MINUSTA KINGI ON HAUSKA!
Nauroin jo heti tämän päivän jakson alussa. Hippu vaan kuvaa niin hyvin tämän päivän nuoria. Ja Riku Nieminen 13-vuotiaana, aivan huippusuoritus!
N20
Kommentit (24)
Tuomas Kyrö ja Miika Nousiainen nauratti, varsinkin Nousiaisen sttori.
ja nyt piluilubiisikin naurattaa jostain syystä.
Tuomarithan tässä parasta on.
Aivan järjetöntä kuraa. Ei pystytty poikaystävän kans kattoa
Mä haluisin tykätä tästä ohjelmasta, mut en vaan pysty. En tajua, mille studioyleisö oikein nauraa. Tai ehkä Kingiä pitäisi katsoa pienessä nousuhumalassa, mutta kun en juo alkoholia niin ei onnistu.
Tove hansson on varmaan hauskin suomalainen hahmo koskaan!!! Muutenkin paljon parempi mitä putous oli ja ainoa huumoriohjelma jota viitsii kattoa. Hipusta mun tyttö on kysynyt että onks tää jotain vittuilua joten on se hahmo onnistunut. Martti alanen on masentava....
Martti Alasen tanssinumero oli niin herkkä, NIIN herkkä..
*pyyhkii kyyneleitä*
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:31"]Martti Alasen tanssinumero oli niin herkkä, NIIN herkkä..
*pyyhkii kyyneleitä*
[/quote]
Martti on todella ihana. Jotenkin suojeluvietti herää Marttia kohtaan :D
Tavallinen suomalainen nainen: "Niihän työ julkkikset sanotte ja taksilla vaan ajelette" :D
Ja Antti tanssi Hipun kavereiden tahtiin! :D
Pesonen tais vähä superisiin viitata jutuillansa :-D
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:41"]Tsiisus on hot!!
[/quote]
Multa niiiin menis jalat alta, jos tuollanen Tsiisus hymyilisi mulle valloittavaa hymyään ja iskisi silmää, aaah! Todella hot!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:41"]Tsiisus on hot!!
[/quote]
Multa niiiin menis jalat alta, jos tuollanen Tsiisus hymyilisi mulle valloittavaa hymyään ja iskisi silmää, aaah! Todella hot!
[/quote]
Mietin äsken voiko olla mahdollista, että minä, täysin hetero nainen pidän tsiisusta kuumana! Huhh. En uskalla kertoa kenellekään.
Tavallinen suomalainen nainen tuomarina oli hauska. Kommentti oli kuin suoraan av:lta "Minusta tässä ei ollut mitään hauskaa, kyllä tulee Peteliusta ja Kallialaa ikävä".
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:41"]Tsiisus on hot!!
[/quote]
[/quote]
Mietin äsken voiko olla mahdollista, että minä, täysin hetero nainen pidän tsiisusta kuumana! Huhh. En uskalla kertoa kenellekään.
[/quote]
Saahan sitä heteronaisena pitää 19-vuotiasta hurmaavaa romanipoikaa kuumana. ;D
Muakin tänään ekan kerran vähän nauratti. .en kyllä tiedä miks...