Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka tökit ostoskärryillä jonossa edessäsi olevan selkää

kiitti taas kerran
14.11.2021 |

Ei auta jonon etenemistä yhtään, että yrität väkisin puskea ostoksiasi selkärankani läpi.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusa se on pienikin kiusa

Vierailija
2/39 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny ja huomauta asiasta. Itse teen niin. Ei ole paljon vittuimaisempaa kuin joku tökkimässä nilkoille ostoskärryllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on mummojen ja pappojen hommaa. Ei normaalien ihmisten.

'

Mulle on tehty samaa lastenvaunuilla. T. mummo. 

Vierailija
4/39 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nosta reippaasti meteli. Minä kyllästyin vihdoin ja aloin karjumaan tyrkkijöille. Loppui se tyrkkiminen siihen paikkaan. Jos ei lopu, niin pyydä myyjää kutsumaan vartija. Se on PAHOINPITELY jos tullaan tyrkkimään. Tee rikosilmoitus!

Vierailija
5/39 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaataisin kyseisen tökkijän kärryn samantien kumoon.

Vierailija
6/39 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei yhdestä mulkaisusta ymmärrä niin laita se oma ostoskorisi itsesi taakse siihen väliin, eipä töki enää. 

Vierailija
7/39 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiltä on unohtunut tyystin turvavälit. Meidän työpaikassa usein joutuu huomauttelemaan kun seuraava asiakas tulee viereen seisomaan kun edellinen on vielä kassalla maksamassa. Parhaimmassa tapauksessa seuraava työntää ostokset tiskille vielä maksutapahtuman ollessa kesken. Nämä ovat usein iäkkäämpiä ihmisiä.

Vierailija
8/39 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kärry aina perässä, tyhmää työntää sitä edessä siinä jonossa. Helpompi laittaa tavarat hihnallekin, eikä kassalakaan kukaan ole kyljessä kiinni.

Vierailija
9/39 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaataisin kyseisen tökkijän kärryn samantien kumoon.

Helppo täällä pullistella😄

Vierailija
10/39 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten lyhyt oikein olet?

Vierailija
11/39 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin tökkijältä oliko hänellä jotain asiaa

Vierailija
12/39 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy mihinkään? Pitkiä ei saa tökkiä mutta lyhyitä saa ? Vai mitä helvettiä ?

Vierailija
13/39 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy mihinkään? Pitkiä ei saa tökkiä mutta lyhyitä saa ? Vai mitä helvettiä ?

Ei täälläpäin ainakaan kärryt osu selkään ellei nosta niitä ilmaan.

Vierailija
14/39 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan vielä huomioon se, että siellä on mömmöissään keskellä päivää mielenterveyspotilaita.

Eilen juuri olin pienessä lähikaupassani. Olin menossa kassalle. Edessä oli iäkäs rouva, ostoskärry poikittain kassajonon tukkeena. Kysyin, oletteko menossa kassalle? "En". Eikä elettäkään väistyä sivuun.

Vierailija
15/39 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin tökkijälle kovalla äänellä; Koita nyt tajuta, että sinun kärrysi ei mahdu minun perseeseeni, ole hyvä ja pysy kauempana. Tökkijä siirtyi muutaman metrin taaksepäin.

Vierailija
16/39 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin tökkijälle kovalla äänellä; Koita nyt tajuta, että sinun kärrysi ei mahdu minun perseeseeni, ole hyvä ja pysy kauempana. Tökkijä siirtyi muutaman metrin taaksepäin.

Selvästi pelkäsit. Mitä tökkijässä oli pelottavaa, kun sinun piti korottaa ääntäsi?

Vierailija
17/39 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon keskuksen S-marketissa ei paljon  puuttunut, että en saanut nyrkistä naamaan, kun huomautin  henkilön tulevan liian lähelle..  Samaisessa marketissa korona-aikaan  ystävällinen  nuori mies  tönäisi minua kurkottaessan  kohteliaasti "seuraava asiakas" kylttiä.  Tiedon soveltaminen ei kaikilta suju. 

Innokkaimmilla selkääntökkijöillä on usein ostoskorissaan  kaljatölkkejä, näin olen vuosien kuluessa havainnoinut.

Vierailija
18/39 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, nosta reippaasti meteli. Minä kyllästyin vihdoin ja aloin karjumaan tyrkkijöille. Loppui se tyrkkiminen siihen paikkaan. Jos ei lopu, niin pyydä myyjää kutsumaan vartija. Se on PAHOINPITELY jos tullaan tyrkkimään. Tee rikosilmoitus!

Kyllä se stevari taitaa raahata ulos hysteerisesti huutavan av-muumimamman, joka ei noudata sosiaalisia normeja. Minä kärrytökkijä jään myhäilemään jonoon. Et voi voittaa.

Vierailija
19/39 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kauan, kun jatkavat kohtaavat vielä sellaisen henkilön joka ei tyydy hiljaa hyväksymään kohtaloaan, kuten minä. Turpaan tulee varmasti.

Vierailija
20/39 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiltä on unohtunut tyystin turvavälit. Meidän työpaikassa usein joutuu huomauttelemaan kun seuraava asiakas tulee viereen seisomaan kun edellinen on vielä kassalla maksamassa. Parhaimmassa tapauksessa seuraava työntää ostokset tiskille vielä maksutapahtuman ollessa kesken. Nämä ovat usein iäkkäämpiä ihmisiä.

Voi jessus XDDDDDDDDD Liikenteessä on turvavälit XDDDDDDDD.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän