Mies löi anoppilassa
Mies löi minua taannoin nyrkillä suoraan päähän ollessamme anoppilassa. Melkein meni taju kankaalle, mutta sen sijaan tunsin viiltävän/raastavan kivun ja sen jälkeen pääni oli todella kipeä noin kolme päivää. Muistini meni lyömishetken ympäriltä noin 10 minuutiksi (ts. en muista juuri lainkaan, mitä tapahtui juuri ennen lyömistä ja vähän sen jälkeen - toisaalta mies löi minua, kun olin heräämässä ja nousemassa vuoteesta ja olin muutenkin uninen).
Erikoista oli kuitenkin se, että appivanhemmat eivät reagoineet asiaan juuri mitenkään. Anoppi lähes vaikeni siitä ja kielsi menemästä terveyskeskukseen, kun valitin erittäin kovaa pääkipuani. Appi oli sitä mieltä, että "tuollaisiahan sattuu - ei se niin vakavaa ole". Ylireagoinko itse vai kuinka yleistä moinen on? Miltä kuulostaa?
Kommentit (41)
Siis jos tää ei oo provo niin mikä vittu sua vaivaa kun oot tollasen ihmispaskan kanssa. Lähdet nyt vaan, pelastat sillä todennäköisesti henkesi.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:47"]
Ainoa, mikä ap tarinassa ihmetyttää, ettei lopuksi lukenut "miltä kuullostaa".
[/quote]
Miksi? Olen ihan koulutettu ja työssäkäyvä ihminen, mutta minulle sattui huono tuuri miesvalintani osalta. Mies alkoi näyttää väkivaltaisia piirteitä merkittävämmällä tavalla vasta naimisiinmenon jälkeen. Ennen naimisiinmenoa hän lähinnä solvasi minua sekä yritti murenta itsetuntoani vähitellen, jolloin aloin ajatella, että en voi edes ansaita parempaa. Yritin tsempata ja puhua miehelle järkeä sekä antaa uuden mahdollisuuden useita kertoja. Lisäksi en ole kertonut näistä väkivaltaisuuksista omille sukulaisilleni tai kavereilleni, sillä en ole kehdannut. Ainoat, jotka tietävät, ovat vähätelleet väkivaltaa (mies ja vanhempansa). Kun ympäristö pitää sitä "normaalina", niin sitä alkaa itsekin kyseenalaistaa omaa itseään ja mielipiteitään. T. Ap
[/quote]
Kukaan koulutettu, nykyaikainen, fiksu ihminen ei kuittaa muistin vievää päähän kopautusta aamun alkajaisiksi, että se nyt vaan on huonoa tuuria miesasioissa ja menisi naimisiin sellaisen miehen kanssa, joka "solvaa".
onko nämä tällaiset kirjoitukset oikeasti totta?? tapahtuuko tällaista oikeasti?
av-palstalla törmää vastaaviin kirjoituksiin aika usein,aamulla ensimmäiseksi nyrkistä ja se on muka normaalia tai jollaintavalla hyväksyttävää?
minkä ikäinen ap on?
mullakin palaa hermo helposti ja vituttaa akka ja lapsetkin,mutta ikinä en niitä voisi mennä lyömään,toi meidän akka on sen verran hentoinenkin että se varmaan kuolisi jos vetäisin nyrkillä päähän kunnolla.
nuorena miehen alkuna tunsin kerran erään tytön mikä oli alkanut mun mielestä liian nuorena seurustelemaan vanhemman miehen kanssa jonka tunsin ja oli vielä jonkin sortin kaverikin,en hirveesti siitä pitänyt kun aina oli esiintymässä,kännissä varsinkin haastoi riitaa tai oli vaan jotenkin vaikea ja ärsyttävä.
muistan kun kävin tuon tytön 18v synttäreillä ekan kerran niillä kotona,faijaa ei ollut ja mutsikin näytti mun silmiin alkkarilta,itse olin silloin jotain 23-24v,samana kesänä ajeltiin joskus yöllä jostain jonnekin (mulla ei ole ollut tapana sekaantua muitten asioihin eikä pokailla kavereitten muijia) tuo tyttö alkoi avautumaan niitten elämästä,toi kundi oli raiskannut sitä,hakannut ihan olemattomista asioista ym. ihan sairasta,kyttäsi muijaa ja silloin sanoi että siltä tulee viestejäkin ihan jatkuvasti,se näyttikin niitä ja tuo tyttö oli vielä tosi kaunis ja mukava.
vein sen veljelleen ja en ollut koko porukan kanssa missään tekemisissä ainakaan 10vuoteen,ennen kuin törmäsin siihen jossain,en voinut uskoa minkä näköinen siitä oli tullut ja nyt kun on jotain +30v 1lapsi tuon saman tyypin kanssa,on töissä eräässä kaupassa minne en voi mennä etten vaan törmäisi siihen, näyttää ainakin +40v ikäiseltä, vanhentunut aivan helvetisti.
sen jätkä on todella perseestä,eräässä harraste touhussa aiheuttanut toisen kuoleman mistä ei mitään rangaistusta edes saanut.
Melkoisia kynnysmattoja sitä ihmiset suostuvatkin olemaan...
Eikö ihminen itse päätä miten häntä saa kohdella, eikä lyöjä tai lyöjän vanhemmat.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:22"]
onko nämä tällaiset kirjoitukset oikeasti totta?? tapahtuuko tällaista oikeasti?
av-palstalla törmää vastaaviin kirjoituksiin aika usein,aamulla ensimmäiseksi nyrkistä ja se on muka normaalia tai jollaintavalla hyväksyttävää?
minkä ikäinen ap on?
mullakin palaa hermo helposti ja vituttaa akka ja lapsetkin,mutta ikinä en niitä voisi mennä lyömään,toi meidän akka on sen verran hentoinenkin että se varmaan kuolisi jos vetäisin nyrkillä päähän kunnolla.
nuorena miehen alkuna tunsin kerran erään tytön mikä oli alkanut mun mielestä liian nuorena seurustelemaan vanhemman miehen kanssa jonka tunsin ja oli vielä jonkin sortin kaverikin,en hirveesti siitä pitänyt kun aina oli esiintymässä,kännissä varsinkin haastoi riitaa tai oli vaan jotenkin vaikea ja ärsyttävä.
muistan kun kävin tuon tytön 18v synttäreillä ekan kerran niillä kotona,faijaa ei ollut ja mutsikin näytti mun silmiin alkkarilta,itse olin silloin jotain 23-24v,samana kesänä ajeltiin joskus yöllä jostain jonnekin (mulla ei ole ollut tapana sekaantua muitten asioihin eikä pokailla kavereitten muijia) tuo tyttö alkoi avautumaan niitten elämästä,toi kundi oli raiskannut sitä,hakannut ihan olemattomista asioista ym. ihan sairasta,kyttäsi muijaa ja silloin sanoi että siltä tulee viestejäkin ihan jatkuvasti,se näyttikin niitä ja tuo tyttö oli vielä tosi kaunis ja mukava.
vein sen veljelleen ja en ollut koko porukan kanssa missään tekemisissä ainakaan 10vuoteen,ennen kuin törmäsin siihen jossain,en voinut uskoa minkä näköinen siitä oli tullut ja nyt kun on jotain +30v 1lapsi tuon saman tyypin kanssa,on töissä eräässä kaupassa minne en voi mennä etten vaan törmäisi siihen, näyttää ainakin +40v ikäiseltä, vanhentunut aivan helvetisti.
sen jätkä on todella perseestä,eräässä harraste touhussa aiheuttanut toisen kuoleman mistä ei mitään rangaistusta edes saanut.
[/quote] Tällaisia surullisia tarinoita on itsellekin tullut vastaan. Kauheinta on, että tuollaiseen suhteeseen on hankittu lapsikin.
Suomi on rangaistusten osalta käsittämättömän paska suvaitsenistan.
Melkien poikkeuksetta kun Suomessa annetaan tuomoita, niin pitäisin oikeutettuna vähintään *2 tuomiota.
Pieni osa miehistä syyllistyy suurimpaan osaan väkivallasta, mutta vaikka jäsivätkin kiinnin, niin tuomiot on niin perseestä ettei homma pääty. Toisaalta kynnys kertoa poliisille on pieni, jos tulee näitä lähestymiskieltoja joita rikotaan jatkuvasti, ilman rangaistusta.
41v m
Herranjestas. Lähde äkkiä pois, vielä kun henki pihisee!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:15"]
HAHHHHAAHAH!!!!!! Ai saatana miten hyvä!!! Yksi herää, niin toinen vetää suoraan turpaan. Ilmeisesti ihan huvikseen! Sitten vaan ihmettelemään asiaa.
[/quote]
Juu, av-palstalla kaikki miesvihaprovot on totta ; )
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:05"]
Onpas palstalla tänään kymmenittäin miesvihaprovoja.
Onko Naisasiaunionin tyttösillä tänään hiljainen toimistopäivä?
[/quote]
Onko Hännikäisellä taas putki päällä?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:59"]
[/quote]
Miksi? Olen ihan koulutettu ja työssäkäyvä ihminen, mutta minulle sattui huono tuuri miesvalintani osalta. Mies alkoi näyttää väkivaltaisia piirteitä merkittävämmällä tavalla vasta naimisiinmenon jälkeen. Ennen naimisiinmenoa hän lähinnä solvasi minua sekä yritti murenta itsetuntoani vähitellen, jolloin aloin ajatella, että en voi edes ansaita parempaa. Yritin tsempata ja puhua miehelle järkeä sekä antaa uuden mahdollisuuden useita kertoja. Lisäksi en ole kertonut näistä väkivaltaisuuksista omille sukulaisilleni tai kavereilleni, sillä en ole kehdannut. Ainoat, jotka tietävät, ovat vähätelleet väkivaltaa (mies ja vanhempansa). Kun ympäristö pitää sitä "normaalina", niin sitä alkaa itsekin kyseenalaistaa omaa itseään ja mielipiteitään. T. Ap
[/quote]
Kukaan koulutettu, nykyaikainen, fiksu ihminen ei kuittaa muistin vievää päähän kopautusta aamun alkajaisiksi, että se nyt vaan on huonoa tuuria miesasioissa ja menisi naimisiin sellaisen miehen kanssa, joka "solvaa".
[/quote]
Älkää nyt hyvät naiset lyökö lyötyä, vaan pyrkikää osoittamaan myötätuntoa ja antamaan vinkkejä selviytymiskeinoista ap-rukalle, joka on ihan kauheassa tilanteessa. Parisuhdeväkivallan kohteena oleminen nujertaa itsetuntoa rankasti ja saa ihmisen epäilemään itseään yllättävillä tavoilla. Koulutus tai äly ei välttämättä suojele näiltä vaikutuksilta. Tsemppiä ja halauksia ap:lle, kuuntele hyviä neuvoja joita olet täällä saanut! Muistinmenetys josta kerroit viittaa aivotärähdykseen. Kirjoita ainakin itsellesi ylös oireet joita olet pahoinpitelyistä saanut siinäkin tapauksessa että et ole mennyt lääkäriin (mikä on suositeltavaa!). Hyvä että olet alkanut valmistelemaan eroa, ja hyvä että olet tehnyt sen mieheltä salassa! T. Lääkäritäti
Luettuani ap:n tekstin, ei alkanut hälytyskellot soimaan, vaan valtavat sotasireenit ulvomaan. Olen ehdottomasti kaikkea väkivaltaa vastaan, mutta tuossa kohtaa olisi tehnyt jo mieli vetää turpaan tuollaista hirviömiestä ja tämän sydämettömiä vanhempia, ja sanoa "no jos kerta hakkaaminen on ihan normijuttu, niin sitten teitä ei varmaan haittaa jos vähän "kopautan"". Voi Ap olen niin, niin pahoillani puolestasi. Tuo kuulostaa aivan hirveältä. Mahtavaa, että suunnittelet eroa. Arvosta itseäsi, ja ota motoksesi TAKE NO SHIT. Et ole yksin<3
Provovovovovovovovovovovovovooooooooooo Ja vielä huono.
Onpas palstalla tänään kymmenittäin miesvihaprovoja.
Onko Naisasiaunionin tyttösillä tänään hiljainen toimistopäivä?
HAHHHHAAHAH!!!!!! Ai saatana miten hyvä!!! Yksi herää, niin toinen vetää suoraan turpaan. Ilmeisesti ihan huvikseen! Sitten vaan ihmettelemään asiaa.
Siis tapahtuuhan tällaista ihan oikeesti. Sinne vaan naisten linjaan vapaaehtoiseksi niin kuulee mitä karmivimpia tarinoita. Aika perustarina tämäkin. Alkaa syyttelyllä eristämisellä ja päättyy väkivaltaan. Säälittävän usein päättyy kuolemaan.
Todella toivon että tämä henkilö on saanut tarvitsemaansa apua.
[/quote]