Taaperon vaipat vuotaa yöllä läpi, käytättekö öisin jotain MEGAvaippoja?
Eli miten estää yölliset vuodot ja heräämiset märän vaipan vuoksi? Onko olemassa jotain superimutehovaippoja yöksi? Neuvoja! Kiitos!
Kommentit (31)
Pampersin vaipat imee parhaiten, ota vaikka yhtä isompaa kokoa kuin mitä yleensä käyttää.
Villahousut vaipan päälle.
Meillä vaippa 2v tytöllä vuotaa joskus. Liberon housuvaippa . Ei jaksa ostaa teippivaippoja enää sitä varten et joskus vuotaa.
Miksi yölliset heräämiset pitää estää? Eikö paras olisi käydä vessassa lapsen kanssa vaikka säännöllisesti. Elimistö oppii tosi nopeasti sen siten, että kun käytte vessassa vaik joka yö kahdelta niin lapsi oppii heräämään ennen kuin tulee vaippaan.
Meillä ainoa joka pojalla pitää on Liberon teippivaippa ja sekin pitäää tarkkaan asetella. oki mieluusti just pissatus ennen vaipan laittoa. Ja pyörivä nukkuja on kyseessä...
Meilläkin oli esikoisella tuo sama ongelma. Ainut mikä auttoi oli Pampersin Baby Dry- teippivaippa. Kaikista muista vaipoista tuli läpi.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:08"]
Miksi yölliset heräämiset pitää estää? Eikö paras olisi käydä vessassa lapsen kanssa vaikka säännöllisesti. Elimistö oppii tosi nopeasti sen siten, että kun käytte vessassa vaik joka yö kahdelta niin lapsi oppii heräämään ennen kuin tulee vaippaan.
[/quote]
Yleensä kai lapsia opetetaan pois yöheräilystä..
Muumi walkers ei falskannut tytöllä . Aamutulvat loppuivat kyllä kun iltaimetys/pullo jäi pois. Juota iltamaito 18:00 maissa niin ehtii pissailla ennen unia, vai nukutatko tissille?
mulla oli just sama ongelma ja ärsytti joka päivä vaihtaa lakanat. kokeilin kaikkia vaippoja, mutta vihdoin ja viimein onneksi lidlin housuvaippa ei vuotanut! ja sopivasti halvin vielä. ne reunat siinä vaipassa on sopivan tiukalla, ettei jää mitään koloja mistä se pissa vuotaa. kannattaa oikeesti kokeilla, vannon!
Meillä lidlin toujours-vaipat pitää parhaiten. Itse en uskonut, mutta mies toi niitä kaupasta ja yökastelut loppu. Kandee kokeilla. Libero vuosi meillä aina.
Onko nuo Lidlin Toujourit hajustettuja? Itse en tykkää omalla lapsellani käyttää Pampersia parfymoinnin takia.
Kiitos hyvistä vinkeistä! Täytyy pissattaa pari kertaa ennen unia ja laittaa tiukempaa päälle, tosiaan poika pyörii paljon sängyssä. Ap