Mies kertoi olevansa kanssani yhdessä vain kulissit pitääkseen.
Mies kertoi olevansa kanssani jotta lapsilla olisi ydinperheen turvallinen lapsuus. Ei kuulemma tiedä, onko koskaan minua rakastanutkaan, vai olenko vain ollut "sopivaa vaimomateriaalia", mitä mies on tarvinnut toteuttaakseen suunnitelmansa "täydellisestä elämästään".
jäisittekö rakkaudettomaan suhteeseen, jossa asiat on muuten hyvin?
Mies on kyllä muilta osin paras mahdollinen aviomies. Muutaman vuoden itseäni vanhempi, urallaan menestyvä, hyväpalkkainen, komea ja urheilullinen. Kohtelee minua kunnioittavasti ja huomaavaisesti. Ei kuulemma koe mitään tarvetta "suurille tunteille", eikä aio koskaan minua pettää, ei kuitenkaan minua myöskään rakasta. Seksiä on harvoin, enkä tiedä tuleeko se tälläisessä tilanteessa jatkumaan..
itse olen kotona kolmen alle kouluikäisen lapsen kanssa, ja suunnitelmiimme on kuulunut lasten kotona hoitaminen vielä ainakin muutaman vuoden ajan. Olen itse myös korkeakoulutettu, mutta en tule ikinä yltämään lähellekkään mieheni palkkatuloja. Miehen palkalla elämme leveästi, asumme vauraalla alueella isossa talossa, ajalen mukavaa autoa ja voin tehdä melkeinpä mitä vain, mitä rahalla saa. Siispä eron tullen häviäisin taloudellisesti PALJON. Puhumattakaan lapsista. Rikkonainen koti, minun kotivuosieni loppuminen...
mitäpä siis tehdä..
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:55"]
Voisiko nykytilanne vain olla jonkinlainen ohimenevä vaihe? Kai teillä alussa olisi kipinää, kun saitte lapsiakin tehtyä?
[/quote]
Omasta puolestani olen kyllä rakastanut miestäni, ja rakastan edelleen. Seksiä meillä on vieläkin välillä, hänelle se ilmeisesti ollu sitten aina enemmän "paineiden purkamista", kun rakastelua. Siis pelkkää seksiä..
-ap
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:59"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:55"]
Voisiko nykytilanne vain olla jonkinlainen ohimenevä vaihe? Kai teillä alussa olisi kipinää, kun saitte lapsiakin tehtyä?
[/quote]
Omasta puolestani olen kyllä rakastanut miestäni, ja rakastan edelleen. Seksiä meillä on vieläkin välillä, hänelle se ilmeisesti ollu sitten aina enemmän "paineiden purkamista", kun rakastelua. Siis pelkkää seksiä..
-ap
[/quote]
Jotenkin kuulostaa ihmiseltä, joka on jotenkin etäällä omista tunteistaan?
Kauanko voisit mielestäsi kestää nykytilannetta, jollei mikään muutu? Mikä olisi sellainen rationaalinen minimi, joka sinun pitäisi ainakin kestää, lasten takia?
Rakastaja kehiin vain. Ei tuossa tilanteessa ole mitään tavatonta.
Kuulostaa mun eksältä. Sitten kun en enää sopinut kulisseihin niin halusi erota, oli jo valmiiksi etsitty kulisseihin sopiva. Kannattaa miettiä nyt mitä itse haluat.
Jos rakastaa vielä miestään, ei varmasti ole rakastajaa hommaamassa. Mietin kyllä kuinka mies voi olettaa, että Ap olisi miehen paljastuksen jälkeen vielä tyytyväinen suhteeseen ja haluaisi jäädä siihen tai ei alkaisi ajan myötä vilkuilla sivuilleen? Ei varmaan iso palkka, materia ja kohtelias käytös riitä ikuisesti? Lapsetkin kasvavat isoiksi...
Minuakin kiinnostaa, miksi mies kertoi tuon kaiken. Eikö hänellä ole mitään käsitystä toistenkaan tunne-elämästä, vai oliko tarkoitus loukata - jos, niin miksi, koska lapsethan siitä kärsivät. Eli onko miehellä kalan tunne-elämä, vai onko tuo lannistunutta vihaa?
Mies terapiaan?
Minä luulen että miehesi rakastaa sinua, ei vain tajua sitä. Tajuaa sen sitten kun lähdet
Järkyttävää itse asiassa, että mies teki kanssasi lapset ja sittten ilmoitti että et merkitse hänelle juuri mitään eikä edes halua sinua. Minusta kyseeessä on suuremman luokan petos. Veikkaan että mies on homo tai sitten hänelle tuli vain halu perustaa perhe ja sinä olit saatavilla. Olen vihainen puolestasi. Eihän tuo ole mikään parisuhde!
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:41"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:27"]
Älä ole naiivi, ei se tuollaista kertoisi, ellei pettäisi. Sillä on jo joku.
[/quote]
en olisi niinkään varma, mies ei ole koskaan ollu kovinkaan seksuaalisesti aktiivinen..
-av
[/quote]
no pettää sitten miehen kanssa ja sitä suuremmalla syyllä pelottaa kulissien menetys.
Pariterapiaan? Itse olen ajatellut että kun lapsilla on asiat kunnossa ja hyvä isä niin minunkin elämäni on ok. Meillä on ollut ongelmia mutta nyt yritetään terapiassa saada asioita paremmaksi. Toivon että meidän välimme tulisivat lämpimämmiksi ja luottamus palaisi. Toivon että voisimme voida molemmat hyvin tässä parisuhteessa. Ei ole pakko mun mielestä olla mitään roihuavia tunteita. Melkein 20v avioliitossa kyllä roihu haalenee väkisin ajan myötä. Mulle riittäisi lämpö ja kumppanuus, asioiden jakaminen ja molemminpuolinen arvostus.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:43"]
[/quote]
en olisi niinkään varma, mies ei ole koskaan ollu kovinkaan seksuaalisesti aktiivinen..
-av
[/quote]
On pettänyt sua siis aina.
[/quote]
taikka homo
Vastaa kommenttiin samoin. Kerro vaikka että tunteesi ovat olleet muualla mutta voisit ehkä oppia rakastamaan miestäsi.
[/quote]
-av
[/quote]
Tai ei ole ollut aktiivinen sinua kohtaan, koska ei ole koskaan ollut tulisesti rakastunut sinuun?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:40"]Tuollaisen tunnustuksen jälkeen ap miettii vain rahaa ja materialistista tulevaisuuttaan eron jälkeen, sekä deittailukuvioita. Eniten ihmetyttää se, että pohdit mahdollisuuksiasi uuteen mieheen. Melko tunteettomalta kulostat siis itsekin.
[/quote]
Kyllä rahaa on syytä miettiä. Sellaiset ei osaa miettiä, kellä sitä ei ole koskaan ollutkaan. Ja siinä kohtaa, kun mies sanoo, että eletään kulissiliitossa, on ihan oikeutettua miettiä tulevia vaihtoehtoja.
Kiinnostaisi niin tietää mitä ap miettii. Itselläni tilanne niin samankaltainen. Miten elämä jatkuu...
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:45"]
No miehesi ei rakasta sinua silleen elokuvatyyliin, mutta eikö tuo sitoutuminen ja kunnioittaminen ole kuitenkin jonkinlaista rakkautta? Kun kuitenkin tulette hyvin keskenänne toimeen eikä ole mitään pettämistäkään, niin ehkä voisitte yrittää yhdessä etsiä jotain romantiikkaakin siihen suhteeseen, vaikka mies ei nyt osaa kaivatakaan.
[/quote]
kiitos tsempistä! En vain ole varma, onko miehellä mielenkiintoa, kun on tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen...
ja nuo pettämisvihjailut voi lopettaa, siinä kohtaa luotan mieheen. ja ei, hän ei ole aina pettänyt minua, enkä usko, että koskaan tulee pettämään.
-ap