Ihastuksentappovinkit kehiin!
Kommentit (25)
Mä en missään nimessä haluaisi tietää jos mieheni ihastuisi johonkin toiseen. Kyllä sen käytöksestä huomaisi ja jos ei loppuisi heittäisin äijän pihalle.
Itse harkitsen seuraavaksi lobotomiaa.
Luulin jo päässeeni ko. taudista yli, mutta eräänä aamuna havahduin uneen, jossa kuvittelin meidät yhdessä. Suutelemassa, Nauramassa. Nauttimassa.
Nyt tilanne on taas päällä, eikä parannusta näy lähipiirissä.
Olisinpa edes teini, niin tälläisen haihattelun voisi jotenkin ymmärtää ja hyväksyä.
Olen oikeasti pohtinut juurikin tuota, että kertoisin asiasta miehelleni. Oma mies vaan on vähän arvaamaton tyyppi ja oikeasti aika mustasukkainen, joten en ole uskaltanut. Ja jos rehellinen pitäisi olla, niin varmaan sitten pitäisi kertoa myös, että arvelen ihastuksen olevan molemminpuolista, vaikka emme olekaan ihastuksen kohteen kanssa asiasta puhuneet ja selvää on myöskin se, ettei hänkään tässä millään tavalla aio edetä. Olen kyllä omalle miehelle kertonut saavani huomiota muilta miehiltä ja se on ehkä hieman auttanut häntä huomioimaan minua enemmän. Varsinkin kun hän on ollut itsekin tällaista tilannetta ollut hiljattain todistamassa (tilanne ei liittynyt ihastukseeni). Olen myös muistutellut mieheni mieliin aiempia kertoja, kun joku mies on ihastunut minuun, jotta ottaisi paremmin huomioon sen seikan, että muutkin miehet voivat olla minusta kiinnostuneita. Jonkun toisen ihastuksesta minuun on ollut helppo kertoa, kun se ei ole ollut molemminpuolista, j onhan mieheni itsekin näitä juttuja huomannut (esim. kun hänen kaverinsa on ihastunut tms). Kai tässä loppujen lopuksi on kyse siitä, että toivoisin omaan suhteeseeni lisää kipinää. Ap
Lobotomia lienee paras ratkaisu. Muita näköjään olenkin jo kokeillut. Paitsi miehelle kertomista. Ap
Mulla tulee mieleen vaan se, että kerrot miehellesi, että olet vähän ihastunut työkaveriisi. Mutta että mitään ei ole tapahtunut ja teet kaikkesi, että se menee ohi. Ja ettette ole mitään edes asiasta puhuneet ihastuksen kans etkä tiedä hänen fiiliksiään jne. Kun asia tulee ilmi, niin se jännittävä, salainen ihastumisen tunne saattaa väljähtyä. Miehesi (jos osaa ottaa asian oikein) saattaa myös alkaa panostaa enemmän suhteeseenne, ehkä tulee tarve vähän niin kuin valloittaa sut uudelleen. Ehkä löydät miehestäsi uusia kivoja puolia ja ihastus unohtuu. Toki miehesi myös varmasti loukkaantuu, mutta jotenkin sellainen rehellisyys luulisi tekevän vaikutuksen varsinkin, kun ihan tosissasi haluat ihastuksen unohtaa. Voi olla jonkun mielestä tyhmä vinkki, mutta itse toimin aikanaan näin kun ihastuin toiseen ja kun kerroin miehelle, rupesi tuntumaan tyhmältä ja nololta koko ihastus ja meni vähitellen ohi.