Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testaa Kutsumuskonetta! Oletko oikealla alalla?

Vierailija
01.02.2015 |

http://sivut.monster.fi/kutsumuskone/

Mulle tuli: Järjestäminen ja aikaansaaminen saavat sinut hyrräämään. Tykkäät viettää aikaa ihmisten kanssa, ratkoa ongelmia ja järjestää asioita pikku synttärikemuista stadionkonsertteihin. Intohimojesi pohjalta sovit hyvin erilaisiin suunnittelu- ja koordinointitehtäviin, myyntityöhön, henkilöstöhallintoon ja mihin tahansa, missä pääset pistämään tuulemaan. Kun pyyhällät pyörremyrskynä paikalle, ei mene aikaakaan, kun asiat ovat entistä ehompia.

Tämä on kyllä ihan totta, vaikka ihan noin korkeasti koulutettu en ole.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikaansaava energiapommi, joka sopii johdon assistentiksi yms.
Opiskelen opettajaksi tällä hetkellä :D

Vierailija
2/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveileva hattivatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet varsinainen ideatykki. Pääset juuri ja juuri korttelinvälin ennen kuin pääsi tulvii toinen toistaan kiehtovampia uusia oivalluksia. Tajuat brändit ja bändit, ymmärrät mainonnan kiemuroita, eikä taideteollisuuskaan ole sinulle vierasta. Voisit syttyä eniten erilaisissa markkinointihommissa, luovalla alalla tai vaikkapa tapahtumasuunnittelijana. Pääasia on, että työssäsi ideasi saavat siivet ja muuttavat maailmaa!

Tämä on ihan totta. En ole luonteeltani tekijä vaan nimenomaan ideoija. Työskentelen viestinnän parissa, ideoita ja ajatuksia on usei liikaakin. Usein olen pulassa, koska en malttaisi toteuttaa yhtä ideaa kerralla loppuun ennen uuden aloittamista.

Vierailija
4/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli vastaukseksi kansankynttilä. Yleensä aina saan vastaukseksi opettajan työn, oikeasti olen sh.

Töissä on kyllä moni sanonut (lääkärit ja hoitajat), että sopisin niin hyvin vaikka alani opettajaksi.

Vierailija
5/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyssäsi jo heti tokaan kohtaan: Nautin kroppani käyttämisestä. Ton nyt voi käsittää aika pirun monella tavalla.

Vierailija
6/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinulle terve mieli elää terveessä ruumiissa. Tykkäät tehdä asioita käsilläsi. Pidät huolta kropastasi ja osaat myös kehittää sitä. Punttisalit ja aamutreenit ovat tuttu juttu, ja kroppasi pelaa hyvin niin töissä kuin vapaa-ajallakin. Unelmien työssä pääset käyttämään ja kehittämään kehoasi. Sinulle intohimotyö voi löytyä vaikkapa rakennusalalta, varastotyöstä, asennushommista tai vaikkapa suuren ajoneuvon puikoista."

Outoa. Olen liikuntaa inhoava älyllinen tyyppi, jota tosin ei lukeminen kiinnosta. Eikä kyllä nuo ylläolevat ammatitkaan. Tiedän tosin, ettei intohimoani vastaavaa "työtä" varmaan missään koulutuksessa olekaan tarjolla vaan se on jotain joka mun pitäisi keksiä / löytää itse. Mutta kone ei ota huomioon ihmisiä, jotka ovat hukassa itseltään, eivätkä uskalla olla omia itsejään ainaisen haukunnan pelossa.

Vierailija
7/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:14"]

"Sinulle terve mieli elää terveessä ruumiissa. Tykkäät tehdä asioita käsilläsi. Pidät huolta kropastasi ja osaat myös kehittää sitä. Punttisalit ja aamutreenit ovat tuttu juttu, ja kroppasi pelaa hyvin niin töissä kuin vapaa-ajallakin. Unelmien työssä pääset käyttämään ja kehittämään kehoasi. Sinulle intohimotyö voi löytyä vaikkapa rakennusalalta, varastotyöstä, asennushommista tai vaikkapa suuren ajoneuvon puikoista."

Outoa. Olen liikuntaa inhoava älyllinen tyyppi, jota tosin ei lukeminen kiinnosta. Eikä kyllä nuo ylläolevat ammatitkaan. Tiedän tosin, ettei intohimoani vastaavaa "työtä" varmaan missään koulutuksessa olekaan tarjolla vaan se on jotain joka mun pitäisi keksiä / löytää itse. Mutta kone ei ota huomioon ihmisiä, jotka ovat hukassa itseltään, eivätkä uskalla olla omia itsejään ainaisen haukunnan pelossa.

[/quote]

Ai niin, olen farmaseutti, en koe alaa intohimokseni millään lailla. Luovuus loistaa poissaolollaan. Tai hulluus. Ja se on siis miinus.

Vierailija
8/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:01"]

Sinä olet varsinainen ideatykki. Pääset juuri ja juuri korttelinvälin ennen kuin pääsi tulvii toinen toistaan kiehtovampia uusia oivalluksia. Tajuat brändit ja bändit, ymmärrät mainonnan kiemuroita, eikä taideteollisuuskaan ole sinulle vierasta. Voisit syttyä eniten erilaisissa markkinointihommissa, luovalla alalla tai vaikkapa tapahtumasuunnittelijana. Pääasia on, että työssäsi ideasi saavat siivet ja muuttavat maailmaa! Tämä on ihan totta. En ole luonteeltani tekijä vaan nimenomaan ideoija. Työskentelen viestinnän parissa, ideoita ja ajatuksia on usei liikaakin. Usein olen pulassa, koska en malttaisi toteuttaa yhtä ideaa kerralla loppuun ennen uuden aloittamista.

[/quote]

Mulle tuli sama, ja on siinä kyllä vähän perää. Tosin tuo markkinointi ei todellakaan ole mun ala... Toimin tällä hetkellä freelance-kirjoittajana.

Vierailija
9/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:14"]

[/quote]

Ai niin, olen farmaseutti, en koe alaa intohimokseni millään lailla. Luovuus loistaa poissaolollaan. Tai hulluus. Ja se on siis miinus.

[/quote]

Ja laitoin tuonne vielä, että olen nainen. Naiselle, joka on minunlaiseni on siis tarjolla vain tuollaisia urpomiehisiä ammatteja. Masentavaa. Tyypillistä. Siis ettei mitään mulle sopivaa löydy, olen ammatinvalintatesteissä ennenkin törmännyt ilmiöön.

Vierailija
10/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaahhahhhahhhahhhaaaaaa!

"Varsinainen vartsinikkari

Sinulle terve mieli elää terveessä ruumiissa. Tykkäät tehdä asioita käsilläsi. Pidät huolta kropastasi ja osaat myös kehittää sitä. Punttisalit ja aamutreenit ovat tuttu juttu, ja kroppasi pelaa hyvin niin töissä kuin vapaa-ajallakin. Unelmien työssä pääset käyttämään ja kehittämään kehoasi. Sinulle intohimotyö voi löytyä vaikkapa rakennusalalta, varastotyöstä, asennushommista tai vaikkapa suuren ajoneuvon puikoista."

Oikeasti olen BMI:llä 39 varustettu läski kotirouva, joka ei todellakaan rehki kuntosalilla... koskaan... Olen kyllä kokeillut ehdotetuista hommista muutamaa ja se oli aivan kamalaa paskaa! Tuntu, että aivot räjähtää, kun oli niin tylsää...

Vierailija
11/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaansaava energiapommi

Vierailija
12/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hoivavietti verissä. Haluat pitää huolta lähimmäisistäsi ja miksi et myös kauempanakin olevista. Nautit siitä, kun saat hymyn toisen kasvoille tai pienellä aurinkoisella teolla toista piristettyä. Huippuduunisi voisi olla niin hoitotyössä kuin sosiaalialallakin. Tai ehkä hierojana tai ravintolakokkina pääsetkin tekemään eniten hyvää?

Ei olisi voinut enempää pieleen mennä. Olen jättänyt sairaanhoitajakoulun kesken koska työharjottelut toivat todellisuuden hoitoalalsta ilmi. Joillekin omiaan mutta minulle kauhistus.

Vierailija
13/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaansaava energiapommi :)

Muuten oli ihan nappiin, mutta en ikinä haluaisi johdon assistentiksi.

Vierailija
14/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinulle elämäsi on jo taideteos. Pyrit näkemään maailman kauniina ja maalaamaan sen näköiseksesi. Luovuus sykkii kuumana suonissasi ja rakastat uuden löytämistä ja luomista. Unelmiesi työpaikka voi löytyä niin kirjoittajana kuin graafikkonakin, tai miksei kustannustoimittajana tai luovana tutkijana. Vain taivas on rajana!"

Nojooh... Eli turha lähteä opiskelemaan, kun ei noilla työllisty. Jatkan hippeilyä yhteiskunnan varoin.

Vierailija
15/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:52"]

"Sinulle elämäsi on jo taideteos. Pyrit näkemään maailman kauniina ja maalaamaan sen näköiseksesi. Luovuus sykkii kuumana suonissasi ja rakastat uuden löytämistä ja luomista. Unelmiesi työpaikka voi löytyä niin kirjoittajana kuin graafikkonakin, tai miksei kustannustoimittajana tai luovana tutkijana. Vain taivas on rajana!"

Nojooh... Eli turha lähteä opiskelemaan, kun ei noilla työllisty. Jatkan hippeilyä yhteiskunnan varoin.

[/quote]

minullekin tuli tuo, olen amk-ope.

Vierailija
16/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle terve mieli elää terveessä ruumiissa. Tykkäät tehdä asioita käsilläsi. Pidät huolta kropastasi ja osaat myös kehittää sitä. Punttisalit ja aamutreenit ovat tuttu juttu, ja kroppasi pelaa hyvin niin töissä kuin vapaa-ajallakin. Unelmien työssä pääset käyttämään ja kehittämään kehoasi. Sinulle intohimotyö voi löytyä vaikkapa rakennusalalta, varastotyöstä, asennushommista tai vaikkapa suuren ajoneuvon puikoista.

Tavallaan totta joo, harmi vaan ettei noilla hommilla tienaa :D toimistoduunissa olen.

Vierailija
17/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle omiin ajatuksiin uppoutuminen on mieluisinta puuhaa. Nautit ongelmanratkaisusta, uuden kehittämisestä ja keksimisestä ja maailmankysymysten syleilystä. Sinulle palkitsevaa työtä löytyy niin IT-alalta kuin tutkijantyöstäkin sekä erilaisista uutta tutkivista ja kehittävistä hankkeista ja projekteista.

Aika pitkälti soveltuu, haluaisin todella ollakin joku tutkija tms.

Vierailija
18/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastat tietoa ja haluat jakaa sitä myös muille. Sinussa asuu kenties pieni lukutoukka, mutta tykkäät myös esitelmien pitämisestä. Sinun intohimoasi vastaava työ voisi löytyä opetus- tai koulutusalalta, mutta myös viestinnässä tai vaikkapa populaaritieteellisen tutkijan urassa voisi olla Sitä Jotakin.

Opiskelen kasvatustieteitä, eli nappiin meni!

Vierailija
19/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuntaanäyttävä johtotähti

"Olet synnynnäinen Johtaja isolla Jiillä. Nautit toisten ihmisten kanssa olemisesta, heidän innostamisestaan ja kuuntelustaan sekä yhteisten projektien suunnittelusta ja koordinoinnista. Löydät nopeasti ratkaisut visaisiinkin ongelmiin, ja jos et löydä, tiedät, kuka löytää. Unelmiesi työ voisi löytyä henkilöstöhallinnosta, projektinjohdosta tai vaikkapa oman yrityksesi puikoista."

Vierailija
20/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaasaava energiapommi.

"Viihdyt hyvin ihmisten kanssa ja tykkäät saada asioita aikaan. Pärjäät hyvin esimiestesi kanssa ja hoidat homman kuin homman sukkelasti maaliin tarvittaessa. Antoisimpia hommia löytyy esimerkiksi assistentin työstä, johdon tukitehtävistä ja erilaisista asiakaspalvelutehtävistä."

Työskentelen asiakaspalvelutehtävissä ja voisin sanoa jopa olevani melko hyvä hommissani. Joten kai se sitten putkeen menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä