Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei päästä minua aina suihkuun, kun haluaisin

Vierailija
31.01.2015 |

Samaa ongelmaa on jatkunut vuosien ajan. Hän valittaa lähes joka kerta suihkussa käymisestäni, vaikka kävisin vain viiden minuutin pikasuihkussa, enkä edes pesisi erittäin pitkiä hiuksiani (joiden pesuun menee noin varttitunti). Lisäksi hän yleensä alkaa suihkussa oloni ajan "hoitaa" lapsia siten, että palattuani suihkusta asunnossa on täysi kaaos. 

Olin esim. noin parikymmentä minuuttia sitten menossa suihkuun ja olisin pessyt hiukseni (pesen ne nykyisin vain noin kerran viikossa miehen valittamisen takia). Taapero oli leikkimässä rauhassa makuuhuoneessa, johon suihkunurkkauksesta on suora näkyvyys. Juuri riisuttuani vaatteet ja kun olin astumaisillani suihkunurkkaukseen, mies tulikin huoneeseen ja nappasi lapsen syliinsä sekä päästi esikoisen sotkemaan taaperon puuha-aluetta. Kysyin, miksi ei voinut antaa lapsen leikkiä rauhassa, hän totesi, että saa tulla katsomaan lastaan, milloin haluaa. Sovimme sitten, että puen takaisin vaatteet päälleni ja menen sitten maanantaina (tai hyvällä tuurilla huomenna) suihkuun.

Muutenkin mun pitää aina kysyä lupa ennen kuin saan mennä peseytymään, sillä asunto on miehen nimissä ja hän pelkää vedenkulutuksen nousua. Olen katkera. Taas hän pilasi suihkuhetkeni. Hän vieläpä tietää, että suihkussa käyminen on suurimpia arjen nautintojani nyt, kun olen ollut vanhempainvapailla. Ahdistaa!!!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein mies itse käy suihkussa? 

Tuo on kyllä sairasta. Pimeä ja pihi isäni käski joskus kylpeä samassa kylpyvedessä, jossa äitini oli jo kylpenyt. Ja oli vielä rikas. Onneksi mummo asui lähellä ja sain käydä siellä vaikka 10 kertaa viikossa suihkussa. Yleisesti ottaen kaverini pitivät isääni (ja äitiäni, joka siunasi toiminnan) hulluina. 

Vierailija
42/52 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä daijua porukkaa ku tollanen menee läpi. Ottakaa ny ihmiset se kriittinen järki käteen, ap nauraa jossain "hyvälle" jutulleen, johon lauma mammoja uskoo kirkkain silmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on valitettavasti totta. Minun mies aina sanoo että minun täytyy selviytyä päivän arjesta yksinään, niin kun vanhana aikana hänen äitinsä ja muut naiset pärjänneet.
Minäpä nyt keksin hyvän koston. Otan autoavaimet ja piilotän ne. Kun ukko kysyy missä ne ovat että on kiire lähteä, niin käsken lähteä kävellen tai hevosen selkään hypätä.
Niin kuin vanhana aikana.

Vierailija
44/52 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:25"]

Kuinka ankeaa elämän täytyy olla, jos suihkussa käyminen on elämän suurimpia nautintoja? Itselleni se on ainakin ihan perusarjen rutiini ja olen pidän sitä suunnilleen yhtä nautinnollisena, kuin hampaiden pesua eli ihan neutraalina asiana.

[/quote]

Ei sen elämän niin kovin ankeaa tarvitse olla. Minulla ainakin on todella antoisa ja kiinnostava elämä, mutta suihku on silti yksi nautinnollisimmista asioista. Lämpimässä suihkussa oleminen vaan tuntuu niin hyvältä, ettei sitä kovinkaan moni asia voita. 

Vierailija
45/52 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en kattelis yhtään. Oli kenen asunto hyvänsä. Suihkuun meen kun tarvii, samoin kuin päätän kaikki muutkin omat asiani.

Vierailija
46/52 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:45"]tröllöllöö
[/quote]

Kyllä.pörvöö.

Vierailija
47/52 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä trolli, pesetkö lapsesi niin, että he ovat suihkussa ja sinä huutelet neuvoja vierestä?

Vierailija
48/52 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua? Ei todellakaan ole tervepäinen äijä. Äkkiä eroon tuollaisesta.

Vierailija
49/52 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se aina kotona ole? Mee, ku se on pois. Vartti hiustenpesuun on liilkaa, mulla menee minuutti ja myös erittäin pitkät hiukset.

Vierailija
50/52 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story bro

Vierailija
51/52 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:58"]

15 min on vähän pitkiin hiuksiin. Pelkästän et saa levitettyä hiuspohjaan jos tosi paksut hiukset, menee 5 min. Kastuminen 5 min, huuhtalu 5 min, hoitoaine+vaikutus 5-10min ja sen huuhtelu 8-10 min.

[/quote]

Siis mitä?! Minulla on pitkät, melkein takapuoleen asti olevat hiukset ja ei niiden pesemiseen kyllä noin pitkään mene. Kasteluun ehkä max minuutti, jonka jälkeen suihku tietysti sammutetaan shampoon levittämisen ajaksi, johon itsessään kuluu n. 3 min ja huuhtelu jälleen n. minuutti. Helposti valmista viidessä minuutissa, olen ottanut aikaa. 

Vierailija
52/52 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että muutat paikkaan, joka on kotisi. Nyt olet vieras ja vaivaksi.

Mies ei voi mitenkään kuvitella vedenkäytön olevan sama neljän tai yhden hengen talouksissa. Antaako edes sinun ja lasten syödä hyvin.