Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen baari-ilta hävettää

Vierailija
31.01.2015 |

En siis kovin usein käy ulkona, enkä juo. Kaverit sitten yllytti juomaan shotteja. No tietäähän miten siinä kävi. Muisti meni täysin. Kaveri oli baarin työntekijän kanssa taluttanut minut ulos kun päätettiin lähteä. Ulkona olin kaatuillut ja jatkuvasti huutanut. Vieraat ihmiset auttoivat kantamaan minut taksiin ja rappukäytävään olin loppuhuipennukseksi oksentanut.

Ei ole ikinä ollut näin pahaa morkkista. Pelottaa lisäksi mitä muuta siellä baarissa olen tehnyt,kaverit väittää etten normihumalaista kummempi ole ollut.

Piti tulla keventämään sydäntä :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olet eilisen uutisia...relax

Vierailija
22/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittikö ulos kerta työntekijä talutti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:50"]Kaikkia on joskus hävettänyt baari-illan jälkeen. Ja jos jotakuta ei ole, on nynny.
[/quote]

On paljon coolimpaa olla nynny, kuin örveltää.
[/quote]

Väittää nynny.

Vierailija
24/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:16"]Heittikö ulos kerta työntekijä talutti

[/quote]

No minulle sanottiin että auttoi ystävääni. Ei kuulema heitetty. Jäiks

Ap

Vierailija
25/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas hävettää että avauduin luokkalaisilleni liikaa masentuneisuudestani ja huonosta itsetunnosta. Kuulema eivät olleet tajunneet että mulla on vähä huono itsetunto mutta nytpä tietävät... Vittu

Vierailija
26/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:23"]Mua taas hävettää että avauduin luokkalaisilleni liikaa masentuneisuudestani ja huonosta itsetunnosta. Kuulema eivät olleet tajunneet että mulla on vähä huono itsetunto mutta nytpä tietävät... Vittu
[/quote]

No mulla ainakin riittää nyt ymmärrystä satunnaisille sekoiluille.

Vierailija
27/27 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut vappuaatosta lähtien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi