Ihastuksentappovinkit kehiin!
Kommentit (25)
Oho. Tajusin just, että otsikosta voi saada vähän väärän kuvan. En siis tietenkään halua tappaa ihastuksen kohdettani, vaan päästä ihastumisen tunteesta eroon. :D
Ajattele et se panee muita naisia koko ajan ja on pelimies
Kuinka pitkä aika? Yli puoli vuotta mennyt jo. Vähän ehkä helpottaa silloin, kun ei nähdä tiheästi. Toisaalta kesällä ei nähty pariin kuukauteen ja mielessä pyöri tämä ihminen silti yötä päivää. Rassaavaa on, kun aikaa ja energiaa menee tämän asian miettimiseen ihan liian kanssa. Miten saan ajatukseni suunnattua muualle?
Tapaamme työn merkeissä vaihtelevasti. Välillä voi olla viikkojakin, ettei nähdä. Ei kuitenkaan päivittäin tavata, muutaman kerran viikossa korkeintaan. Toki on väliin tarvetta olla työasioissa yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla silloinkin, kun ei tavata.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:35"]Ajattele et se panee muita naisia koko ajan ja on pelimies
[/quote]
Vaikea kuvitella. Naimisissa on ja varmasti uskollista sorttia. Niin kuin minäkin. Mutta minkä sitä tunteilleen voi?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:35"]Ajattele et se panee muita naisia koko ajan ja on pelimies
[/quote]
Vaikea kuvitella. Naimisissa on ja varmasti uskollista sorttia. Niin kuin minäkin. Mutta minkä sitä tunteilleen voi?
[/quote]
Sitäpaitsi nolouden huipentumana olen huomannut olevani mustasukkainen, jos hän osoittaa huomiota muille naisille. Vaikka eihän minulla mitään oikeutta siihen mustasukkaisuuteen tietenkään edes ole.
Eipä tätä mun jorinaa jaksa varmaan kukaan edes lukea, mutta olen yrittänyt kyllä välillä tapaamisissa pitää etäisyyttä, olla jutustelematta ylimääräisiä, vältellä katsekontaktia ja huumoria, pitäytyä tiukasti asiassa jne. Mutta mies selvästi loukkaantuu tästä ja muuttuu tylyksi, jolloin työasioiden hoito taas hankaloituu. Ap
Death solves all problems. No man, no problem.
-J. Stalin
Tarvitset laajempaa katsausta. Uusien kimppuun, elät omissa mielikuvitusmaailmoissa.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:35"]
Ajattele et se panee muita naisia koko ajan ja on pelimies
[/quote]
Ehkä paskin vinkki ikinä! Nythän kaikki naiset haluaa sen aviomiehekseen :D
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:29"]
Death solves all problems. No man, no problem.
-J. Stalin
[/quote]
Tämä on hyvä varoitus.
Käytä energiasi siihen, että et näe tätä miestä enää. Poissa silmistä, poissa mielestä.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:00"]Käytä energiasi siihen, että et näe tätä miestä enää. Poissa silmistä, poissa mielestä.
[/quote]
Varmasti auttaisi, mutta kun työasiat pitää hoitaa.
Hauskanpito toisen miehen kanssa. Toimii minulla joka kerta.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:45"]Hauskanpito toisen miehen kanssa. Toimii minulla joka kerta.
[/quote]
Oman miehen kanssa olenkin tosissani yrittänyt järjestää hauskoja kahdenkeskisiä hetkiä. Yksi onnistuikin varsin hyvin ja auttoi kyllä vähäksi aikaa tähän ongelmaan. Täytyy yrittää panostaa vielä lisää omaan suhteeseen. Auttaisi tietysti, jos oma mieskin yrittäisi. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:45"]
Hauskanpito toisen miehen kanssa. Toimii minulla joka kerta.
[/quote]
Sika! Käytät miehiä leluina!
Kuvittele että peset sen paskaisia kalsareita, kuuntelet sen kamalia laktoosi-pieruja, katsot kun se kaivaa muniaan ja sittwn haistelee käsiään.
Että sellainen sun ihastus arkielämässä.
Aika.