Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

istuin bussissa, mies tuli viereen ja

Vierailija
01.02.2015 |

Istui siinä mutta vaihtoi heti paikkaa kun eräs matkustaja lähti ulos.
Miksiköhän?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi istua yksin?

Vierailija
2/16 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisit pahalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi istu yksin. Ehkä oli kiire päästä lukemaan kännykällä AV-palstaa. Itse en ainakaan kehtaisi lukea tätä vieruskaverin nähden.

t.mies

Vierailija
4/16 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoiko siis tyhjälle riville, vai vapaalle paikalle jonku toisen viereen? Jos jälkimmäinen, niin jostain syystä ei halunnut istua juuri sinun vieressäsi, syitä en ala arvailemaan. Jos vaihtoi tyhjälle paikalle, niin ehkä vain halusi istua yksin.

Vierailija
5/16 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on joskus käynyt samoin ja se ei tuntunut mukavalta 

Vierailija
6/16 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:34"]Vaihtoiko siis tyhjälle riville, vai vapaalle paikalle jonku toisen viereen? Jos jälkimmäinen, niin jostain syystä ei halunnut istua juuri sinun vieressäsi, syitä en ala arvailemaan. Jos vaihtoi tyhjälle paikalle, niin ehkä vain halusi istua yksin.
[/quote]

Tyhjälle riville. Toiselle puolelle käytävää.

Vierailija
7/16 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:31"]haisit pahalle?
[/quote]

Olin kyllä mennyt roskiksen ohi just.

Vierailija
8/16 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:39"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:34"]Vaihtoiko siis tyhjälle riville, vai vapaalle paikalle jonku toisen viereen? Jos jälkimmäinen, niin jostain syystä ei halunnut istua juuri sinun vieressäsi, syitä en ala arvailemaan. Jos vaihtoi tyhjälle paikalle, niin ehkä vain halusi istua yksin. [/quote] Tyhjälle riville. Toiselle puolelle käytävää.

[/quote]

Ja kysyt nyt että miksi??

Vierailija
9/16 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn.

Vierailija
10/16 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olosuhteiden pakosta joutui istumaan jonkun viereen puolitäydessä bussissa, mutta halusi istua yksin.

Vierailija
11/16 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:34"]Vaihtoiko siis tyhjälle riville, vai vapaalle paikalle jonku toisen viereen? Jos jälkimmäinen, niin jostain syystä ei halunnut istua juuri sinun vieressäsi, syitä en ala arvailemaan. Jos vaihtoi tyhjälle paikalle, niin ehkä vain halusi istua yksin.
[/quote]

Tyhjälle riville. Toiselle puolelle käytävää.

[/quote]

Joo, siirtyi vaan hienotunteisesti vapaalle paikalle. Hesassa näkee tota kaiken aikaa. Jopa siinä määrin että joskus nolottaa jäädä torottamaan istua toisen viereen vaikka penkkirivejä vapautuisikin. Sitä miettii haluisiko toi naapuri istua yksin. Toistaiseksi olen ollut liian laiska vaihtamaan ja oon aatellut että kärsiköön jos kerta joukkoliikennettä käyttää. En tosin haise, vie kohtuuttomasti tilaa enkä edes kiusaa toista jutuillani. :D

Vierailija
12/16 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdan aina paikkaa kesken matkan, jos jostain vapautuu tuplapaikka.

Vierailija
13/16 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:32"]Halusi istu yksin. Ehkä oli kiire päästä lukemaan kännykällä AV-palstaa. Itse en ainakaan kehtaisi lukea tätä vieruskaverin nähden.

t.mies
[/quote]

Samoin ajattelen. Kun bussissa joku istahtaa viereen niin on pakko laittaa kännykkä pois tai vaihtaa sivua. :)

Vierailija
14/16 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä jos istuu jonkun viereen niin ihminen näyttää pettyneeltä niin ei halua pidentää tälläisen tuskaa enempää. Olisist jutellut sille niin olisi tullut kotoinen olo :)

Vierailija
15/16 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni yrittää varailla sitä viereistä paikkaansa että siihen ei istuisi ketään, joten moni varmaan istuu mielummin tyhjälle paikalle kuin toisen viereen ja tuntee ehkä vähän tunkeilevansa kun joutuu tunkeutumaan toisen viereen.

Olen kyllä nähnynyt kaukoliikenteen bussissa sellaisenkin ihmeen kun parikymppinen tyttö oli laukullaan varannut viereisen paikan ja "nukkui" napit kovissa ikkunapaikalla. Bussiin nousi nelikymppinen mies ja bussi alkoi olla aivan täynnä. Meni sitten ja "herätti" tuon tytön ja pyysi siirtämään laukkunsa että pääsee istumaan. Tyttö oli aika nyrpeän näköinen, mutta hetken päästä nämä alkoivat jutella ja juttua tuntui riittävän. Odotin jo mielenkiinnolla että aletaanko siinä vaihtamaan puhelinnumeroja kun tyttö "joutui" jäämään bussista pois.

Vierailija
16/16 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia suomalaista toimintaa.