Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herättäisinkö mieheni suihinotolla?

Vierailija
01.02.2015 |

Se tuossa nukkuu vieläkin :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska haju pn varmasti kanala. Yön aikana kerääntynyt töhnä ja lika siellä esarin alla, hyi. Sit jos mies käyny kusella yön aikana niin avot..

Vierailija
22/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus yrittänyt oman miehen kohdalla. En päässyt edes kunnolla peiton alle, kun mies heräsi ja sysäsi mut ärtyneenä pois. No, mies ei meillä muutenkaan mitään seksiä halua, viimeksi oltu toukokuussa. Ja silloinkaan mies ei halua, että kosken häntä tai hyväilen millään lailla. Kai mä sitten olen niin luontaantyöntävä joka tavalla,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:00"]

Ei koska haju pn varmasti kanala. Yön aikana kerääntynyt töhnä ja lika siellä esarin alla, hyi. Sit jos mies käyny kusella yön aikana niin avot..

[/quote]

Ihan jos totta puhutaan, niin ei se töhnä ja haju sinne YÖN aikana kerry. Mutta te hygieniafriikit olettekin oma lukunne.

Vierailija
24/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:00"]

[/quote]

Ihan jos totta puhutaan, niin ei se töhnä ja haju sinne YÖN aikana kerry. Mutta te hygieniafriikit olettekin oma lukunne.
[/quote]

No haiseeko oma pillus yön jälkeen freesiltä? Yhtälailla se toosakin hikoaa yön aikana ja tulee hajua. Kokeileppa hyvin nukutun tän jälkeen sormella sipaista pillua ja haista. Onko hyvä haju?

Vierailija
25/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne sanomaan kanssa että raiskaushan toi on. Herätä mieluummin ihan ilman suihinottoja ja jos mies haluaa, niin siitä vaan.

Ideana kyllä kiva. :)

Vierailija
26/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te kaikki ihanat naiset olette olleet kun on ollut parinvalinnan hetki?? Itse en ole koskaan saanut vastaavaa herätysyä puhumattakaan siitä että olisin saanut tehdä niin partnerilleni. En tiennyt, että nainen voisi oikeasti haluta tuota. Taidan laittaa eron vireille...

Vierailija
27/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan miehelleni kakskolme kertaa viikossa pelkkää suihinottoa, ja kyllä mie nauttii.

Vierailija
28/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihin en ota kuin juuri pestynä.  Mutta meillä ihan normaalia puolin jos toisin että aletaan herättelemään toista käsin hyväilemällä toisen alapäätä kun toinen vielä unessa. 

Vierailija
29/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostumusta, kyseessä siis raiskaus. Se että hän ei anna hyväksyntää, eli ei sano "ei", ei tarkoita sitä että olisit saanut teollesi hyväksynnän.

Tiedän tämän, koska olen 30-v mies joten feminismi on vaikuttanut minuun voimakkaasti koko elämäni, ja olen siksi oppinut kunnioittamaan naisten rajoja. Odottaisin että sama pätee myös toisin päin, eli siihen mitä nainen tekee miehelle.

Vierailija
30/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä oma kumppani, joka nukkuu ja jolla seisoo ja joka on seksielämältään normaali, niin 99% varmuudella hän heräisi mielellään suihinottoon.

Tällä palstalla aihe on kuitenkin tabu, koska voimakkaan feminististen av-mammojen mielestä kyseessä on poikkeuksetta raiskaus.

T. Nainen joka voisi hyvinkin herättää oman seksielämältään normaalin miehensä kyseisellä keinolla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme