Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä joku syötävä mitä ette kehtaa kertoa muille?

Vierailija
13.11.2021 |

ajattelette muiden pitävän sitä outona?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmää lenkkimakkaraa ja sinappia ruisleivän päällä.

Täähän on klassikko. Jos on vielä HK:n sinistä ja Turun sinappia.

Niinpä. Tosi yleinen tapa. Ainakin Suomessa. Hyvää.

Vierailija
42/59 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotken salaatin ruokaan

Hyi, annoksesi näyttää sille kuin olisi kaivettu biojäteastiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakaa sipulia tykkään syödä vaikka irvistyttää.

Vierailija
44/59 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan hernekeitto suoraan purkista ja kylmä maksalaatikko sellaisenaan. Ei siksi että olisi pakko, kiire tai ei olisi "parempaa" ruokaa, vaan siksi että toisinaan niihin tulee himo.

Minäkin harrastan tätä :D

Vierailija
45/59 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena laitoin juustosiivun sisään palan voita ja se oli mielestäni tosi hyvää.

Vierailija
46/59 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkä! Naminami!

Vierailija
47/59 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistelen joskus wasabitahnaa ihan siltään tai syön muutaman habaneron.

Vierailija
48/59 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön joskus kasvisruokaa. Nolottaa niin etten taatusti kerro kenellekään.

Vierailija
49/59 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaaliohjaajana hoitopuolen yksikössä. Naamioin oikeasti terveelliset evääni näyttämään virallisen käypähoidon mukaan terveelliseltä näyttäväksi, kun en vaan jaksa sitä kauhistelua ja ihmettelyä. Ruokavalioni on rasvainen mutta vähähiilarinen. Salaatteja proteiinilisällä ja oliiviöljyllä, rasvaisia jugurtteja marjoilla jne. Itse tehtyä viiliä. Siinä ne ylipainoiset hoitajamammat syö rasvattomia kevyitä hiilaripommejaan ja yksikin on niin ihmeissään kun hän aina niin terveellisesti on elänyt ja syönyt, mutta niin ne sokerit vaan on koko ajan kohollaan. Päivän mittaan hän syö usean hedelmän, lounaalle on eväänä jotain riisiä ja kanan rintafilettä tai ruisleipä sipaisulla kevytmargariinia ja salaatinlehti + rasvaton, runsaasti sokeroitu jugurtti. Päiväkahvilla "valitse pulla viinerin sijaan" ja muuta ihan hölmöä. Ihanko oikeasti ei hoitajaihmisellä raksuta, että hiilihydraatti kohottaa verensokeria? Tai että hedelmäsokeri on sokeria ihan siinä missä ruokosokeri tai ihan vaan hiilihydraatti muodossa missä tahansa? No, ihan sama. Syön evääni, jaksan hyvin työpäivän. Kahvin kanssa ei ole pakko ottaa viineriä eikä pullaakaan. Hyvin pärjää ilmankin. Kotona syön lämpimän ruuan, jotain proteiinia, kasviksia ja kermakastiketta tms. 3 ateriaa päivässä, kaikki vhh ja tarpeeksi rasvaa, verensokeri pysyy tasaisena ja nälkä ei ole missään vaiheessa.

Vierailija
50/59 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulatan juustoa mikrossa ja syön sitä.

Vierailija
51/59 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkinpippurit ja kylmä punainen maito. Uskomaton yhdistelmä.

Vierailija
52/59 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmät eineslihapullat. Olen nelikymppinen perheenäiti ja tuo kuulostaa teini-ikäisen opiskelijapojan ruualta :D

Vierailija
53/59 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raakaa sipulia tykkään syödä vaikka irvistyttää.

Raaka sipuli on todella hyvää. Varsinkin punasipuli. Ostan usein savustettua silliä ja siihen päälle hienonhienoja siivuja kokonaisesta isosta punasipulista. Lisäksi itse säilöttyä etikkakurkkua ja ruisleipää, jonka olen itse leiponut. Vähintäin kaksi kertaa viikossa syön tätä, useamminkin menisi mutta välillä muuta kalaa grillattuna ja kilon verran salaattia lisukkeeksi yhdelle hengelle. 

Vierailija
54/59 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistan makaroonia pannulla käja heitän munan sekaan. Eli munakokkelimakarooni. Syödään ketsupin kera

Vierailija
55/59 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmät eineslihapullat. Olen nelikymppinen perheenäiti ja tuo kuulostaa teini-ikäisen opiskelijapojan ruualta :D

o

Syön myös kylmiä lihapullia mutta olen ne tehnyt itse. Yhden kerran ostin valmiina ja ne olivat kaameita, biojätteeseen menivät. 

Vierailija
56/59 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkasessa on naisen ruumiin osia ja sisäelimiä.

Joskus on tehtävä ruokaa niistä aineksista mitä kotoa löytyy.

Vierailija
57/59 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmental juusto on hyvää kun paksun siivun päälle laittaa reilusti kunnon voita. 

Vierailija
58/59 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistan makaroonia pannulla käja heitän munan sekaan. Eli munakokkelimakarooni. Syödään ketsupin kera

Paistan myös usein eri sortteja pastaa pannulla kirkastetussa voissa ja tipassa oliiviöljyä niin, että tulee rapeaa. Vain mausteita tähän lisäksi kuten paprikaa, pippuria ja chilijauhetta hitusen verran.Tätä voisi syödä isommankin kulhollisen kerralla. 

Vierailija
59/59 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolapähkinöitä ja lakritsitaateleita sekaisin. Mulla on su-vait-se-vainen vatsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä