Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää! Tyrkkyilin taas eilen kännissä. Onko kukaan muu näin nolo?

Vierailija
01.02.2015 |

Tuttujen nähden ahdistelin miehiä, menin viereen, puhuin vaikka miehillä ihan muut asiat mielessä, koskin hiuksiin, kasvoihin, käsivarteen, pussasin läksiäisiksi yhtä kaksi kertaa... Kotiin menin kyllä yksin nukkumaan. Voi hitto taas, olen kyllä parantumaton. Hhhhhävettäääääää!!!!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisinpa osunut kohdalle niin olisit saanut kyyyytiä.

Vierailija
2/59 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia en juo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko kännätä, jos ei osaa käyttäytyä?

Vierailija
4/59 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:34"]Onko pakko kännätä, jos ei osaa käyttäytyä?
[/quote]

No nimenomaan!
Ap

Vierailija
5/59 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työkaveri innostuu aina klääppimään muita naisia kun on kännisssä, tarttuu tiseihin ja hiplaa perseitä ja tämä toistuu joka vuosi pikkujouluissa. (Kys. työkaveri siis myös nainen)
Luulen että on nolompi kuin sinä seuraavana päivänä.

Vierailija
6/59 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-19-vuotiaana kyllä. Miehet tosin olivat mukana jutussa. Vaikka samana iltana olisi ollut useampi mies kierroksessa. Lähdin myös useimmiten kotiin nukkumaan yksin, mutta sen takia, että olin melkein aina niin kännissä, että arvelin oksentavani miehen päälle jossakin vaiheessa, jos samaan osoitteeseen päätyisin. Todistautui hyväksi valinnaksi aika usein...

Vierailija
7/59 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk mitä huora-meininkiä.

Vierailija
8/59 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä olen hyvinkin aikuinen. Sitäkin kamalampaa. Yäk mua.
Ap

Vierailija
9/59 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ajatella vaikka, että et sentään tehnyt mitään noloa. Vaikka twerkannut stringit jalassa niille miehille ja itkien vongannut heitä vuorotellen mukaasi. :D

Vierailija
10/59 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako nuo alapeukut mun synnintunnustuksessani, että käytökseni on ihan ok....? Loogisesti kyllä.
Ap

Vierailija
11/59 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:38"]Koita ajatella vaikka, että et sentään tehnyt mitään noloa. Vaikka twerkannut stringit jalassa niille miehille ja itkien vongannut heitä vuorotellen mukaasi. :D
[/quote]

Juu en :)
Ap

Vierailija
12/59 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh, ihan perus hassuttelumeininkiä mulle. Ihan turhaan noin vähästä kuumottelet.

Vierailija
13/59 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suurin osa on ihan samanlaisia liikaa juodessaan.

Vierailija
14/59 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normimeininkiä. Mä kaaduin jäiseen katuun, menin turpa veressä lähiöpubiin (en ymmärrä miten siinä lärvässä ja humalatilassa ees pääsin sisään), juopottelin lisää, vonkasin vanhoja deekupapparaisia ja lopuksi menin pitseriaan vonkaamaan turkkilaisia työntekijöitä. Heräsin kotoa yksin, onneksi, mutta mun mielestä mun toilailu tuhat kertaa pahempaa kuin sun ap... Ja jos ei mokailis, ei ikinä tapahtuis mitään. ;)

Vierailija
15/59 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:43"]Varmaan suurin osa on ihan samanlaisia liikaa juodessaan.
[/quote]

Ei, en ole havainnut. Tai ainakin olen pahin ja rasittavin.
Ap

Vierailija
16/59 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:49"]Ihan normimeininkiä. Mä kaaduin jäiseen katuun, menin turpa veressä lähiöpubiin (en ymmärrä miten siinä lärvässä ja humalatilassa ees pääsin sisään), juopottelin lisää, vonkasin vanhoja deekupapparaisia ja lopuksi menin pitseriaan vonkaamaan turkkilaisia työntekijöitä. Heräsin kotoa yksin, onneksi, mutta mun mielestä mun toilailu tuhat kertaa pahempaa kuin sun ap... Ja jos ei mokailis, ei ikinä tapahtuis mitään. ;)
[/quote]

Sulla on vissiin jotain mt-ongelmia alla?

Vierailija
17/59 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:49"]Ihan normimeininkiä. Mä kaaduin jäiseen katuun, menin turpa veressä lähiöpubiin (en ymmärrä miten siinä lärvässä ja humalatilassa ees pääsin sisään), juopottelin lisää, vonkasin vanhoja deekupapparaisia ja lopuksi menin pitseriaan vonkaamaan turkkilaisia työntekijöitä. Heräsin kotoa yksin, onneksi, mutta mun mielestä mun toilailu tuhat kertaa pahempaa kuin sun ap... Ja jos ei mokailis, ei ikinä tapahtuis mitään. ;)
[/quote]

Rakastan sinua.
Ap

Vierailija
18/59 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:38"]Yäk mitä huora-meininkiä.
[/quote]

Miksi käytit väliviivaa?
Ap

Vierailija
19/59 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta päätä nyt ap että että pidät näppisi erossa. Hoet sitä itsellesi koko illan. Ja kukaan ei pakota vetämään viinaa niin paljon että menet tuohon pisteeseen. Sopiva määrä pitää sinut pienessä sievässä ja iloisena. Säätele sitä viinan litkimistä ja pysy miedoissa.

Vierailija
20/59 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:49"]Ihan normimeininkiä. Mä kaaduin jäiseen katuun, menin turpa veressä lähiöpubiin (en ymmärrä miten siinä lärvässä ja humalatilassa ees pääsin sisään), juopottelin lisää, vonkasin vanhoja deekupapparaisia ja lopuksi menin pitseriaan vonkaamaan turkkilaisia työntekijöitä. Heräsin kotoa yksin, onneksi, mutta mun mielestä mun toilailu tuhat kertaa pahempaa kuin sun ap... Ja jos ei mokailis, ei ikinä tapahtuis mitään. ;) [/quote] Sulla on vissiin jotain mt-ongelmia alla?

[/quote]

Ei oo mt-ongelmia, vaan alkoholiongelma, koska jos juon, se riistäytyy... ;)