Deittimies kysyy pituutta ja painoa, kuinka paljon voi "pyöristää" painoa alaspäin ettei jää kiinni?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Lähimpään tasakilogrammaan.
alaspäin, esim 79 voi sanoa 70
sit vaan kertoo et on kevyet luut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon aina ainaki 10kg ylöspäin. Karsii hyvin kuspäitä.
Mies joka tykkää hoikasta naiseta on siis kusipää LOL
Tottakai. Siis sellaisen naisen mielestä, joka ei itse ole hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, mutta en voi luvata että olen sitä ikuisesti. Jos päätyisimme yhteen, jättäisitkö siis minut, jos en olisikaan enää vaikka 5 vuoden päästä hoikka?
Miehet eivät edes tiedä naisten painoja. Kuvittelevat kymmenen kiloa kevyemmäksi tai painavammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, mutta en voi luvata että olen sitä ikuisesti. Jos päätyisimme yhteen, jättäisitkö siis minut, jos en olisikaan enää vaikka 5 vuoden päästä hoikka?
Ehdottomasti jättäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vaan järkevän hoikankin naisen mielestä, joka tietää, että viidenkymmenen vuoden avioliiton aikana voi sattua monenlaista, myös painon suhteen. Itsekin olin vielä kahden lapsen äitinä alipainoinen, BMI alle 18,5. Ja sitten sairastuin, ja paino nousi. Onneksi miehelleni paino ei ollut se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti jättäisin.
MOT.
Vierailija kirjoitti:
Jos johonkin suuntaan kannattaa pyöristää niin ylöspäin. Näkeepähän, millainen mies on.
Entä kun mies onkin sellainen joka pitää rehevämmistä. Tuntee itsensä petetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti jättäisin.
Tiesin sen. Siksi skippaan välittömästi, jos mies rupeaa painoa utelemaan. Enhän tahdo pinnallista k¨sipäätä, vaan miehen.
Voi sanoa. 10% alaspäin voi pyöristää, se on nyrkkisääntö. 10% 72kg = 7,2kg eli ihan helposti menee läpi.
Taas näitä ketjuja, joissa miesten oletetut toiveet menee naisten tunteisiin.
Kysyn nähdäkseni reaktion. Painolla ei oikeasti ole edes väliä. Jos painonkaan suhteen ei voi olla rehellinen niin tuskinpa minkään muunkaan.
70 voit pyöristää.
Tiedät varmaan miten pyöristys toimii?
Vierailija kirjoitti:
70 voit pyöristää.
Tiedät varmaan miten pyöristys toimii?
Lähimpään sataseen. Tai seuraavaan sataseen alas päin?
Mä sanoisin, että sopivasti.
Tai sitten sanoisin että tasan sata… sekä pituus että paino.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn nähdäkseni reaktion. Painolla ei oikeasti ole edes väliä. Jos painonkaan suhteen ei voi olla rehellinen niin tuskinpa minkään muunkaan.
Jos painolla on noin paljon merkitystä, tuskin on parisuhdemateriaalia. Eli next!
Miksi deittailet netissä? Jos tapaat ihan vaikka kadulla/ kahvilassa/ baarissa ei tule noita ongelmia.
Tutustuuko kaikki nykyään vain virtuaalisesti?
Ei tietenkään. Mutta miksi tuhlata aikaansa sellaiseen, jos itse ei ole erityisen hoikka. Ja toiseksi, jokainen täysjärkinen tietää, että pitkän suhteen aikana paino vaihtelee. Jos etsii tulevien lasten isää, nuo hoikkien etsijät kannattaa unohtaa, koska vaikka olisi hoikka, ei kukaan voi tietää etukäteen, miten raskaushormonit vaikuttavat.