisen turvavälitarralle, sillä siitä pääset;-)

Vierailija
40/40 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat aina pitäneet hakurakoa. Vilkaisu bussipysäkille räntäsateessa ennen koronaa.. Täpötäydessä baarissa huppelissa ei kyllä turpavälejä pidetä. Mies yrittää työntää etumustaan jokaiselle tuntemattomalle naiselle jonossa, ja naiset peppuaan yrittävät hinkkailla miehiä vasten. Korona ei tätä ole muuttanut. Kaupassa nykyään ollaan sitten säikkyjä mukamas, jos joku rykii tupakki yskäänsä pellolle. Vaikka suurin osa rökötettyjä maskit naamalla viipottavia ovatkin. Ne pelkääjät menevät kotiin, katsovat netistä seuraavien parinvaihto bileiden ja espanjan matkojen aikatauluja, ja ovat helpottuneita. Huhhuh, pääsinpä kaupasta kotiin ilman teholle joutumista.