Mies kertoi olevansa kanssani yhdessä vain kulissit pitääkseen.
Mies kertoi olevansa kanssani jotta lapsilla olisi ydinperheen turvallinen lapsuus. Ei kuulemma tiedä, onko koskaan minua rakastanutkaan, vai olenko vain ollut "sopivaa vaimomateriaalia", mitä mies on tarvinnut toteuttaakseen suunnitelmansa "täydellisestä elämästään".
jäisittekö rakkaudettomaan suhteeseen, jossa asiat on muuten hyvin?
Mies on kyllä muilta osin paras mahdollinen aviomies. Muutaman vuoden itseäni vanhempi, urallaan menestyvä, hyväpalkkainen, komea ja urheilullinen. Kohtelee minua kunnioittavasti ja huomaavaisesti. Ei kuulemma koe mitään tarvetta "suurille tunteille", eikä aio koskaan minua pettää, ei kuitenkaan minua myöskään rakasta. Seksiä on harvoin, enkä tiedä tuleeko se tälläisessä tilanteessa jatkumaan..
itse olen kotona kolmen alle kouluikäisen lapsen kanssa, ja suunnitelmiimme on kuulunut lasten kotona hoitaminen vielä ainakin muutaman vuoden ajan. Olen itse myös korkeakoulutettu, mutta en tule ikinä yltämään lähellekkään mieheni palkkatuloja. Miehen palkalla elämme leveästi, asumme vauraalla alueella isossa talossa, ajalen mukavaa autoa ja voin tehdä melkeinpä mitä vain, mitä rahalla saa. Siispä eron tullen häviäisin taloudellisesti PALJON. Puhumattakaan lapsista. Rikkonainen koti, minun kotivuosieni loppuminen...
mitäpä siis tehdä..
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:55"]
Ap katosi kokonaan. Tuliko liian raakoja vastauksia?
[/quote]
Luulen että jättäytyi pohtimaan itsenäisesti asioita. Sai varmaan jo aika paljon erilaisia näkökulmia. Ehkä Ap oli jo jotenkin alitajuisesti päättänytkin mitä haluaisi tehdä. Etsi sille vain vahvistusta.
Minä halveksin sinua, Ap. Materian takia myyt omaa kunniaasi. On kyllä kalliita kilometrejä siinä mukavassa autossasi, hah hah.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:41"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:27"]
Älä ole naiivi, ei se tuollaista kertoisi, ellei pettäisi. Sillä on jo joku.
[/quote]
en olisi niinkään varma, mies ei ole koskaan ollu kovinkaan seksuaalisesti aktiivinen..
-av
[/quote]
On pettänyt sua siis aina.
[/quote]
Kyllä miehilläkin voi olla muita mielenkiinnon kohteita kuin seksi...
[/quote]
Kuten esimerkiksi miestenvälinen seksi.
Mä sanon vain: että kerran täällä eletään. Rakkaus on ihanin asia maan päällä. Jos sitä ei ole, ei suhteeseen kannata jäädä vain lapsien takia. Voi kaduttaa sitten vanhempana, miksi moiseen jäi jos kulissit sinne asti kestäisi. Edes ne lapset ei estä löytämästä todellista rakkautta. Itse ihmettelisin miehen motiiveja tuollaiseen tunnustukseen. Jotain se enteilee, mutta mitä. En olisi valmis uhraamaan omaa elämääni vain rahan takia. Kulissit ovat rumia ja tulevat ennen pitkään kaatumaan. Siinä vaiheessa kaduttaa. Aloittaja on ansainnut parempaa ja varmasti sellaista olisi tarjolla. Voi olla, että mieskin löytäisi oikean rakkauden vielä ja kokisi, mitä on oikeasti olla rakastunut. Hänkin olisi sen ansainnut tässä elämässä.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:59"]
Minä halveksin sinua, Ap. Materian takia myyt omaa kunniaasi. On kyllä kalliita kilometrejä siinä mukavassa autossasi, hah hah.
[/quote]
Ap sinun on vaalittava kunniaasi, erottava ja muutettava vuokrakaksioon Jakomäkeen viettämään AV-yksinhuoltajan epätoivoista elämää siideriä juoden ja sossun tiskillä roikkuen. Kunniasi on suoraan verrannollinen kertyvään ylipainoon.
Ja vasta 3 lapsen jälkeen tämä tuli selville? Miksi hyvässä ammatissa oleva, rikas ja hyvännäköinen mies ei ottaisi itselleen puolisoa, jota rakastaa? Huono itsetunto? Pelkää jonkun korkeatasoisen naisen rikkovan perheidyllin?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:05"]
Mä sanon vain: että kerran täällä eletään. Rakkaus on ihanin asia maan päällä. Jos sitä ei ole, ei suhteeseen kannata jäädä vain lapsien takia. Voi kaduttaa sitten vanhempana, miksi moiseen jäi jos kulissit sinne asti kestäisi. Edes ne lapset ei estä löytämästä todellista rakkautta.
[/quote]
Eikö lapset olekaan ihanin asia? Niin olen käytännössä kaikilta nettinaisilta aiemmin kuullut. Naisella on nyt lapset ja todella turvallinen ympäristö heille. Ei se uusi rakkauskaan kestäisi ihanana kuin pari vuotta. Lisäksi kannattaa vähän ajatella yksinhuoltajanaisen arvoa nykyajan parisuhdemarkkinoilla. Tsäänssit löytää lähellekään vastaava mies on aivan puhdas 0. Joku ylipainoinen ja puuskuttava osa-aikasiivooja olisi ehkä tarjolla.
Ap:n mies uskaltaa vasta nyt kertoa todelliset tunteensa, kun vaimon markkina-arvo on laskenut alkuajoista. Mietipä ap: jos lähdet heti, todennäköisyys sille, että löydät sinua rakastavan miehen on parempi, kuin 10-20v päästä. Naiselle se ikääntyminen nyt vaan ei ole mikään valtti, saati pienet lapset. Tiedän tämän kokemuksesta, siksi lähdin 35v rakkaudettomasti liitosta, enkä kadu pätkääkään.
Raha ja tavarako on tärkeintä? Joka tapauksessa, kuvittele vaikka mitä sanoisit ystävällesi joka olisi samassa tilanteessa.
Mies ajattelee varmaan että teillä hyvä, toimiva, kahden henkilön "yritys" yhdessä, miksi mennä pilaamaan sitä, mutta mielestäni parisuhteen pitäisi antaa enemmän.
Ovatko kulissit sinulle yhtä tärkeitä kuin miehellesi?
Itse masentuisin vääjäämättä tuollaisessa tilanteessa ja se oli pahaksi lapsille.
Onpa kummallinen tilanne. Auttaisiko jokin parisuhdeneuvonta tuohon. Hyvin kauheaa joutua tuollaista kuulemaan. Ja oikeasti se on lyhyt aika, kun huomaat, että lapset muuttavat jo omilleen. Mikäs sitten on tilanne, kun nyt on tuo.
[/quote]
en olisi niinkään varma, mies ei ole koskaan ollu kovinkaan seksuaalisesti aktiivinen..
-av
Miehelle voi riittää tyydytystä tuomaan urakin. Tiedän monia, jotka ovat rakastaneet enemmän omaa ideaansa jostakin ihmisestä kuin itse ihmistä. Todella pyyteetöntä. Samoin on rakastettu ideaa tietynlaisesta elämästä, joka on todennäköisesti keskiluokkainen/pikkuporvarillinen.
Tuollainen ihminen näkee itsensä ja muut todella ulkokohtaisesti. Välineinä johonkin. Ja juuri kulisseina.
Haluaisin ihan todellisen parisuhteen ja todellisen elämän. Jokainen ihminen on niiden arvoinen. Miten raha voisi ikinä korvata nämä?
Pystyisitkö elämään valheessa loppuun asti?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:41"]
[/quote]
-av
[/quote]
No miehesi ei rakasta sinua silleen elokuvatyyliin, mutta eikö tuo sitoutuminen ja kunnioittaminen ole kuitenkin jonkinlaista rakkautta? Kun kuitenkin tulette hyvin keskenänne toimeen eikä ole mitään pettämistäkään, niin ehkä voisitte yrittää yhdessä etsiä jotain romantiikkaakin siihen suhteeseen, vaikka mies ei nyt osaa kaivatakaan.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:41"]
[/quote]
-av
[/quote]
[/quote]
Kyllä miehilläkin voi olla muita mielenkiinnon kohteita kuin seksi...
Ei raha ole tärkeintä, mutta helpottaahan se elämää..
jos jään tilanteeseen, minulla on "helppo elämä". Mies on edelleen kaverini, matkustelee jonkin verran työn puolesta, joten ihan 24/7 ei olla yhdessä, saan olla rakastamieni lasteni kanssa kotona, elämä on turvattua.
Ero ei kuitenkaan takaa onnea. Odottaisin töihin paluu (nuorimmainen vajaa 1v, en kestä ajatusta hoitoon laittamisesta ennen kahta ikävuotta), asunnon etsiminen, pennin venyttäminen, yksihuoltajan arki. Tuskinpa sitä deittimarkkinoille palaisi vuosiin. Mietin siis tässä, kannattaako ero tilanteessa, kun elämäntilanne muilta osa-alueilta huononee. Ehkä sitten, kun lapsen ovat kouluikäisiä, ja uuden miehen etsintä tulevaisuudessa voisi näyttöö realistiselta. Kolmen alle kouluikäisen huoltajana deittailu ei tunnu mahdolliselta, eikä kyllä tällähetkellä edes kiinnosta..
Voithan tietysti vähän vilkuilla josko vastaan tulisi rakastavampi ja rakastettavampi mies, ei tarvitse tehdä dramaattisia päätöksiä muutenkaan heti.
Mietin että mahtaisiko mies muuttua vanhetessaan, jotenkin pehmetä kohdatessaan esim. omat fyysiset rajansa ja hiipuvat voimansa, ja ruveta tarvitsemaan enemmän rakkautta sinulta?
Voisiko nykytilanne vain olla jonkinlainen ohimenevä vaihe? Kai teillä alussa olisi kipinää, kun saitte lapsiakin tehtyä?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:27"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:13"] No jos homo on , niin tuskin haittaa että ap etsii itselleen mieĺuista seksiseuraa.. [/quote] Jos on homo, luulisi että Ap olisi saanut miehen kiinni jo jostain homosivusuhteesta tai ainakin edes epäillyt sellaisen olemassaoloa? TAI YLIPÄÄNSÄ KOKO HOMOUTTA. [/quote] Kuule kyllä se ihan yllätyksenä aina näille vaimoille tulee.
Ihme, että mies on kestänyt olla seksuaalisesti suhteessa väärää sukupuolta olevan kanssa ja harrastaa seksiä vielä lasten tekemisen jälkeenkin? Ihan vapaaehtoisesti? Olisi voinut purata paineita vaikka urheilemiseen? Miettikää itse jos olisitte väärän sukupuolen kanssa tietoisesti vuosikaudet teeskennellyssä suhteessa? Olisiko mahdollinen homous pikemminkin tullut sitten yllätyksenä miehelle itselleen? (Itsetuntemuksen karttuessa.)
Ja voihan olla että mies on ollut aina jotenkin psyykkisesti esteellinen ja siksi ei myöskään seksuaalisesti aktiivinen? Miten olisi vaikka tiukka kotikasvatus + nyt pukkaava ikäkriisi tms.? Mieshän voi olla täysin hukassa identiteettinsä kanssa ja siksi puhua nyt mitä sattuu.
[/quote]
Ne kulissit kaatuisi aika paljon nopeampaa, jos seksiä ei olisi koskaan...
[/quote]
Voi hyvin olla, ettei tulevaisuudessa olekaan. Luuletko että Ap vielä haluaa?