Kun seksi sattuu missä vika?
Olen 38v nainen ja nykyään seksi sattuu aivan mielettömästi. Paikat ei ole kuivat, vaan päinvastoin, mutta liukkaria silti tarvii helpottamaan vähän kipua. Tuntuu kun olisi joku este joka aiheuttaa kamalan kivun. Paikat on tiukat, mietin jo että liianko tiukat. Onko kenelläkään ollut samanlaista ja mistä voisi johtua ja miten taas voisi nauttia seksistä?
Kommentit (9)
Ihan normikokoinen vehje on miehellä ollut, ei siis mikää iso. Menkkojen aikana isompi kokoinen tamponin laittokin jo sattuu. Gynellä olen käynyt ja endoa ei kuulemma ole. Nestekystia ollut joskus muutama mutta kuulemma puhkeavat aina itestään.
Rupeaa jo nyppimään, kun seksistä ei tule mitään =(
Ei endometrioosia pelkässä perussisätutkimuksessa voida poislukea. Eikä ultrassakaan.
Niin olen kuullut ja meillä on suvussa endoa kyllä ollut nuorilla naisilla. Mutta minkäs teet jos endoonkin erikoistunut gyne sanoo ettei ole endoa? Ja jos olisi endo, niin eihän sitäkään heti kai leikata eli vaiva ei poistu sitten kuitenkaan?
Ongelma on ollut sama, huolimatta olenko syönyt pillereitä tai ollut syömättä.
Minun tyttöystävä meinaa tukehtua kun panen takaapäin ja kyrpä tulee suusta ulos! Pyydän hengittämään nenän kautta.
Jos sulla on sellaista kuukautiskipumaista supistelua alavatsalla, se voi johtua siitä, että miehen penis yltää liian pitkälle ja osuu kohdunnapukkaan. Kannattaa silloin vaihtaa asentoa.
Miehellä iso leka?