Testaa Kutsumuskonetta! Oletko oikealla alalla?
http://sivut.monster.fi/kutsumuskone/
Mulle tuli: Järjestäminen ja aikaansaaminen saavat sinut hyrräämään. Tykkäät viettää aikaa ihmisten kanssa, ratkoa ongelmia ja järjestää asioita pikku synttärikemuista stadionkonsertteihin. Intohimojesi pohjalta sovit hyvin erilaisiin suunnittelu- ja koordinointitehtäviin, myyntityöhön, henkilöstöhallintoon ja mihin tahansa, missä pääset pistämään tuulemaan. Kun pyyhällät pyörremyrskynä paikalle, ei mene aikaakaan, kun asiat ovat entistä ehompia.
Tämä on kyllä ihan totta, vaikka ihan noin korkeasti koulutettu en ole.
Kommentit (30)
Pohdiskeleva Eisteini
Sinulle omiin ajatuksiin uppoutuminen on mieluisinta puuhaa. Nautit ongelmanratkaisusta, uuden kehittämisestä ja keksimisestä ja maailmankysymysten syleilystä. Sinulle palkitsevaa työtä löytyy niin IT-alalta kuin tutkijantyöstäkin sekä erilaisista uutta tutkivista ja kehittävistä hankkeista ja projekteista.
Öh, It-ala, It-ammatilaiskaverini kuolisi nyt nauruun...
Tarjottiin ravintolaesimiehen paikkaa työpaikkana....
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 16:53"]
http://sivut.monster.fi/kutsumuskone/
Mulle tuli: Järjestäminen ja aikaansaaminen saavat sinut hyrräämään. Tykkäät viettää aikaa ihmisten kanssa, ratkoa ongelmia ja järjestää asioita pikku synttärikemuista stadionkonsertteihin. Intohimojesi pohjalta sovit hyvin erilaisiin suunnittelu- ja koordinointitehtäviin, myyntityöhön, henkilöstöhallintoon ja mihin tahansa, missä pääset pistämään tuulemaan. Kun pyyhällät pyörremyrskynä paikalle, ei mene aikaakaan, kun asiat ovat entistä ehompia.
Tämä on kyllä ihan totta, vaikka ihan noin korkeasti koulutettu en ole.
[/quote]
Mä sain saman ja pitää paikkansa. Olen ollut vuosia mm johdon assistentti ja asiantuntijatehtävissä, nykyään järjestän matkoja ja tapahtumia yritysryhmille eli suunnittelen ja ideoin:) HR tehtävistä en pidä.
Mulle tuli helländynaaminen hoivaaja.
Rakastat tietoa ja haluat jakaa sitä myös muille. Sinussa asuu kenties pieni lukutoukka, mutta tykkäät myös esitelmien pitämisestä. Sinun intohimoasi vastaava työ voisi löytyä opetus- tai koulutusalalta, mutta myös viestinnässä tai vaikkapa populaaritieteellisen tutkijan urassa voisi olla Sitä Jotakin.
Viestintäkouluttaja minä olen ollutkin jo parikymmentä vuotta.
Vastasin muuten kohtaan "mies / nainen / en halua" sanoa tuon viimeisimmän. Minkähän vuoksi nykyisin edes kysytään tuota?
"Hoidat asialliset hommat tuosta vaan ammattinaisen- tai miehen ylpeydellä. Haahuilu ei ole sinun juttusi, tärkeintä on nähdä omien käsien jäljet todellisessa maailmassa. Unelmatyösi voi löytyä kiinteistönhoidosta, turva-alalta tai vaikkapa siivoojan hommista. Kun homma on hoidettu, näet heti työsi tuloksen ja voit lähteä hyvillä mielin vapaa-ajan viettoon."
Pitää paikkansa :) logistiikka-ala on myös yksi kiinnostuksen kohteista, mutta pitikin syntyä hobitin kokoiseksi naiseksi :D en vielä tarkalleen tiedä mikä minusta tulee isona.
Tylsä testi. Inhoan tuota vierityspalkkia.
Sairaanhoitajalle tuli:
Sinulle elämäsi on jo taideteos. Pyrit näkemään maailman kauniina ja maalaamaan sen näköiseksesi. Luovuus sykkii kuumana suonissasi ja rakastat uuden löytämistä ja luomista. Unelmiesi työpaikka voi löytyä niin kirjoittajana kuin graafikkonakin, tai miksei kustannustoimittajana tai luovana tutkijana. Vain taivas on rajana!
Sinulle elämäsi on jo taideteos. Pyrit näkemään maailman kauniina ja maalaamaan sen näköiseksesi. Luovuus sykkii kuumana suonissasi ja rakastat uuden löytämistä ja luomista. Unelmiesi työpaikka voi löytyä niin kirjoittajana kuin graafikkonakin, tai miksei kustannustoimittajana tai luovana tutkijana. Vain taivas on rajana!
No mutta, kyllä tuo kuvaa minua.