Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopettakaa jo mammat se pelleily siitä ettei miehen ulkonäöllä muka olisi suurta väliä!!

Vierailija
14.11.2021 |

Ihan tyhmää teidän on tulla noihin ketjuun vakuuttamaan että kyllä ne alle 170cm miehetkin teille kelpaavat eikä joku jykeväleukainen kalsarimalli kiinnosta teitä yhtään. Tinder testit sanovat kyllä totuuden. Saman olen huomannut myös noissa lukuisissa baari illoissa.

Ja se prisma testi. Toisin kun luulette niin eipä siellä prismassa kyllä törmää kaunottariin joilla on tavis tai ruma mies. Ylipäätänsä parit ovat kyllä yleensä aika samaa tasoa keskenään ulkonäöllisesti. Jos on joku poikkeus niin se on lähes aina se mies joka pystyisi parempaan. Siis täällä suomessa.

Toki luonteella on myös jotain väliä muttei kovin suurta. Jos ei ulkonäkö kiinnosta niin suomalaisella naisella on kyllä sellaiset käytöstavat ettei se vaihda kovin monta sanaa ennenkun tylysti lähtee karkuun. Miten ihmeessä siinä pääsisi pätemään muilla avuilla? Selittäkääpä se.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/45 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Entä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumiahan nuo minun miehet on olleet. Pitäisikö valehdella?

Vierailija
4/45 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset ihmiset nai hyvännäköisiä ihmisiä. Mitä muuta uutta?

Vierailija
5/45 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan väittänyt etteikö ulkonäöllä olisi väliä. Mieheni on komea, enkä häpeä sitä, että valitsin komean. 

Vierailija
6/45 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut Tinderissä enkä sinne mene.

Saattaisiko olla niin, että siellä suurin asiakasryhmä ovat syrjäytyneet, epätoivoiset miehet, joiden katkeruus haisee kauas, kuten aloittajankin.

Vierailija
7/45 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on väliä sikäli, että toisen ulkonäön pitää miellyttää omaa silmää. Se taas riippuu ihmisestä, että mitä se tarkoittaa.

Toiset haluaa miehellä suuret silmät, toiset haluaa lihaksikkaan kropan, toiset laihan kropan...

Harva haluaa mallin näköistä, liian komeaa, tai mitä miehet nyt komealla tarkoittaakaan. Yleensä miehet luulee, että laatikkoleukabodari on naisten unelma. Hyi.

Vierailija
8/45 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa. Olet löytänyt tasoistasi seuraa.

Vierailija
9/45 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en valitsisi komeaa miestä, jos sellainen on mahdollista saada...?

Vierailija
10/45 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ainoa, joka väittää naisten väittävän, ettei miehen ulkonäöllä olisi väliä. Naiset itse aina sanovat, että on, ja täälläkin naiset kehottavat miestä ensimmäiseksi laihduttamaan.

Ap on se naisvihaajamies, joka tekee tämänkin aloituksen joka päivä.

Hänen kohdallaan (Allu) naisettomuus tosin johtuu myös siitä lievästä kehitysvammasta, josta on itse kertonut, ja naisvihamielisistä asenteista.

Vierailija
11/45 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Sitten? Miehille naisen ulkonäkö on kriteeri ja tärkeää niin miksi se ei naiselle saisi olla? Mutta muista, että kauneus ja komeus on katsojan silmissä. Esim kuvailemasi sliipatut laatikkoleuat eivät ulkoisesti sytytä minua lainkaan, kun taas sitten vähän rujot ja rosoiset miehet sytyttävät. Ystäväni juoksee laatikkoleukien perässä, toisen jaloista tulee löysää makaronia hevilettien edessä jne. 

Vierailija
12/45 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ovat olleet rumia mutta älykkäitä, enkä ketään heistä ole mistään deittisovelluksesta kaivanut vaan elämästä.

Ap voi elätellä harhojaan hautaan saakka, mutta jos uskallat hikikomerostasi ulos, näet erittäin monen näköisiä miehiä puolisoina, isinä ja vaareina.

Kaikille heille on yhteistä - ei ulkonäkö vaan - se, että he elävät muiden ihmisten kanssa eivätkä spämmää paskaa itsemurhayksiöissä.

Vierailija
13/45 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks joku kaunotar-missi antanu sulle pakit? Mitäs luulet, etteikö sellaisella olis vientiä?

Turhat luulot sulla itselläs ja tavikset ei kelpaa sullekaan.

Vierailija
14/45 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole. Miehet vain kuvittelevat, että koska heille naisen ulkonäöllä on väliä ja he eivät koskaan voisi rakastua läskiin, että naiset ovat samanlaisia. Eivät ole.

Vierailija
15/45 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on iso lauma naisia joille kaikki suomalaiset miehet ovat rumia. Sitä sopii miettiä onko nupissa vikaa vai onko asian laita todellakin niin.

Vierailija
16/45 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla usein käy niin, että ihmisen luonne muokkaa kyseisen ihmisen ulkonäköä silmissäni. Tai siis, kun esimerkiksi olen kohdannut miehen, joka ei ulkoisesti ole lainkaan tyyppiäni, mutta tutustuessamme huomaan hänen olevan luonteensa puolesta juuri sellaista ihmistyyppiä, jota arvostan niin kummasti olen alkanut haluamaan häntä yhtäkkiä myös ulkoisesti ja yhtäkkiä olenkin tämän tyypin pauloissa. Ja joskus on käynyt myös niin, että olen kohdannut todella komean miehen, joka on ulkonäöllään saanut heti sukat pyörimään jaloissa, mutta, kun olemme tutustuneet tyyppi onkin paljastunut ylimieliseksi jne ihmistyypiksi, jota en voi sietää niin en yhtäkkiä olekaan enää pitänyt tyyppiä komeana.

Vierailija
17/45 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on iso lauma naisia joille kaikki suomalaiset miehet ovat rumia. Sitä sopii miettiä onko nupissa vikaa vai onko asian laita todellakin niin.

Ja silti enemmistöllä suomalaisilla parisuhteessa olevilla naisilla on ihan tavallinen suomalainen mies?:D

Vierailija
18/45 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on erittäin samanlainen miesmaku, siis 99,9% naisista. 

Tämän huomaa kun käy ulkona ja katsoo nuoria pariskuntia. Parisuhteessa olevat nuoret miehet ovat kuin samasta muotista veistettyjä.

Kannattaa siis tehdä se kuuluisa "prismatesti". Avaa silmiä aika paljon.

Vierailija
19/45 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on erittäin samanlainen miesmaku, siis 99,9% naisista. 

Tämän huomaa kun käy ulkona ja katsoo nuoria pariskuntia. Parisuhteessa olevat nuoret miehet ovat kuin samasta muotista veistettyjä.

Kannattaa siis tehdä se kuuluisa "prismatesti". Avaa silmiä aika paljon.

Itse en ole ainakaan huomannut. Minulla on iso naisista koostuva ystäväporukka ja suurin osa meistä on parisuhteessa ja naimisissa ja kyllä miehet ovat kaikki vähän eri gengrejen edustajia. Mukaan mahtuu niin tietokonenörttiä, bisnesmiestä, rokkaria kuin farmarikinja oman elämänsä eränkävijä :)

Vierailija
20/45 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut Tinderissä enkä sinne mene.

Saattaisiko olla niin, että siellä suurin asiakasryhmä ovat syrjäytyneet, epätoivoiset miehet, joiden katkeruus haisee kauas, kuten aloittajankin.

Tämä. Tinderin käyttäjistä 80% on miehiä. Eli tilanne vastaa sitä, että huoneessa on 8 miestä ja 2 naista. Kun naiset valitsee parinsa , jää 6 miestä paritta.