Käytätkö tampoonia, vai sidettä
Kommentit (58)
Epähygienistä? Ihania te luonnosta vieras tulee naiset. Onhan toki aina ollut kertakäyttöpakattuja kuukautissuojia... Luoja paratkoon sitä vuosittaista jätemäärää! Mikä teidät siihen oikeuttaa? Mä ainakin steriloin kuppini keittämällä, se siitä epähygieenisyydestä.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:35"]
Epähygienistä? Ihania te luonnosta vieras tulee naiset. Onhan toki aina ollut kertakäyttöpakattuja kuukautissuojia... Luoja paratkoon sitä vuosittaista jätemäärää! Mikä teidät siihen oikeuttaa? Mä ainakin steriloin kuppini keittämällä, se siitä epähygieenisyydestä.
[/quote]
Mä käytän kestositeitä, en pysty käyttämään mitään sisällä laitettavaa. Kaikki eivät pysty kuppia käyttämään.
Molempia. Yleensä kuitenkin tamppoonia. Vihaan siteitä. Hyi.
Kuppia ja kestositeitä. Olen käyttänyt myös sieniä.
Luulis että se kuppi venyttää paikkoja ikävästi?
Sidettä. Muutaman kerran kokelin tamponia mutta ei, en vaan kertakaikkiaan saa alapäätäni niin rennoksi, että saisin sinne tungettua mitään :( Menkkojen aikaan (ja muutenkin, paitsi seksihommissa kiihottuneena) mulla alapää vissiin jotenkin niin jäykkä ja (menkkojen aikana) niin kipeä/herkkä että ei kertakaikkiaan onnistu. Mutta eipä siinä, siteet ovat toimineet mulla aivan hyvin!
Toi kuppi mainos oli me naisissa äskettäin,miten sitä käytetään ? tamponi kuivattaa paikkojani liiaksi ja side hankaa.Runsaat kuukautiset ja ikää 27 .
Haluaisin käyttää tampoonia tai kuukuppia, mutta en saa tungettua vaginaan mitään. Siksi käytän siis siteitä mitkä ei esim. urheillessa ole paras vaihtoehto.
Pillussani on tamppooni, laiturini alla on ponttooni, harrastukseni on pienon soitto ja lomalle menen Thaimaaseen. Kuullostaako hyvälle :)
Siteitä, en vain pysty pitämään tamponia kauan sisällä, jotenkin kauhistuttaa se. ++ ei mahdu muut kuin minit sisään...:D Muuten käyttäisin kyllä niitä :/ muita samanlaisia?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:09"]
Mikäs se oli se joku feministiliike tms jonka jäsenet ei käyttäneet kuukautissuojia ollenkaan vaan antoivat veren valua kaikessa rauhassa pitkin reisiä?
[/quote]
Joku suljettu osasto jossa lääkitys ei ole aivan kohdillaan.
[/quote]
http://knowyourmeme.com/memes/free-bleeding
http://lipmag.com/opinion/free-bleeding-fact-or-myth/comment-page-1/
Kaikkea mitä internetistä lukee ei kannata ottaa tosissaan.
Kuppia. Loistava keksintö! Hyvästi jatkuva suojien ostelu ja hiivatulehdukset.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:03"]Kuppia todellakin! Kierukan kanssa oiva, voi unohtaa koko homman kun niin niukka vuoto.
[/quote]
Mulla sanottiin, että kuukuppi ja kierukka on sellaiset joita ei saa käyttää yhtäaikaa
[/quote] saa käyttää!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:06"]Sidettä, tamponi tuntuu koko ajan enkä tykkää siitä. [/quote] Asetat tamponin väärin jos se tuntuu koko ajan.
[/quote]
En aseta. Olen kokeillut eri merkkeja ja kokoja, kaikki tuntuu koko ajan.
[/quote]
Itsellä tuntuu myös aina tamponi vaikka oikein laitankin. Johtuu ihan anatomian eroista, joillakin naisilla on herkempi tuntoaisti emättimessä.