Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt menee hermot! Mies vastaa hitaasti viesteihin!

Vierailija
14.11.2021 |

Itse aloittaa aina viestiketjun ja sitten kun vastana nopessti vitkuttelee itse monta tuntia!!!!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Hänellä on muita naisia. Ei ole kiinnostunut.

Vierailija
2/14 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä häntä kiinnosta. Noita on nähty. Ensin oli mielin kielin minulle ja sitten kun sai minut kiinnostumaan, niin alkoi tämä välinpitämätön käytös. Laittaa itse jotain kivaa viestiä ja kun vastaan, avaa sen vasta tunnin, parin päästä eikä välttämättä vastaa enää ollenkaan.

Taitaa viihdyttää jotakuta toista tai muuten vaan halusi vaan nähdä, että vastaan. No nyt en vastaile enää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OmG

Vierailija
4/14 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👹👺👹👺👹👺🍾🥂🤣

Vierailija
5/14 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin! Paitsi että mä aloitan. Mutta ei mulla siihen hermot mee, vastaa kun vastaa, jos vastaa.

Vierailija
6/14 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä naista näkynyt joka ei syyttäisi minua tästä asiasta. En kanna puhelinta mukana kuin pakon edessä. Itseä ärsyttää suunnattomasti kun ihmiset jotka elävät koko elämän puhelin kädessä syyttävät muita kun eivät ole koko aikaa puhelin kädessä.

Vierailija
7/14 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUUUUUUU

Vierailija
8/14 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä naista näkynyt joka ei syyttäisi minua tästä asiasta. En kanna puhelinta mukana kuin pakon edessä. Itseä ärsyttää suunnattomasti kun ihmiset jotka elävät koko elämän puhelin kädessä syyttävät muita kun eivät ole koko aikaa puhelin kädessä.

Hyvä aihe! Kuuluin myöskin samaan kuppikuntaan, eli vastasin viesteihin jos satuin muistamaan. Sitten elämääni tuli SE unelmieni nainen, veretseisauttavan kaunis punapää jonka rinnalla Amber Heardkin näytti kalpealta haamulta. Puhelin oli mukana jopa vessareissuilla, yöllä hamusin käteeni jos olisi vaikka laittanut viestiä. Syksy saapui ja kaunotar palasi kotiseudulleen. Suhde jäi haaveeksi, muutaman viestin lähetti vaan työasioissa.

Vierailija
9/14 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokko häntä kiinnostaa.

Vierailija
10/14 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain kumman syystä ne joilla on puhelin kokoajan kädessä ja takovat kokoajan viestiä väittävät ettei ole aikaa vastata puheluun tai viesteihin. Eivät halua eivätkä uskalla kertoa totuutta.

Vierailija
11/14 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain kumman syystä ne joilla on puhelin kokoajan kädessä ja takovat kokoajan viestiä väittävät ettei ole aikaa vastata puheluun tai viesteihin. Eivät halua eivätkä uskalla kertoa totuutta.

Heh, täälläkin on heitä, jotka kirjoittavat kilometrin mittaisia perusteluviestejä, mikseivät jouda vastaamaan.

Vierailija
12/14 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh

Vierailija
13/14 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa vastata vinkumiseesi kun on hyvä pano kesken.

Vierailija
14/14 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelin on pakon edestä mukana:kokoustila.Eli äänetön. E harrasta aikuisena naisena viestejä enkä keskusteluja puhelin! Jos ei voi kasvotusten puhua asia kuin asia. Se oli sinä, oli kyse ystävät,suhde tai sukulaiset.En elä puhelimen kanssa enkä somessa.Puhelimessa pikasesti sovin vain tapamiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi