Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä treenaava ja/tai vahva nainen, voisitko tapailla tai seurustella miehen kanssa, joka on sinua heikompi?

Vierailija
14.11.2021 |

Miten on? Mielenkiinnosta kysyn, kun olen seurannut lähipiiriäni tämän asian suhteen...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisi jotenkin noloa ellei mies olisi minua selvästi pitempi ja voimakkaampi, tavallaan se koko ja voimaero myös sytyttää.

N26

Vierailija
2/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta pitää olla kyllä silti minua pidempi ja isompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup

Vierailija
4/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran pienikokoinen että miehen olisi pakko olla jo sellainen laihaläski riuku etten mitenkään näe viehättyväni sellaisesta.

Vierailija
5/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen voisi? En mä sitä ukkoa purkkeja avaamaan tarvi.

Vierailija
6/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla treenaamassa 4krt viikossa, mutta olen pienikokoinen nainen. Mua ei häiritse jos mies ei käy salilla, mutta mua isompi pitää muuten olla. En tarkoita lihavuutta vaan esim. pituutta. Toki upeita ovat myös sellaset 6pack miehet, mutta ei ole niin tärkeää kuin pituus.

Vierailija
7/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla 3-4x viikko, en kasvata lihasta, mutta olen jäntevä 173cm.

Ei minua haittaisi lyhyempi, ei niin liikunnallinen mies, jos vaan muuten klikkaa.

Vierailija
8/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi ollenkaan. En ole koskaan valinnut miestä sen perusteella, että hänestä olisi fyysisesti turvaa. Koulutettu saksanpaimenkoira sopii siihen paremmin.

Vierailija
9/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, ja olen yrittänytkin. Valitettavasti miehille vahvempi nainen on ylitsepääsemätön ongelma, ja sitä käsitellään sitten henkisellä pahoinpitelyllä ja alistamisella. Ei kiitos enää, sinkkuna parempi.

Vierailija
10/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset hyväksy miestä, joka on vähemmän tässäkään asiassa

Vierailija
11/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulle väliä miehen pituudella tai lihaksilla. Tärkeintä että mies on hyvä ja rakastava. Ja miehen miehekkyys ei ole koosta kiinni. Jotkut huonon itsetunnon omaavat ja pinnalliset naiset tuntuvat niin ajattelevan.

Vierailija
12/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko mies on huono

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi