Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiköhän näiden masentuneiden tehohoitolääkäreiden tulisi jo vaihtaa alaa? Ihan itsensä vuoksi

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvassa näkyi sänkyä? Nukkuuko lääkäri työaikana?

Vierailija
22/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän pärjäisi edes terveyskeskuslääkärinä, jos noin tunteella elää. Ihmisiä nyt vain kuolee ties mihinkin. Lapsista vaariin. On julmia ihmiskohtaloita ja sairauksia

Ei koronarokote maailmasta kuolemaa poista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään rokotettu ei siis teholla? Onko näin?

Jos osaat lukea, niin asia kyllä selviää linkitetystä artikkelista.

Vierailija
24/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeleeko hän siis vasta tehohoitolääkäriksi? 

MItä tätä on alapeukutettu?

Vierailija
25/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronadenialistien pitäis antaa kuolla koronaan. Geenipooli puhdistuisi ja suomalaisten keskimääräinen ÄO nousisi huimasti.

Vierailija
26/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida tämä selviytyä pitkään tuosta työstä itkua tuhertamalla! Ja sääliä kerjäämällä.

Missä kohtaa hän kerjäsi sääliä? Minä en sitä huomannut.

Näin me näköjään tulkitaan asioita eri tavalla.

Vierailija
27/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä he nukkuvat poikkeustilanteessa

Vierailija
28/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämättömän idioottimainen kommentti aloittajalla.

Vierailija
29/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Holy Simpleness! Ehkä potilaat ovat joskus makuuasennossa?

Vierailija
30/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mua haastatellut silloin kun työskentelin hoitajana ja uuvuin vaikeiden potilaiden, surun ja ikävien työkavereiden takia. Ihan normaalia tuo hoitoalalla on. Vai eikö ole?

Senkö vuoksi nykyinen henkilökunta pitäisi tappaa työllä kun sinunkaan päätäsi ei kukaan tullut silittelemään?

Vierailija
31/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika luovuttaa. Ihmiset eivät usko, vaikka asiantuntijat sairaalasta kertoisivat tilanteen vakavuudesta.

Olisitko rokottamattomana valmis allekirjoittamaan paperin: jos sairastun koronaan, en vaadi sairaalahoitoa? Ja nyt puhun niistä rokottamattomista, joilla ei ole mitään terveydellistä syytä olla ottamatta rokotetta. 

Vierailija
32/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan jumalattoman nolo päivitys tehohoitolääkäriltä.

Vierailija
33/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa jos rokotettujakin teholla. Älä kuole koronaan jää vaikka auton alle!

Vierailija
34/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän pärjäisi edes terveyskeskuslääkärinä, jos noin tunteella elää. Ihmisiä nyt vain kuolee ties mihinkin. Lapsista vaariin. On julmia ihmiskohtaloita ja sairauksia

Ei koronarokote maailmasta kuolemaa poista!

Osaatko lukea? Ei kukaan luule koronarokotteen poistavan kuolemaa maailmasta. Mutta se suuresti vähentää turhia kuolemia.

Vierailija
35/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin keskustelussa selvästi tulee esille se kansalaisten asenne, että terveydenhuollon työntekijät on pelkkiä orjia joita saa kohdella miten haluaa vaikka väkivaltaisesti, palkkaa ei tarvitse maksa yms. Terveydenhuollon asiakasmaksuja pitää nostaa ihan reippaasti, niin ehkä tähän systeemiin tulisi järkeä.

Vierailija
36/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa jos rokotettujakin teholla. Älä kuole koronaan jää vaikka auton alle!

Ei ole noloa. Yleensä kyseessä on monisairas ihminen, jonka vastustuskyky on heikko noiden muiden sairauksien vuoksi.

Mitä tulee koronarokotteen haittoihin, niitä on tietysti kuten on kaikissa lääkkeissäkin, mutta pitää tarkastella haitat vs hyödyt. Selkeästi rokotteesta on enemmän hyötyä kuin haittoja.

Kun koronaan on kuollut yli viisi miljoonaa ihmistä varmuudella, niin se kertoo omaa karua kieltään. Montako on kuollut rokotteeseen?

Rokoteasioissa samoin kuin läääkitysasioissa valitaan ns pienempi paha.

Vierailija
37/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo päivitys lääkäriltä ja epäammattimainen. Olen itse terveydenhuollossa töissä ja olen kyllä ollut siinä uskossa että potilaiden asioita ei saa kertoa julkisesti??? Miltähän näistä teholla olevien perheistä tuntuu kun lääkäri "toruu" julkisesti ja kertoo vielä minkä kaupungin teholla töissä, eli läheiset tietää kenestä tää lääkäri puhuu.

Vierailija
38/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolo päivitys lääkäriltä ja epäammattimainen. Olen itse terveydenhuollossa töissä ja olen kyllä ollut siinä uskossa että potilaiden asioita ei saa kertoa julkisesti??? Miltähän näistä teholla olevien perheistä tuntuu kun lääkäri "toruu" julkisesti ja kertoo vielä minkä kaupungin teholla töissä, eli läheiset tietää kenestä tää lääkäri puhuu.

Ei lainkaan nolo vaan asiallinen kommentti. Minäkin olen sh ammattilainen ja komppaan täysin tuota lääkäriä. Ei ihme, että lääkärit ja hoitajat turhautuvat työssään kun joutuvat korjaamaan tyhmien ihmisten  valintoja.

Vierailija
39/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti juuri näin, tämä oli asiatonta näiden potilaiden omaisia ja läheisiä kohtaan, saati sitten niitä potilaita itseään kohtaan, joista osa kuitenkin tulee toipumaan.

Samaa ymmärtämättömyyttä potilaiden oikeuksia ja tietosuojaa kohtaan osoitti lääkäri, joka jakoi potilaiden keuhkokuvia sosiaalisessa mediassa. Miksi hän kuvitteli, että hänellä on oikeus julkaista potilastietoja internetissä?

Vierailija
40/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Holy Simpleness! Ehkä potilaat ovat joskus makuuasennossa?

Niin, potilaat ei olekaan siellä töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi