Deittimies kysyy pituutta ja painoa, kuinka paljon voi "pyöristää" painoa alaspäin ettei jää kiinni?
Kommentit (115)
Jospa hän etsinkin rehevää? Mihinkäs sitten pyöristät?
Ole oma ittes niinkuin olet. Olet just hyvä niin.
Minäkin aina kokeilen, tykkääkö naiset ihan oikeasti minusta. Kerron pituudekseni 123cm, vaikka olen 184cm.
Vielä ei ole löytynyt sitä tosirakkautta.
M48
Vierailija kirjoitti:
Kysyn nähdäkseni reaktion. Painolla ei oikeasti ole edes väliä. Jos painonkaan suhteen ei voi olla rehellinen niin tuskinpa minkään muunkaan.
Olen 180cm pitkä ja painan 100kg. Millainen luulet minun olevan ruumiinrakenteeltani?
Vierailija kirjoitti:
Miksi deittailet netissä? Jos tapaat ihan vaikka kadulla/ kahvilassa/ baarissa ei tule noita ongelmia.
Tutustuuko kaikki nykyään vain virtuaalisesti?
Kadulla tai kahvilassa harvemmin tulee tilanteita, joissa voisi lähestyä ihmistä "paritumismielessä". Ei täällä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon aina ainaki 10kg ylöspäin. Karsii hyvin kuspäitä.
Mies joka tykkää hoikasta naiseta on siis kusipää LOL
Ei tietenkään. Mutta miksi tuhlata aikaansa sellaiseen, jos itse ei ole erityisen hoikka. Ja toiseksi, jokainen täysjärkinen tietää, että pitkän suhteen aikana paino vaihtelee. Jos etsii tulevien lasten isää, nuo hoikkien etsijät kannattaa unohtaa, koska vaikka olisi hoikka, ei kukaan voi tietää etukäteen, miten raskaushormonit vaikuttavat.
Ainakaan minuun "raskaushormonit" eivät vaikuttaneet mitenkään, koska 4 lapsen synnytysten ja imetysten seurauksena mitat olivat ennallaan. Eli hoikkuus pysyi. Tosin aina olen pitänyt huolen siitä, että pysyn mitoissani. Liikunta ja maltti ruokapöydässä tukevat tätä itselleni asettamaani vaatimusta.
Niin. Pointti olikin, että et voi tietää. Itse olin hyvin hoikka kahden lapsen jäljeen. Sitten sairastuin kilpirauhastulehdukseen ja lihoin. Edelleen olin liikunnallinen, juoksin puolimaratonin kahteen tuntiin, vaikka BMI ylipainon puolella. Mutta hoikka en ollut. Sitä en olisi voinut ennakoida. Vaikka sinä pysyitkin hoikkana.
Minusta ei kannata valehdella, sano, mikä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähimpään tasakilogrammaan.
alaspäin, esim 79 voi sanoa 70
sit vaan kertoo et on kevyet luut
EI tietenkään. Tasakilogramma, ei tasakymmenen kilogrammaa. 79.5 kg -> 79 kg
Kysytäänkö ihan oikeasti toiselta painoa noissa deittisovelluksissa?????
Kyllä tyhjäpäitä piisaa. Olen sanaton.
Kokemuksen mukaan naiset vähentää ainakin 20 kiloa ihan huoletta.
Rehellisyys on pois suljettu vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksen mukaan naiset vähentää ainakin 20 kiloa ihan huoletta.
Tai sitten sinä et ymmärrä naisten painoja. Jos nainen on lyhyt, 80kg nainen voi näyttää sinun mielestäsi ’satakiloiselta’.
Bontsoilla on bontsojen murheet. Entistä vaimoa ärsytti aika paljon se että mikään syöminen tai juominen ei lihottanut minua. Hän ei ollut itsekkään lihava mutta omien puheidensa mukaan herkästi lihova. Oli muka minunkin aikana paino noussut yli viisikin kiloa. Usein toistuvat dietit paljasti helposti että jaha vaimon mielestä puntari näyttää taas liikaa.
Ilmoita ap painosi rehellisesti, mut ilmoita pituudeksi vaikka 225, niin menet luokkaan erittäin hoikka.
Valehtelija. Alinta kastia.
Jos ei pysty sanomaan pituuttaan ja painoaan, ei mene treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän etsinkin rehevää? Mihinkäs sitten pyöristät?
Ole oma ittes niinkuin olet. Olet just hyvä niin.
Ei kai kukaan sellaisen miehen kanssa halua olla, joka etsii rehevää.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin aina kokeilen, tykkääkö naiset ihan oikeasti minusta. Kerron pituudekseni 123cm, vaikka olen 184cm.
Vielä ei ole löytynyt sitä tosirakkautta.
M48
Naisten typeryys. Joku kysyi että miksi kerron olevani rikas deitti-ilmossa. Siksi koska sillä saa naisia LOL
Kyllähän nuo satakiloset mammat sanoo että on paljon lihaksia, koska käy sen räkyttävän puudelin kans harrastamassa liikuntaa (talon nurkalle ja takas 20metriä).
Ainakaan minuun "raskaushormonit" eivät vaikuttaneet mitenkään, koska 4 lapsen synnytysten ja imetysten seurauksena mitat olivat ennallaan. Eli hoikkuus pysyi. Tosin aina olen pitänyt huolen siitä, että pysyn mitoissani. Liikunta ja maltti ruokapöydässä tukevat tätä itselleni asettamaani vaatimusta.