Tunnettu laulu, jonka sanat ovat aina jotenkin ällöttäneet teitä?
Aloitan:
-Kuningaskobra: "Kobra vanha valkoinen nousee pystyyn huojuen..." Tulee mieleen jonkun vanhan kuivahtaneen ukon seisokki tms. Muutenkin outo tunnelma biisissä.
-Ikkunaprinsessa (Rauli Badding Somerjoki): "Hän on naisista kaunein minkä tiedän / myös pienet rinnat prinsessallani siedän". Kunnon juntti-iskelmää huh.
-Rafaelin Enkeli. Ei liene tarvetta selittää.
Kommentit (1211)
Brian Adams: Everything I do
Teennäinen. 'Die for you'...yäk.
Juha Tapion "tykkään susta niin että halkeen" . Näen aina sen tyypin makaamassa suolet levällään typykkänsä kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku ERKKI LIIKANEN kehtaa näyttää naamaansa tai muut uskonnon takana piileksivät evakkojen raiskaajan ja niitä tekevät. Koko YK tekee evakkoja ja uskonnot.
Liikanen on evakko.
Sydämeeni joulun teen. Karmea loilotus.
Bonsaipuu. Kerätään säälipisteitä.
Kari Tapion "Viisitoista kesää" Tulee mieleen peräkamarin poika, joka on viisitoista vuotta haaveillut naapurin tytöstä, mutta ei ole saanut mitään tehtyä asian eteen.
Olit vielä nuori pikku kullannuppu minä monenlaista nähnyt..
"Tuon nuoren vartalon,näen alla auringon, sen joka liike suo nautinnon"
Frederick. Linda Linda.
Jo voihan nuori olla vaikka 25vee,mutta silti tulee mielikuva pervosta äijästä kyttäämässä teinejä biitsillä
ABBA - Does your mother know
Ja muuten olen kyllä ABBA-fani, mutta tämä tekele on kuvottava... No 70-luvulla ihan normisettiä.
Timanttei: "Ja mä löydän vielä jonkun, joka kattoo mua kuin mä oisin maailman ainoo. Puhuu kauniisti ja palvoo mun ihoo"
Ulkonäön korostus. Nuorena tuntui, että miehiä kiinnostaa usein pelkkä ulkonäkö ja tuntemattomat sedät kommentoi ja yritti tunkea seuraan. Helpointa olisi ollut löytää joku, joka palvoo ihoa. Vaikeinta sellainen, joka on kiinnostunut ihmisenäkin.
Nuoruustango. Inhosin sitä etenkin nuorena. Minulla oli huono itsetunto ja laulun minähenkilö oli mielestäni käsittämättömän omahyväinen ja itserakas.
"Lämpöni lempeni annan, kaunis on nuoruutein (pah! ajattelin)
Nään suven ympärilläin, itseni yksin tein.
Muuta en koskaan tahdo
Kuin sinun olla vain..."
Miten kukaan voi luottaa toiseen ihmiseen noin paljon?
Kankaan kaunis katriina. Kamala jankuttava kertosäe ja sovinistinen maailmankuva.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruustango. Inhosin sitä etenkin nuorena. Minulla oli huono itsetunto ja laulun minähenkilö oli mielestäni käsittämättömän omahyväinen ja itserakas.
"Lämpöni lempeni annan, kaunis on nuoruutein (pah! ajattelin)
Nään suven ympärilläin, itseni yksin tein.
Muuta en koskaan tahdo
Kuin sinun olla vain..."
Miten kukaan voi luottaa toiseen ihmiseen noin paljon?
Ai, minusta se on herkkä. En kyllä millään ilveellä näe siinä itserakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Policen "Every breath you take". Tosi ahdistava.
Jokainen leipä jonka otat
Tarkoittaako toi myös henkäystä hengittää ?
Juoksuhaudoissa laulu vähän tekele . Elämää juoksuhaudoissa . Oikeesti. Missä luotien laulu vain soi. Emme tienneet silloin kuka palata voi. Niin se oli Stalin.
Eikö Stalin tappanut myös ukreja ja puolalaisia sehän oli vauhti päällä .
Täti Monika menee torilla ja kassit heiluu vain.
Kuljen herrojen kanssa pellon laitaa
Bon Jovi - always
Todella cringe ja lälly